Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 179 van 179 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Black Death vond ik ook niks qua beeld. Veel grain, macroblocking en artifacts. Maar dvd.nl is het gelukkig met mij eens.

  2. #177

    Standaard

    De series van Seinpost D.H. Seizoen 1 en Dokter Tinus die ik als prijs heb gekregen.

    Deze hebben in tegenstelling wat op de cover staat geen (echt) 5.1 geluid. Zo is het Seinpost D.H. 2.0 en komen bij die van Dokter Tinus o.a. de dialogen meer uit de 'fronts' dan uit de 'center'.

    Het kan zijn dat ik een verkeerde uitgave heb gekregen en dat ik daardoor blij moet zijn met het feit dat ik deze als prijs heb gekregen.

    Ik denk dat deze daarom beter kan gebruiken als de drie zeeschelpen waar ze het in de film Demolition man over hebben.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 17-03-2013 om 13:19
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    De series van Seinpost D.H. Seizoen 1 en Dokter Tinus die ik als prijs heb gekregen.

    Deze hebben in tegenstelling wat op de cover staat geen (echt) 5.1 geluid. Zo is het Seinpost D.H. 2.0 en komen bij die van Dokter Tinus o.a. de dialogen meer uit de 'fronts' dan uit de 'center'.
    Dit begint haast de standaard te worden. Bij De Geheimen van Barslet is dit ook het geval. eOne flikt dit ook bij Blu Ray releases van internationale series zoals Spiral, Braqou en The Hour. DTS MA 5.1 staat er op de hoes, maar het is gewoon een 2.0 track op slechte manier geencodeerd tot een 5.1 track.

    Ik denk dat deze daarom beter kan gebruiken als de drie zeeschelpen waar ze het in de film Demolition man over hebben.


    Lijkt mij pijnlijk, maar ga vooral je gang.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #179

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    De series van Seinpost D.H. Seizoen 1 en Dokter Tinus die ik als prijs heb gekregen.

    Deze hebben in tegenstelling wat op de cover staat geen (echt) 5.1 geluid. Zo is het Seinpost D.H. 2.0 en komen bij die van Dokter Tinus o.a. de dialogen meer uit de 'fronts' dan uit de 'center'.

    Het kan zijn dat ik een verkeerde uitgave heb gekregen en dat ik daardoor blij moet zijn met het feit dat ik deze als prijs heb gekregen.

    Ik denk dat deze daarom beter kan gebruiken als de drie zeeschelpen waar ze het in de film Demolition man over hebben.
    Kan ik de Dokter Tinus-box niet van je overnemen tegen de kosten van het verzenden, in dat geval? Ik wil die box halen namelijk.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •