Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 148 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    bestellen jullie ze maar bij amazon dan bestel ik ze bij play daar kosten ze maar rond de 24euro incl.verzenden per stuk. en daar heb je nooit problemen met de douane!
    Hoe zouden ze die tin boxen verzenden? Gewoon in een bubbelenveloppe zoals altijd?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco de Swart
    Ik denk in een doosje, doen ze bij de boxen ook.
    Ik heb alleen nog maar in een doos gehad bij hele grote boxen. Hannibal lector box bijv. was gewoon in een enveloppe, maar misschien zijn ze wel slim en doen ze het in een doos. :wink:
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #54

    Standaard

    Ik heb ook gelijk Donald besteld bij Play, lekker goedkoop en Donald is gewoon cool, misschien dat ik Mickey ook nog koop maar dan moet ik eigenlijk ook die eerste hebben.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Geen plaatjes nog? Jammer
    Bij deze:
    Tomorrowland:


    On the front Lines


    The Chronological Donald
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  6. #56

    Standaard

    Ik wil niet zeuren hoor; waar is de 4de?

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  7. #57

    Standaard

    Ziet er weer goed uit. Nog maar 4 maandjes....
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  8. #58

    Standaard

    Gelukkig duurt het nog effe. Heb ik weer wat tijd om wat geld bij elkaar te sprokkelen. Zien er trouwens netjes uit
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #59

    Standaard

    Is ie deze keer niet genummerd? Ik zie er nu geen nummers op staan, zoals bij de vorige serie.
    Wel cool, vooral Donald Duck!
    Robert.

  10. #60

    Standaard

    Ik denk dat ook deze exemplaren gelimiteerd zullen zijn en zullen dus hoogstwaarschijnlijk genummerd zijn.

    De covers staan trouwens ook op Amazon.com maar die van Mickey Mouse mist nog.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #61

    Standaard

    Voor de vroege bestellers bij Amazon.com: ik kreeg net een berichtje dat de prijs met $ 1,65 per box verlaagd is. In de deure maanden die ons te wachten staan een welkome meevaller

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Voor de vroege bestellers bij Amazon.com: ik kreeg net een berichtje dat de prijs met $ 1,65 per box verlaagd is. In de deure maanden die ons te wachten staan een welkome meevaller

    Henk K.
    Beter bij Play USA bestellen, goedkoper en zonder verzendkosten.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Voor de vroege bestellers bij Amazon.com: ik kreeg net een berichtje dat de prijs met $ 1,65 per box verlaagd is. In de deure maanden die ons te wachten staan een welkome meevaller

    Henk K.
    Beter bij Play USA bestellen, goedkoper en zonder verzendkosten.
    Het is inderdaad goedkoper en geen verzendkosten, maar bij amazon weet je dat het goed verpakt wordt. Het is dus maar waar je voor kiest :wink:
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Ik wil niet zeuren hoor; waar is de 4de?

    Henk K.
    stond er nog niet bij op amazon
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Ik wil niet zeuren hoor; waar is de 4de?

    Henk K.
    Hier is de 4e


    Disc 1


    Disc 2
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Voor de vroege bestellers bij Amazon.com: ik kreeg net een berichtje dat de prijs met $ 1,65 per box verlaagd is. In de deure maanden die ons te wachten staan een welkome meevaller

    Henk K.
    Beter bij Play USA bestellen, goedkoper en zonder verzendkosten.
    Het is inderdaad goedkoper en geen verzendkosten, maar bij amazon weet je dat het goed verpakt wordt. Het is dus maar waar je voor kiest :wink:
    Als je gewoon bestelt bij Amazon.ca is het zowel goedkoper als goed verpakt :wink:

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurette
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Voor de vroege bestellers bij Amazon.com: ik kreeg net een berichtje dat de prijs met $ 1,65 per box verlaagd is. In de deure maanden die ons te wachten staan een welkome meevaller

    Henk K.
    Beter bij Play USA bestellen, goedkoper en zonder verzendkosten.
    Het is inderdaad goedkoper en geen verzendkosten, maar bij amazon weet je dat het goed verpakt wordt. Het is dus maar waar je voor kiest :wink:
    Als je gewoon bestelt bij Amazon.ca is het zowel goedkoper als goed verpakt :wink:
    Maar wel risico op de douane, en dat heb ik bij play nog nooit gehad.

    Sterker nog, tegenwoordig staat er iets van Tax payed op...
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  18. #68

    Standaard

    Koop ze toch liever bij Amazon. Dan weet ik in ieder geval dat ik ze heel en in nieuwstaat binnenkrijg
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Koop ze toch liever bij Amazon. Dan weet ik in ieder geval dat ik ze heel en in nieuwstaat binnenkrijg
    ja inderdaad
    daar dacht ik ook net aan.
    Die enveloppen van play zijn vrij dun.
    En die treasures beschadigen snel veel te snel
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  20. #70

    Standaard

    En dat wil je natuurlijk niet bij een Disney Treasure!! :wink: Ben zelf ook bij Amazon gaan winkelen hoor....duidelijke verpakking en als gift merken....komt wel goed
    zo niet dan toch netjes in huis!!!

    Greetz,
    Toine

  21. #71

    Standaard

    Die treasures R1, zitten die steeds in een tin box?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door b4rth3zz
    Die treasures R1, zitten die steeds in een tin box?
    Ja 8)
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    En dat wil je natuurlijk niet bij een Disney Treasure!! :wink: Ben zelf ook bij Amazon gaan winkelen hoor....duidelijke verpakking en als gift merken....komt wel goed
    zo niet dan toch netjes in huis!!!

    Greetz,
    Toine
    Kan iemand mij dan uitleggen waar op de verpakking de prijs niet vermeld wordt?
    Kreeg vorige week Scarface en The Lion King binnen van Amazon.ca en de waarde werd niet alleen 2 keer vermeld op de doos, maar ook nog eens 5 keer in de bijgevoegde 'commercial invoices'...En ik had toch echt wel voor de gift optie zonder cadeauverpakking gekozen.

    Gelukkig is alles zonder kleerscheuren en extra kosten aangekomen, maar toch. Wat heb ik verkeerd gedaan?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    En dat wil je natuurlijk niet bij een Disney Treasure!! :wink: Ben zelf ook bij Amazon gaan winkelen hoor....duidelijke verpakking en als gift merken....komt wel goed
    zo niet dan toch netjes in huis!!!

    Greetz,
    Toine
    Kan iemand mij dan uitleggen waar op de verpakking de prijs niet vermeld wordt?
    Kreeg vorige week Scarface en The Lion King binnen van Amazon.ca en de waarde werd niet alleen 2 keer vermeld op de doos, maar ook nog eens 5 keer in de bijgevoegde 'commercial invoices'...En ik had toch echt wel voor de gift optie zonder cadeauverpakking gekozen.

    Gelukkig is alles zonder kleerscheuren en extra kosten aangekomen, maar toch. Wat heb ik verkeerd gedaan?
    Hoor je de laatste tijd wel vaker dat Amazon ondanks de gift-optie de prijs erop zet. Ik heb twee keer iets besteld bij amazon en ik was 2 keer het haasje dus mij zien ze daar niet meer. Ik bestel mijn treasures gewoon bij playusa (dvdboxoffice is ook een optie).

  25. #75

    Standaard

    Wat de vier nieuwe treasures betreft: op Tomorrowland; Disney in space staan geen tekenfilmpjes toch? Op On the front lines staan wat Donald Duck en Pluto filmpjes, die wil ik dan wel hebben. Maar de tekenfilmpjes zijn echt de enige reden voor mij om een treasure te kopen, dus Tomorrowland zou dan waarschijnlijk niet de moeite waard zijn.

    Of vergis ik me daarin?

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •