Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 111 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Terminator 2: Jugdment Day is gewoon een zwaar betere film. Ook al is ie 10 jaar oud!, hij weet nog steeds van begin tot eind die speciale terminator sfeer op te roepen. Vooral de minigun en de grenade launcher rocken zwaar in de film, "ploep". Ook lekker lang die film, 2.5 uur, nu de extra's nog Trouwens, als Arnie die vette motor jat, heb je dat prachtige nummer van ZZ Top : Bad to the Bone. ( Zorg dat je dat nummer hebt, prachtig )

  2. #27

    Standaard

    Je bedoeld George Thorogood met Bad To The Bone

  3. #28

    Standaard

    Om even terug te komen op dat verhaal van, dvd bekijken op je pc. Het is toch zo dat de beeldkwaliteit op de monitor van je pc beter is dan die van een tv?

  4. #29

    Standaard

    Ben ik het niet mee eens. Met een goede RGB SCART aansluiting ziet het er op een TV heel wat scherper en kleurrijker uit dan op een monitor.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AoG
    Om even terug te komen op dat verhaal van, dvd bekijken op je pc. Het is toch zo dat de beeldkwaliteit op de monitor van je pc beter is dan die van een tv?

  5. #30

    Standaard

    Klopt goede TV, kabels en speler geven zeker een beter beeld en geluid (met de juiste receiver boxen erbij dan he)

    Maar deze film is een topfilm moet gewoon in je collectie aanwezig zijn , ga hem daarom ook binnenkort ook zeker ff halen.

    Gegroet.
    StarTrader

  6. #31

    Standaard

    Deze DVD is gewoon supergaaf !!!

    Ik ben nu 23 (ik ben opgegroeid met de woorden : "I'll be back")
    Deze film heb ik denk ik wel 100x gezien.

    Wat is er dan nog leuker dan voor je TV zitten en denken:"Hé, dit stukje ken ik nog niet." Super, zo moeten ze elke DVD uitbrengen.
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  7. #32

    Standaard

    Ik weet niet of de regio1 versie hetzelfde is, maar die heb ik dus. (afgelopen zomer gekocht in the States onder het WTC )

    Dit is een dvd zoals elke dvd er zou moeten uitzien, de film, het geluid, de extra's, de dvd menu's, alles maar dan ook alles aan deze dvd is perfect.
    Ik voelde me alleen wel een beetje verneukt toen ik het plastic om de stalen hoes vandaan haalde en er een gewone plasticen dvd uitgleed. (maarja... )

  8. #33

    Standaard

    deze moet ik dan ook nog maar kopen!!
    een veels te dure hobby die DVD's maar never the less de moeite waard.

  9. #34

    Standaard

    [i]Originally posted by BlueEyeZ
    Ik voelde me alleen wel een beetje verneukt toen ik het plastic om de stalen hoes vandaan haalde en er een gewone plasticen dvd uitgleed. (maarja... )
    Ik had ook op een schijfje van edelmetaal gehoopt.
    Neemt niet weg dat het qua film, amusementswaarde, special effects, geluid en beeld wel een topper is. Ik was best onder de indruk en heb T1 ook meteen daarna maar aangeschaft.
    Je wilt een complete collectie, nietwaar?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBFT
    deze moet ik dan ook nog maar kopen!!
    een veels te dure hobby die DVD's maar never the less de moeite waard.
    ik hem em in de aanbieding... heb je iets te ruilen ofzo? stuur maar een pmetje

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door colani
    Deze DVD is gewoon supergaaf !!!

    Ik ben nu 23 (ik ben opgegroeid met de woorden : "I'll be back")
    Deze film heb ik denk ik wel 100x gezien.
    Ik ben nu 53 (ik ben opgegroeid met de woorden...................

  12. #37

    Standaard

    laat me raden ............... "Shit een jongen"

  13. #38

    Standaard

    En nu dus voor het zeer kleine bedrag van 19.95 Euro (- 10%) bij de FRS

    Ga ik morgen dus ff halen!!!

    Topper van een film btw, een van de beste actie films ooit!!!!!!
    StarTrader

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    En nu dus voor het zeer kleine bedrag van 19.95 Euro (- 10%) bij de FRS

    Ga ik morgen dus ff halen!!!

    Topper van een film btw, een van de beste actie films ooit!!!!!!
    En ik heb hem nu dus!!!!
    echt een toppertje ziet er ook echt mooi uit in dat blik, en ik kreeg hem nog netjes in seal ook!

    en dat alles voor 17.99 euro dus...
    StarTrader

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde


    En ik heb hem nu dus!!!!
    echt een toppertje ziet er ook echt mooi uit in dat blik, en ik kreeg hem nog netjes in seal ook!

    en dat alles voor 17.99 euro dus...
    ja ik zag hem vanmiddag ook liggen en had hem al in mijn handen maar toch maar niet gedaan ik wist namelijk niet meer of hij wel goed was of niet dus zal hem vanavond ff huren.
    en dan toch waarschijnlijk wel kopen met al die goede reacties van jullie

  16. #41

    Standaard

    tja... ik vind het een echte but film... slecht.. overrated...
    Maar ja smaken verschillen gelukkig en nu ben ik door een ruil de gelukkige eigenaar van U-571... dankzij dit forum...
    Problem solved

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PM
    tja... ik vind het een echte but film... slecht.. overrated...
    Maar ja smaken verschillen gelukkig en nu ben ik door een ruil de gelukkige eigenaar van U-571... dankzij dit forum...
    Problem solved
    dat is ook een supergave film jaammer dat ie overal nog rond de 30 euro kost

  18. #43

    Standaard

    [i]Originally posted by Nicolas cage
    dat is ook een supergave film jammer dat ie overal nog rond de 30 euro kost
    Is die dan inmiddels in prijs gestegen. Ik heb er lang gelden €20 voor betaald. Of was dat toen ook tijdens van die circusdagen bij V&D?

  19. #44

    Standaard

    Jo, ik ben overstag, door de aanbieding van de FRS van 20 euro. Een hele gave film in een heel gaaf tincannetje op een superdvd uitvoering. Wat wil een dvd liefhebber nou nog meer! Geen idee

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    Jo, ik ben overstag, door de aanbieding van de FRS van 20 euro. Een hele gave film in een heel gaaf tincannetje op een superdvd uitvoering. Wat wil een dvd liefhebber nou nog meer! Geen idee
    Een inlay booklet en de clip van de soundtrack van Guns 'n Roses?

  21. #46
    Tomerus
    Guest

    Standaard Special Edition

    Ik heb gister de special edition T2 bij de Free Record shop gehaald voor 20 euro!!!
    Zo`n vaart liepen ze niet zei de verkoper, mooi toch?!
    Inderdaad mooi ja, dus...Free Record Shop.

    Btw...kan iemand mij zeggen wat die special edition vroeger gekost heeft ik bedoel toen die net uit kwam?

    Greetz

    ToMeRuS.

  22. #47

    Standaard

    Volgens mij wordt die DVD links en rechts nog steeds aangeboden voor 31 euro en soms zelfs 36 euro wat die in het begin ook overal kostte. Lekker idee he dat je zoveel hebt bespaart door wat langer te wachten.

  23. #48

    Standaard Re: Special Edition

    [i]Originally posted by Tomerus
    Btw...kan iemand mij zeggen wat die special edition vroeger gekost heeft ik bedoel toen die net uit kwam?
    Greetz
    ToMeRuS.
    Jawel Tom, ga maar ens bij V&D en dat soort zaken kijken, daar ligt hij nog steeds voor de volle prijs. In het begin zag ik hem veelvuldig voor f 79,95 liggen, dus meer dan € 36. Maar da's normaal hier in Nederland. Moulin Rouge heb ik voor € 20, maar ga maar eens bij V&D en FRS kijken. Je schrikt je toch te barsten!!

  24. #49

    Standaard Re: Special Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tomerus
    Ik heb gister de special edition T2 bij de Free Record shop gehaald voor 20 euro!!!
    Zo`n vaart liepen ze niet zei de verkoper, mooi toch?!
    Inderdaad mooi ja, dus...Free Record Shop.

    Greetz

    ToMeRuS.
    Tuurlijk loopttie niet meer zo hard als MM hem voor 14.99 heeft staan
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  25. #50
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Mijn 'ervaringen' met de T2 dvd, here goes:
    De toegevoegde scenes geven een beter beeld van de T-1000 en doen het verhaal beter overkomen. Ik zou de film niet meer zonder kunnen zien.
    Het beeld is zo duidelijk dat het me nu opvalt waar er een stuntman is gebruikt.
    Ik heb nog maar een klein stukje van de extra's bekeken, maar zo zouden alle films moeten uitgebracht worden. Een uitstekende kwaliteit.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •