De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Soldier of Orange (Soldaat van Oranje) nieuwe R0 versie

    Nu in "nieuwe" (?) regio 0 versie bij www.play.com voor 8,99 GBP dus €13,22. Voorkant is helaas niet echt veel mooier dan de reeds bestaande R1 (gelukkig is hij wel een stuk goedkoper!).

    Dutch DD 2.0
    Widescreen 1.66:1 Anamorphic


  2. #2

    Standaard

    Hoi

    Dit is de soldaat van oranje dvd uit Engeland. Dit is een regio 0 versie. De kwaliteit is erg goed, dus een aanrader. In dezelfde range (van Tartan Video) zijn er ook dvds van Turks fruit en de Vierde man.

    De dvds zijn onder meer te krijgen bij van Leest en de Media markt

    Groet,

    Aart

    PS: volgens mijn informatie is er nog steeds geen nederlandse versie op komt.

  3. #3
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart van Grootheest
    De dvds zijn onder meer te krijgen bij van Leest en de Media markt
    En dat voor maar € 32,99

  4. #4

    Standaard

    Yes!!! Mijn geduld wordt weer beloont. Ik heb een poosje gewacht op deze prijsdaling. Hij is lang te koop geweest voor £14.99 (€22,64) en dat vond ik te duur. Bij Ro-Direct is hij te koop voor €24,95 (excl. verzendkosten) en bij de MediaMarkt denken ze hem voor €32,95 te kunnen slijten. £8.99 (€13,58) is een erg mooie prijs en ik hem daarom gelijk besteld samen met die andere nederlandse klasieker Turkish Delight (Turks Fruit) die nu hetzelfde kost en net zo duur was. Jammer alleen dat ze beide niet meer in voorraad zijn, dus dat wordt nog wat langer wachten.

  5. #5

    Standaard

    Ik kende alleen de R1 versie(s) van deze film(s van Verhoeven). En was dus aangenaam verrast dat ik deze bij Play zag (voor ook nog eens een heel mooi prijsje!). Zijn deze nou beter of slechter of maakt het weinig uit met de R1?

  6. #6

    Standaard

    Volgens mij zijn er geen verschillen, behalve dan PAL (R0) en NTSC (R1).

  7. #7

    Standaard

    Ik heb van Soldaat van Oranje zowel R1 als R0, de kwaliteit van r0, de play.com versie zeg maar doet zeker niet onder voor de R1 versie, hij is erg mooi, dit geldt ook voor Turks Fruit, kwalitatief mooie dvd. Ik denk dat een toekomstige nederlandse dvd hier niet aan kan tippen, zeker niet als hij van Bridge afkomstig is.

    Groet,

    Aart van Grootheest

  8. #8

    Standaard

    Iemand deze nog ergens gezien voor een leuke prijs?

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCeasar
    Is volgens mij weer een net andere versie maar goed:

    € 19,99

    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=423191

    Deze versie wordt o.a. ook aangeboden door DVDSoon en DVDPacific, bij beiden voor ongeveer €16 (incl. verzenden).
    Zou Van Leest de regio 1 NTSC versie te koop hebben. Dan hadden ze dat er wel eens bij mogen zetten op hun website.

  11. #11

    Standaard

    Bij FRS nog niet leverbaar (bij van leest vanaf 1-3-2004) maar voor 17,99 op hun site
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...roductID=82557

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cartarax
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCeasar
    Is volgens mij weer een net andere versie maar goed:

    € 19,99

    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=423191

    Deze versie wordt o.a. ook aangeboden door DVDSoon en DVDPacific, bij beiden voor ongeveer €16 (incl. verzenden).
    Zou Van Leest de regio 1 NTSC versie te koop hebben. Dan hadden ze dat er wel eens bij mogen zetten op hun website.
    Op de site staat onder de afbeelding: "Let op: plaatje kan soms afwijken van het product.", dus is het waarschijnlijk niet dezelfde.

  13. #13

    Standaard

    FRS €17,99 Het is de Tartan uitgave, regio 0 en in PAL formaat.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cartarax
    FRS €17,99 Het is de Tartan uitgave, regio 0 en in PAL formaat.
    Nu € 14.99 (Internet Only)

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=82557#

  15. #15

    Standaard

    Free Record Shop: € 17,99
    Van Leest: € 19,99
    Four-Star Trader (236)

  16. #16

    Standaard

    Free Record Shop: € 17,99
    Van Leest: € 16,99
    Four-Star Trader (236)

  17. #17

    Standaard

    dvdimport.com R1 versie (met commentaartrack Paul Verhoeven) ca. €14,50; geen verzendkosten

  18. #18

    Standaard

    Bij FAME amsterda, 2 voor 25,-

    o.a. Turkish Delight en Soldier of Orange, maar nog meer nederlandse films uit die tijd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •