De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Muziek DVD Top 30 van week 10

    Muziek DVD Top 30 van week 10



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het is al erg genoeg dat Idols op 1 staat, maar ja dat zal wel komen omdat hij zo goedkoop is.

  3. #3

    Standaard

    NORAH JONES - Live in New Orleans

    ah! da's mijn eerstvolgende aanschaf :)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    NORAH JONES - Live in New Orleans

    ah! da's mijn eerstvolgende aanschaf
    heb pasgelden de cd van haar aangeschaft en vind het lekker relaxte muziek om naar te luisteren. Ben ook wel benieuwd naar de dvd van haar 8)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    NORAH JONES - Live in New Orleans

    ah! da's mijn eerstvolgende aanschaf
    heb pasgelden de cd van haar aangeschaft en vind het lekker relaxte muziek om naar te luisteren. Ben ook wel benieuwd naar de dvd van haar 8)
    Ik ben ook erg benieuwd naar die dvd 8) De muziek is prima nu eventjes kijken wat de dvd voor ons in petto heeft
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  6. #6

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden in Norah Jones: op haar site kun je een setje mp3's downloaden en er alvast een live-cd'tje mee branden. Toevallig vanmiddag gedaan. Moest wel een beetje volume op elkaar afstemmen...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Voor de geïnteresseerden in Norah Jones: op haar site kun je een setje mp3's downloaden en er alvast een live-cd'tje mee branden. Toevallig vanmiddag gedaan. Moest wel een beetje volume op elkaar afstemmen...
    Dan kan ik eens kijken hoe ze live is 8) Bedankt :wink:
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Het is al erg genoeg dat Idols op 1 staat, maar ja dat zal wel komen omdat hij zo goedkoop is.
    Persoonlijk gezien vind ik Idols een groot succes. En nu maar hopen dat hij wint (http://www.jamai.nl)
    Als u begrijpt wat ik bedoel :wink: :wink: :wink:
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Het is al erg genoeg dat Idols op 1 staat, maar ja dat zal wel komen omdat hij zo goedkoop is.
    Persoonlijk gezien vind ik Idols een groot succes. En nu maar hopen dat hij wint (http://www.jamai.nl)
    Als u begrijpt wat ik bedoel :wink: :wink: :wink:
    Gelukkig zijn dat soort dingen altijd maar tijdelijk... *Happy*

    Norah Jones gaat wel, dat nummer dat ze nu op de radio draaien vind ik verschrikkelijk irritant :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

    Standaard

    Ben ik de enige die Willy Deville één van de interessantste DVD van het lijstje vindt? Waarom kan ik 'm trouwens nergens vinden? Ik heb nog niet in de winkels gekeken, maar ik tik Willy Deville in bij http://www.dvdpricecheck.co.uk en er komt gewoon helemaal niets... Raarrrr....

    [edit]Hmmm...FRS heeft 'm gewoon op de site staan. Is deze DVD eerst in NL uitgekomen ofzo?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  11. #11

    Standaard

    Het is een fantastische debuut-cd, met terecht veel awards.
    Maar de DVD is ver beneden de maat. Het geluid is ronduit overstuurd, de registratie van het concert is cameratechnisch zeer matig. Het concert is volstrekt statisch, het heeft geen enkele uitstraling. Ik ben erg blij met de CD die ik veelvuldig draai, maar als je die al hebt, koop dan de DVD maar niet, want die voegt niets toe en is slordig op de markt gekieperd.
    Norah Jones zal hier niet blij mee zijn.
    Ik heb de DVD impulsief gekocht omdat ik erg onder de indruk was van haar debuut-CD, maar dit had ik dus niet moeten doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •