De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Costa! - De TV Serie 2 [DVD]

    Costa! - De TV Serie 2 [DVD]

    A-Film bracht onlangs het complete tweede seizoen van de TV Serie Costa! uit op drie DVD’s. Samen goed voor ruim 500 minuten ongecompliceerd vermaak met een zomers tintje.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb gehoord dat deze minder is dan de film... die zoooooooooo slecht was. Die was niet om aan te zien!!!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    Het is juist lekkere kauwgum tv. Vrolijk, opgewekt herkenbaar en ongecompliceerd. Inderdaad geen David Lynch of 9 dagen van de Gier. Maar je moet er wel voor open staan natuurlijk. Of anders gewoon niet kijken ;-)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mikerj
    Het is juist lekkere kauwgum tv. Vrolijk, opgewekt herkenbaar en ongecompliceerd. Inderdaad geen David Lynch of 9 dagen van de Gier. Maar je moet er wel voor open staan natuurlijk. Of anders gewoon niet kijken
    Ik hou wel van vrolijke opgewekte en ongecompliceerde film of TV, maar het moet nog enigsinds goed zijn ook.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Oei, Costa... Rampzalige film, rampzalige serie, rampzalige prequel (of wat is het eigenlijk, die Volle Maan?)... Zon, zeilen en onzedelijkheid in de diepste en allergruwelijkste beerput der vaderlandse televisiegeschiedenis... Waarom moet dit op DVD?
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    1ste Serie compleet gratis bij 2 flessen safari..
    Ofwel weer gratis meegenomen uit het cafe
    Ik heb geen idee of het leuk is, film nog nooit gezien en de serie ook niet.
    Wel is de eerste serie niet anamorphic vastgelegd.

  7. #7

    Standaard

    Precies een film voor hersenloze pubertjes
    die te lui zijn om te kijken naar films of series met kwaliteit waarin aanwezig is bijvoorbeeld: een goed verhaal, een goed plot, goede acteurs/actrices, schitterende landschappen etc.

    Nee, de kijkers (ik hoop alleen tieners) van deze film en serie denken dat het in het leven allemaal draait om deze mooie stranden vol bekende knappe rondborstige meisjes en gespierde slanke jongens, die daar de hele dag met een mixje in de hand aan een exotische bar bij een halfvol strand hangen te kletsen over sex en aanverwante onbelangrijke zaken.

    97 % van de mensen die naar deze serie keken wisten niet eens van welk land Koningin Beatrix koningin is.
    De overige 3 % zeiden: dit is natuurlijk een strikvraag want zij is afgelopen jaar toch gestorven? :wink:

    (dit soort inhoudsloze RTL4-achtige flutprogramma's zouden bij de wet verboden moet worden)
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    (dit soort inhoudsloze RTL4-achtige flutprogramma's zouden bij de wet verboden moet worden)
    En dat te bedenken dat Costa (film/serie) bij BNN werd uitgezonden

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    bij een halfvol strand hangen te kletsen over sex en aanverwante onbelangrijke zaken.
    Hmmm, persoonlijk vind ik sex toch behoorlijk belangrijk hoor, het is leuk, goed voor de spieren en het uithoudingsvermogen en werkt bijzonder streswerend (indien in de juiste omstandigheden genuttigd). Maar om er hele dagen over te staan lullen terwijl je huidcancer loopt op te doen, vind ik al minder belangrijk

    PS, waarom wordt huidcancer indien juist geschreven gecensureerd? Dat is toch geen vies woord?
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •