Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 111 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator 2: Judgment Day (Ultimate Edition) [DVD]

    Terminator 2: Judgment Day (Ultimate Edition) [DVD]

    Eén van de beste aktiefilms ooit heeft met deze geweldige Ultimate Edition-uitgave eindelijk de verdiende aandacht gekregen!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Topper

    Met vrijwel perfect beeld, voortreffelijke geluidskwaliteit en bergen interessante extra’s (waarmee je zeker de beloofde zes uur zoet bent) heeft het geweldige Terminator 2 de aandacht gekregen die deze verdient. Er is dan ook maar één conclusie mogelijk: Kopen die DVD’s! Want de Ultimate Edition DVD-set van T2 is zijn geld meer dan waard, waardoor het mooie metalen doosje eigenlijk bij geen enkele liefhebber in de DVD-collectie mag ontbreken.
    En dan is op een 'half bolletje' na (beeld) deze DVD helemaal perfect en mag absoluut niet ontbreken in je collectie en dan krijgt het niet het predikaat Topper!? Ik niet meer snappen.
    Star Wars mist een 'heel bolletje' qua beeld...

  3. #3

    Standaard

    Martin,

    Je opmerking is geheel terecht. In de haast is vergeten om het DVD.nl Topper-logo aan de review toe te voegen. Maar zoals je ziet is dat inmiddels aangepast.

    Bedankt voor de oplettendheid!

  4. #4

    Standaard

    Ah, tja dat kan gebeuren natuurlijk. Ik nu wel weer snappen!

  5. #5

    Standaard

    De plaatjes doen het niet... niet dat ik ze mis verder, heb de film al aantal keertjes gezien

    Het is maar een aanmerking!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  6. #6

    Standaard

    De plaatjes werken inderdaad niet, er is een probleempje met de server. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen!
    Eric van Ballegoie

  7. #7

    Standaard

    Gelukkig, ik had de browser al een paar keer opnieuw gestart maar de plaatjes bleven weg...ik wacht met spanning
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #8

    Standaard

    Plaatjes zijn gefixed!

  9. #9

    Standaard DTS label niet gezien?

    Hoi,

    Ik heb dat mooie zilveren metalen doosje in mijn handen gehad en ook de doos eruit gehaalt naar gezocht naar de DTS-label maar ik heb hem niet gezien.(misschien wel kippig)

    Ik heb wel alle ander features gezien 2.35.1 anamorphic enz,enz,...

    Een scab avn de achterkant zou ik leuk vinden alsdat mogelijk is?

    NoMo.(een echte sci-fi DVD'er)
    Happines and Joy are no common things.

  10. #10

    Standaard ik heb,m !!!!

    Ha !!!! ik heb hem al, met een mooi metalen doosje . Ik hem zonet gezien en ondanks ik de film al een paar keer heb gezien wist hij nog steeds te boeien, mede dankzij het geluid en het scherpe beeld.
    De extras heb ik nog niet gezien, dus die zal ik nu maar even zien.
    Een aanrader !!!!!

  11. #11

    Standaard

    Is de R2 versie qua beeld en geluid nou beter dan de R1 van een jaar terug? Of zijn ze vergelijkbaar?

  12. #12

    Standaard

    Dit is nou een versie die het waard is een paar jaar op te wachten...

  13. #13

    Standaard

    Dat dts logo staat er volgens mij inderdaad niet op (net als bij Se7en SE).
    Nog even een vraagje voor degenen die hem al in huis hebben:
    Op het hoesje staat volgens mij DTS ES 5.1. Dat klopt dus niet. Is ie DTS 5.1 óf DTS ES discrete (6.1)? Of heb ik het gewoon verkeerd gezien?

    P.S In regio 1 is ie namelijk wel in DTSES discrete te krijgen.

  14. #14

    Standaard

    De beeldkwaliteit is identiek aan die van de Regio 1 versie, ik heb voor deze DVD toevallig precies dezelfde screenshots gemaakt van R1 en R2 en het beeld is identiek, ook qua detaillering.

    Deze versie is DTS 5.1 ES, net als de Regio 1 versie, die heeft ook geen dicrete DTS 6.1 ES track, maar gewoon matrix 5.1 ES.
    Eric van Ballegoie

  15. #15

    Standaard

    Op dvdexpress.com vond ik namelijk:
    Disc Details

    Copyright: 1991, ARTISAN ENTERTAINMENT
    Video Format: Widescreen 2.35:1 aspect ratio
    Add'l Features: Enhanced for 16x9 TVs
    THX Mastered
    Subtitles: English
    Audio Tracks: Dolby Digital 5.1 Surround EX: English
    DTS 6.1 Surround ES: English
    Dolby Digital Surround: English
    # Discs: 2
    Layers: Dual
    Other: Produced by James Cameron; Written by James Cameron, William Wisher; DVD released on 8/29/2000; running time of 156 minutes; Closed Captioned.
    Coding: Regionally Coded for Region 1.
    Altijd als dvd express 6.1 bij dts aangeeft gaat het om de discrete (zoals bij the haunting, gladiator, seven enz.) Hebben we het dan wel over dezelfde release? Of zit ik gewoon fout?

  16. #16

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb deze film maar eens gekocht vandaag.
    En ik moet zeggen dat dit echt een topper is, wat een beeldkwaliteit wow!!!

    Alleen ik heb een klein probleempje, ik speel de dvd af op mijn pc en wanneer ik in de main menu kom en ik ga naar sound/ondertiteling controls dan verschuift dat beeld naar de andere kant van zijn hoofd en dan zie je een aantal keuzes (dts, nederlandse ondertiteling enz.), maar vrijwel gelijk daarna gaat ie terug naar main menu en als ik dan met de muis heen en weer ga zie ik nog wel alle keuzes die ik kon maken in de sound menu en ook de keuzes "play movie" enz.

    Heeft iemand dit zelfde probleem???

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_piccolo

    Alleen ik heb een klein probleempje, ik speel de dvd af op mijn pc en...
    Sorry, ik kan je helaas niet helpen, maar je krijgt vast een antwoord van de experts op dit gebied.
    Maar dit vraag ik mij al een tijdje af. Er zijn nog al wat mensen die DVD op de pc kijken. Kan iemand mij uitleggen wat de lol daar van is? Ik begrijp daar echt niets van.

  18. #18

    Standaard

    Ik moet toegeven, voor de tv is dvd meer geschikt, dat kan ik op geen enkel front ontkennen.
    De reden dat ik een dvd speler heb op mijn pc is dat het stukken voordeliger is.
    Ik heb ook een hele surround set gekocht voor mijn pc (woofer enz.) en dat klinkt echt perfect.
    En qua beeld is het niet lelijker alleen wat kleiner, maar als ik wat meer geld heb dan ga ik eens kijken voor een hele dvd set.

    Ik heb nu een heel klein tv'tje staan en om dan te gaan genieten van dvd's op je tv heb ik weer een nieuwe tv nodig en alles bij elkaar kom je op een behoorlijk hoger bedrag uit dan wat ik nu heb moeten betalen.

    Maar ik ben aan het sparen......ut komt

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_piccolo
    De reden dat ik een dvd speler heb op mijn pc is dat het stukken voordeliger is.
    Ah, ja, dat had ik zelf ook kunnen bedenken natuurlijk Dat zal inderdaad de belangrijkste reden zijn voor de meesten...

  20. #20

    Standaard

    dit is de vetste film altimes.
    ben ook errug blij met me regio 1 versie.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  21. #21

    Standaard Extended special edition?

    Vraagje: Zijn die scenes die je met 82997 (op je remote)
    kan oproepen los, of zijn ze geintegreerd in de film?
    (Zoals op de regio 1 DVD)
    "You realize we have to go 90 mph?"
    "I'm trying dude, this car sucks!"
    -Sean William Scott

  22. #22

    Standaard help!!!!!

    ik ben ingelogd maar ik kan
    niet stemmen

    wat doe ik verkeerd

    _________________________________________

    Princess Leia

    Help me Obi-wan Kenobi you are my only hope

  23. #23

    Standaard

    deze film is een meesterwerk van James Cameron
    ik vind persoonlijk dat iedereen deze film
    thuis moet hebben

    en ik kan nog steeds niet stemmen

    help

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C-Jtje
    en ik kan nog steeds niet stemmen

    help
    Ben jij wel 18 dan?
    Hmm, geen idee, ik kan je niet helpen ben ik bang..

  25. #25

    Standaard

    als je een puntje neerzet onder het door jouw gekozen cijfer, duurt het even dat je pagina ververst wordt, misschien is je dit ontgaan. dit gebeurt trouwens automatisch.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •