Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 111 worden weergegeven.
  1. #51
    Dane
    Guest

    Standaard

    Deze S.E. legt de lat voor toekomstige S.E.'s een stuk hoger en dat is in sommige gevallen maar goed ook.

    Ik heb de dvd toen 'ie net uit was gekocht voor €27 bij de makro, en het is een prachtig geheel.

    De extra scenes zijn allemaal wel mooi alleen vond ik, behalve de scene waar arnie leert lachen, dat is echt te erg, en ik kan er ook niet echt om lachen, het is eerder gewoon sneu.

    Al met al is dit wel een van de beste dvd's die gemaakt is, en de film blijft altijd leuk om te zien.

  2. #52

    Standaard

    Dit is de film die mijn leven verandere ... vanaf dat moment vaarde ik een andere koers ...
    Dit is de DVD van de film die mijn leven veranderde ...

    Life is Beautiful


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Dit is de film die mijn leven verandere ... vanaf dat moment vaarde ik een andere koers ...
    Dit is de DVD van de film die mijn leven veranderde ...

    Life is Beautiful

    In welk opzicht ???
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    In welk opzicht ???
    Naast natuurlijk het feit dat de DVD schitterend is en zeker als standaard voor special editions mag gelden is er ook nog het gevoel.

    Iedereen zal wel zo van die films hebben die meer zijn dan films. Films waaruit je dingen haalt (I'll Be Back). Die je keer op keer kunt zien zonder moe te worden. Wel voor mij is dit zo'n film.

  5. #55

    Standaard

    Dit is zeker de beste actie film tot nu toe nu zit ik te wachten op T3:P

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Terminator3
    Dit is zeker de beste actie film tot nu toe nu zit ik te wachten op T3:P
    Ja, na T2 heb ik deel 1 ook aangeschaft en gezien. Dit is inderdaad optimale action. Deel 3 mag gerust komen. Ik doe mee.
    Arnold is van mijn leeftijd dus dat moet nog makkelijk kunnen.

  7. #57

    Standaard

    Schwarzenegger vindt ik echt wel de beste acteur tot nu toe

    al zijn films film vindt ik wel leuk alleen batman en robin nie zo maar dat is de enigste ook

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Terminator3
    Schwarzenegger vindt ik echt wel de beste acteur tot nu toe

    al zijn films film vindt ik wel leuk alleen batman en robin nie zo maar dat is de enigste ook
    Als je Arnold eens in een bijzondere en heel goede andere rol wilt zien, kijk dan eens naar END OF DAYS.
    (ik heb 'm voor € 14,39 bij FRS)

  9. #59

    Standaard

    End of Days heb ik al 2x gezien is ook een goeie film van hem

  10. #60
    Cor v Boxtel
    Guest

    Standaard

    Ook ik heb hem gekocht voor 14.99 goeie film.

  11. #61

    Standaard Terminator 2 - The Ultimately Ultimate Edition?

    Nu komt het:
    ________________________________
    Artisan's President Of Sales & Marketing has announced that they will be releasing yet another "Special Edition" version of Terminator 2: Judgement Day to coincide with the theatrical release of Terminator 3 next year. There was no mention as to what the DVDs will contain.

    What more could they put in this new package that isn't already in the spectacular Ultimate Edition? The only item that was really missing was the Guns N' Roses You Could Be Mine music video. At a guess, I'd say it is more likely to be along the lines of Warner's Matrix Revisited release with all the new content being preview material for Terminator 3.


    bron: www.dvddebate.com


  12. #62

    Standaard Re: Terminator 2 - The Ultimately Ultimate Edition?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Nu komt het:
    ________________________________
    Artisan's President Of Sales & Marketing has announced that they will be releasing yet another "Special Edition" version of Terminator 2: Judgement Day to coincide with the theatrical release of Terminator 3 next year. There was no mention as to what the DVDs will contain.

    What more could they put in this new package that isn't already in the spectacular Ultimate Edition? The only item that was really missing was the Guns N' Roses You Could Be Mine music video. At a guess, I'd say it is more likely to be along the lines of Warner's Matrix Revisited release with all the new content being preview material for Terminator 3.


    bron: www.dvddebate.com

    Dat is dus echt geldklopperij. Nou ik ben zeer tevreden met mijn versies
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #63

    Standaard Re: Re: Terminator 2 - The Ultimately Ultimate Edition?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat is dus echt geldklopperij. Nou ik ben zeer tevreden met mijn versies
    Ik mis er ook niks aan behalve idd de GNR videoclip. Ben ook erg benieuwd hoe ze dit nog beter kunnen maken, want alleen wat promofilmpjes voor T3 zie ik niet echt als een aanvulling...

  14. #64

    Standaard

    Wat een geweldige film én DVD.
    Heerlijk genoten net en nu nog ff alle extra's bekijken.
    Robert.

  15. #65

    Standaard Re: Re: Re: Terminator 2 - The Ultimately Ultimate Edition?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Ik mis er ook niks aan behalve idd de GNR videoclip. Ben ook erg benieuwd hoe ze dit nog beter kunnen maken, want alleen wat promofilmpjes voor T3 zie ik niet echt als een aanvulling...
    Ja, idd You Could Be Mine mis ik ook, dat is dan wel weer jammer....

    Maarja, alle andere exra's maken een hoop goed
    HUP NAC

  16. #66

    Standaard

    Tja, vooral het eind van de videoclip vond ik wel cool. Als Ranie zeg maar op de bandleden afkomt.

  17. #67

    Standaard

    Hij komt eraan, hij komt eraan...De Terminator 2: Extreme Edition. Ja ja, hoe meer geld ze eruit kunnen slepen, hoe beter.

    Specs:

    - 2.35:1 anamorphic widescreen transfer digitally mastered from a brand-new 1080p, 24sf high-definition digital telecine transfer.
    - Dolby Digital 5.1 EX audio.
    - Dolby headphone audio track
    - All-new audio commentary by James Cameron and co-screenwriter William Wisher.
    - Extreme interactive mode with graphic commentary and behind-the-scenes footage
    - 16 minutes of additional scenes.
    - "No Feat But What We Make": an all-new documentary.
    - "T2: On the Set" retrospective montage
    - "T2: High Definition": the complete theatrical version of the film in Microsoft Windows Media 9 series, playable in high resolution and 5.1 sound directly from your PC
    - Infiltration Unit Simulator and T2 FX Studio: morph your imported images into a T-1000 or T-800 Terminator
    - Skynet Combat Chassis Designer: Construct and field-test your own ultimate fighting machine and track your progress online
    - THX optimizer
    - Metal collectible sculpture embossed package

    En waarschijnlijk alle oude extra's van de Ultimate Edition.

    Bron: http://dvd.ign.com/articles/393/393023p1.html
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Hij komt eraan, hij komt eraan...De Terminator 2: Extreme Edition. Ja ja, hoe meer geld ze eruit kunnen slepen, hoe beter.

    Specs:

    - 2.35:1 anamorphic widescreen transfer digitally mastered from a brand-new 1080p, 24sf high-definition digital telecine transfer.
    - Dolby Digital 5.1 EX audio.
    - Dolby headphone audio track
    - All-new audio commentary by James Cameron and co-screenwriter William Wisher.
    - Extreme interactive mode with graphic commentary and behind-the-scenes footage
    - 16 minutes of additional scenes.
    - "No Feat But What We Make": an all-new documentary.
    - "T2: On the Set" retrospective montage
    - "T2: High Definition": the complete theatrical version of the film in Microsoft Windows Media 9 series, playable in high resolution and 5.1 sound directly from your PC
    - Infiltration Unit Simulator and T2 FX Studio: morph your imported images into a T-1000 or T-800 Terminator
    - Skynet Combat Chassis Designer: Construct and field-test your own ultimate fighting machine and track your progress online
    - THX optimizer
    - Metal collectible sculpture embossed package

    En waarschijnlijk alle oude extra's van de Ultimate Edition.

    Bron: http://dvd.ign.com/articles/393/393023p1.html
    Enne...... DTS

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  19. #69

    Standaard

    Wat een topper van een film zeg, was die 25 euro's dik waard..
    Was alleen een beetje jaloers op mijn zwager want die heeft het blik voor slechts 7 euro weten te kopen...

  20. #70

    Standaard

    Ik heb deze film zowel op Ultimate Edition DVD als gewoon op VHS. Daarbij is deze DVD release een zeer bijzondere ervaring. Je kijkt naar de film waar de van houdt, en die je al zo vaak gezien hebt, maar dan nu met perfect beeld en geluid, maar dan plotseling heb de iets van: Hey, dit ken ik niet. Die toegevoegde scenes werpen een ander licht op de film. De echte Terminator-fan zou zich dan ook diep mogen schamen als hij deze DVD release nog niet gezien heeft!

    Dit was trouwens de eerste DVD die ik ooit gekocht heb...
    Smith vs. Smith: 'me, me, me.... me too! The Matrix Reloaded

  21. #71

    Standaard

    Deze film ligt voor 9.95 bij de blokker (in aalsmeer)
    het is dan alleen zonder de bonus disc (dus niet de ultimate editie.

    Maar als je gewoon alleen de film wilt hebben, dan is 9.95 euro voor zo'n
    goede film een koopje :P

  22. #72
    Guido D
    Guest

    Standaard

    Komt deze nieuwe uitvoering er ook in r2 ?

  23. #73

    Standaard

    Na heel lang zoeken heb ik tog terminator 2 gevonden alleen heb niet de ultimate edition maar gewoon de dvd met alleen de film.
    Het geluid is verdomd goed ben der zeer blij mee

  24. #74

    Standaard

    Ik zal morgen even voor je kijken Luc, maar volgens mijn als ik het goed herinner had ik dat probleem ook(tijdje geleden dat ik de DVD-extra's bekeken heb).

  25. #75

    Standaard

    gave film topper zeker weten. Vind dat THX filmpje ook heel cool gemaakt bij deze dvd :P haha

    Wel apart trouwens, T1 bij MGM, T2 bij RCV en T3 bij Columbia Tristar maarja :P lkkr belangrijk

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •