De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Welke Breedbeeld?

  1. #1

    Standaard Welke Breedbeeld?

    Ik kwam laatst een advertentie tegen van BCC voor een sony BB van 82 cm, de KV-32LS60. Maar na nog even rondgeken te hebben kwam ik de KV-28FX66 tegen (ook van Sony) beiden voor dezelfde prijs,

    Vershillen tussen deze BB zijn onder andere:
    de grote 82cm vs 66cm
    de FX heeft Picture in Picture
    FX heeft 100Hz digital Plus, de LS 100Hz
    dat zijn een paar van de verschillen,

    Nu weet ik niet welke van de 2 ik moet kiezen de LS of de FX, hebben jullie mischien ervaringen met 1 of beide van deze toestellen.

    Alvast bedankt
    *Burp*
    Mijn DvD's

  2. #2

    Standaard

    in principe is de FX beter alles ik weet niet of het verschil opweegt tegen de beeld grote. Trouwens 28" = 71 CM geen 66.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij is bij de tv die 28" is van de 71 cm maar 66cm zichtbaar
    En bij de 32" tv is maar 76 cm van de 82 cm zichtbaar ..

    Dus wel eerlijk vergelijken..
    En iderdaad is de fx66 wel beter maar het is wel een grootte verschil wat veel uit kan maken..

    Ik denk dat je eerst voor jezelf moet uitmaken wat je belangrijk vind .. de grootte of de kwaliteit..
    Want de ls is echt niet veel slechter...

    succes

  4. #4

    Standaard

    Dat is dus precies het probleem waar ik mee zit, moet ik gaan voor de grote of voor nieuwer, en mischien wel beter.

    er is wel een 32" van de FX maar die is gelijk al een 200 (als ik me niet vergis) euro duurder. Dus of de Ls of de Fx
    Mijn DvD's

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het verschil in beeld kwaliteit niet bijzonder groot maar misschien na een isf callibratie wel...

    maar je zal toch echt zelf deze keuze moeten maken...

    32 inch is al behoorlijk groot .. dus misschien kan je het eens bekijken vanuit dit perspectief:

    hoe ver zit je van je tv af .. denk je echt een groot scherm nodig te hebben of kan je ook al prima kijken naar een 28 inch..
    In dat geval zou ik de fx66 kiezen .. zit je toch wat verder dan zou ik de ls60 kiezen..

    misschien heb je er wat aan..maar kiezen blijft lastig!
    Ik kan soms niet eens kiezen als ik het geld nog niet eens heb om het apparaat te kopen

  6. #6

    Standaard

    ik ben toch gevallen voor de grote van het beeld denk ik,
    picture in picture is wel leuk maar na een tijdje is de lol daar ook wel vanaf denk ik zo,
    die locater functie van de afstandsbediening kan handig zijn, maar hij licht toch of op de bank of bij de tv.
    en 100hzdigitaldigital plus is denk ik niets voor mij, we hebben geen digitale ontvangst hier, en zoveel zal het wel niet schelen.
    dus het wordt dan toch de kv-32ls60 denk ik....tenzij iemand nog een goede reden heeft om het niet te doen.
    Mijn DvD's

  7. #7

    Standaard

    Ik zeg altijd maar "the bigger, the better!"
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  8. #8

    Standaard

    Hoi,

    ik heb de sony KV32 fx65 ...en er zitten wat maar aan. het beeld is minder mooi dan de 28fx. Het trilt een heel klein beetje en is ietsjes minder scherp.

    Verder irriteer ik me mateloos met de diverse beelinstellingen voor breedbeeld. ik vind dat Sony daar in heeft gefaald.

    Als ik nu een nieuwe tv zou gaan kopen dan zou ik zeker gaan voor een philips. Eentje met pixelplus. Dan maakt het niet eens uit of je voor de 28 inch gaat. Ook al is het 26inch dan is het nogaltijd vele malen beter. Je hebt namelijk echt superstrak beeld.

    Ze hebben bij diverse winkels een demo filmpjes opgesteld staan. Het is gewoon eng om te zien dat het ZO scherp kan zijn. Echt waar de Philips is echt heel heel erg mooi en er komt ook strak geluid eruit.

    Voordeel van Sony is weer voor mij is dat ze in Amsterdam de reparatie dienst hebben.

    Oh jah ik wil nog een klacht indienen bij Sony, want ik ben dus mijn manual kwijt en wou een nieuwe bestellen....je wilt niet weten wat ze ervoor vragen iets van 17 euro!!! voor 10 A4'tjes...schandalig!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •