Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 179 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Ik heb expres de Criterion editie gekocht, alleen maar omdat de nederlandse versie 3 keer niets is. Volgens mij zijn er trouwens wel plannen om een NL SE uit te brengen.

    Nieuwsitem Ik weet niet of de Life of Brian van Columbia de SE is, maar ik hoop van wel. Niet dat ik dan mijn Criterion editie weg doe... :wink:
    Volgens mij zijn (bijna) alle titels in dit lijstje re-releases en ik denk dat Life of Brian daar ook eentje van is. Ik heb niets gehoord over een nieuwe SE van die film dus lijkt het me OF een 'bare bones' OF misschien een gelicenseerde versie van de Criterion-editie.

  2. #52

    Standaard

    Ben ik nou echt de enige sukkel die die verschrikkelijke dvd van Supertramp heeft aangeschaft?

    Aaaaaaarrrrggghhhhh!!!

  3. #53

    Standaard

    De Spaanse versie van Dances with Wolves... Is director's cut en bioscooprelease gebundeld. Volgens hoes optionele engelse ondertiteling.

    Bij afspelen kwam ik er achter dat er geen engelse ondertiteling op staat en dat de delen waarin niet engels wordt gesproken een vaste spaanse ondertiteling op vastzit.

  4. #54

    Standaard

    M'n Zhang Yimou-box van A-Film is het nieuwe 'dieptepunt' in mijn collectie: wat een misbaksel! Zulke prachtige films en dan zulke waardeloze transfers. Het aantal zichtbare print-beschadigingen is ontelbaar en in sommige shots lopen er minutenlang verticale lijnen door het beeld. Echt een schande gewoon: foei A-Film! Jullie kunnen VEEL beter. :x

  5. #55

    Standaard

    American History X (zoals velen hier) - Ik vind dit zo'n slechte uitgave dat ik deze een tijdje geleden zelfs verkocht heb! Dit is gewoon een videoband op DVD....schande!

    Die Blade Runner uitgave is ook bagger! Het scherm trilt vreselijk!

    Ik wacht nog steeds op een fatsoenlijke R2NL uitgave...
    "City of light, city of magic!"

  6. #56

    Standaard

    Hm, ik dacht dat Wildschut slecht was, Het Meisje Met Het Rode Haar is nog vele malen slechter van kwaliteit. Dat is dus echt de laatste dat ik van dat label (Bridge) koop...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #57

    Standaard

    De RCV uitgave van From Dusk Till Dawn.

  8. #58

    Standaard

    Indies is trouwens de laatste tijd niet verkeerd bezig: The Killing Fields & The Mission.

  9. #59

    Standaard

    Spetters en die hele serie van Bridge eigenlijk is echt uitermate slecht, en qua geluid Het meisje met het rode haar, MONO~!~~! Nou ja

    En cabaret DVDs zijn vaak ook verrassend slecht, spijtig is dat - als je het nu toch op DVD wilt zetten, neem het dan ook strak op zou ik zeggen.
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  10. #60

    Standaard

    Van m'n zusje: Bean the Movie, in Nederland gekocht maar kan geen NL ondertiteling vinden, zowel op de hoes als op de DVD. Wel een 4:3 kant en widescreen kant op de disc.

    Van mij: JoyRide, vind het een hartstikke goede film (ondanks het einde) maar als je eenmaal de film gestart hebt kun je *alleen* in het menu de ondertiteling veranderen, ook bij het 1e keer huren met een kameraad op de pc vonden we dit al apart.

    Soul Assasin (met Antonie Kamerling, Skeet Ulrich, Serge-Henri Valcke) geheel in blauw gefilmd. Wel scherpe kwaliteit maar ja dat blauw he.

    Verder ook van m'n zusje: Zeg 'ns Aaa. Regelrecht van VHS, zet 'm pauze en je ziet hoe raar dat is, met hele stukken geel erin.

  11. #61

    Standaard

    -The cowboys (1972, warner release uit 2000,wel erg veel grain enz. heeft die)
    -Austin Powers 1 (alleen nl ondertiteling en 2.0 en 4:3,snel eens de UK uitgave halen)
    -Hamburger Hill (matig in alle opzichten)

  12. #62
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Dogma. heerlijk die vertraagde ondertiteling......
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  13. #63

    Standaard

    Snatch, gewoon barslechte beeldkwaliteit. Zonde, want de film is top.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #64

    Standaard

    Cube. Geen uitleg nodig, lijkt me...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Dogma. heerlijk die vertraagde ondertiteling......
    die heb ik ook ja, flip ik helemaal van uit!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aliebaba
    Snatch, gewoon barslechte beeldkwaliteit. Zonde, want de film is top.
    onlangs ingewisseld voor een mooi superbitje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    American History X (zoals velen hier) - Ik vind dit zo'n slechte uitgave dat ik deze een tijdje geleden zelfs verkocht heb! Dit is gewoon een videoband op DVD....schande!
    die laat ik nog steeds liggen in de hoop dat ze een re-release maken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pjotr
    Ausin Powers 1 R2 vind ik erg tegenvallen.
    Niet qua film, maar het beeld (4:3) en geluid (DD2.0) hadden van mij beter gemogen.

    Ook een paar extra's waren welkom geweest.
    pas nog een oud topic voor gekicked om een goeie versie op de kop te tikken... ik zal niet rusten voordat ik deze heb in goede kwaliteit!

    en last but not least... temmink... daar moet ik ook maar de duitse digi-pack van halen, die nl-versie is bar slecht!

  16. #66

    Standaard

    De slechte dvd uitgave van Festen en een goedkope uitgave van The 39 Steps met slecht beeld.

  17. #67

    Standaard

    Mijn slechtste uitgaves zijn die van The Deer Hunter en L'Appartement
    Four-Star Trader (236)

  18. #68

    Standaard

    Lola Rennt R2NL (zonder DTS, die versie die je nu bij FRS voor € 5 koopt, heb 'm daar destijds besteld en dat kostte me toen € 25, terwijl het hoesje gewoon een slechte, scheve kleurenkopie is, DVD is wel origineel!)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aliebaba
    Snatch, gewoon barslechte beeldkwaliteit. Zonde, want de film is top.
    De nederlandse uitgave is idd te slecht voor woorden. als je het niet erg vind om geen nl-subs te hebben, kan ik je de UK 2-disc aanraden. zelfde set maar dan WEL in goeie kwaliteit.

    Mijn slechtste dvd is overigens de Rowan Atkinson - Laughing Matters-dvd van *kots* RCV *kots*. zonde dat zon genie verknalt word op zoon k**dvd.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  20. #70

    Standaard

    Op een van die Mortal Kombat tv-serie dvd's hebben ze ook de ondertiteling vertraagd erop geflikkerd volgens mij, heb 't maar snel uitgezet, veel plezieriger kijken. Kostte me niet veel geloof ik, mooie serie wel. Is ook nog eens op Yorin geweest.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hm, ik dacht dat Wildschut slecht was, Het Meisje Met Het Rode Haar is nog vele malen slechter van kwaliteit. Dat is dus echt de laatste dat ik van dat label (Bridge) koop...
    Meisje Met Het Rode Haar is anders van Universal

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cocico
    Lola Rennt R2NL (zonder DTS, die versie die je nu bij FRS voor € 5 koopt, heb 'm daar destijds besteld en dat kostte me toen € 25, terwijl het hoesje gewoon een slechte, scheve kleurenkopie is, DVD is wel origineel!)
    Ik zag deze pas liggen in een tweedehands winkel en ik dacht serieus dat ik weer eens een kopietje zag liggen. Dat is dus een origineel? Genant.

    En wat het betreft het meisje met het rode haar, dat is geen bridge inderdaad. Maar bridge heeft ook wel mooie uitgaven hoor, vooral de vlaamse films als de zaak alzheimer, en series als Klikken zijn prima uitgegeven.
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  23. #73

    Standaard

    Purple rain
    Sommige scenes zijn vergeten te remasteren en is het zo donker als ik weet niet wat en dan springt ie ineens terug. En dan is het nog niet alles...

    Ik weet niet hoe met de onlangs uitgekomen Special Edition is.

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Ik ga dit weekend een boos emailtje naar A-Film schrijven over de Zhang Yimou-box waar ik het eerder in deze thread over had. Ik ben er echt kwaad over dat het zo'n wanproduct is. :x

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •