Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Army of Darkness...?

    Weet iemand of Army of Darkness ook in Nederland uitkomt?

  2. #2

    Standaard

    Daarover is niets bekend. De eerste Evil Dead-film is ook al voor onbepaalde tijd uitgesteld. Tip: koop de Engelse versie als geen ondertiteling geen probleem voor je is.

  3. #3

    Standaard

    Engelse versie is geen prob... Ik moet alleen mijn speler nog laten helpen zodat ik Regio 1 kan afspelen. Maar ik heb ergens iets gelezen over een 2 disc versie van Army of Darkness in Engeland.

    Over Evil Dead 1... heb de "Book of the Dead" versie wel zien liggen maar weet nie of dat regio 1 of 2 is, zag er wel tof uit... Maar die zoek ik dus nie...

    Als iemand meer over een regio 2 versie van Army of Darkness weet hoor ik het graag...

  4. #4

    Standaard

    Er is al lang een R2 van Army of Darkness

    Ennuh... Engeland is gewoon R2 hoor...
    HUP NAC

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Die "Army of Darkness"kun je zeker niet in NL (lees:zonder CC) kopen?
    www.hersenzpinselfilms.com
    Co-StarTrader sinds november 2003

  7. #7

    Standaard

    Nee. Maar je kan hem misschien wel via orders@rovision.nl bestellen (laten importeren).

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Nee. Maar je kan hem misschien wel via orders@rovision.nl bestellen (laten importeren).
    what's rovision?
    www.hersenzpinselfilms.com
    Co-StarTrader sinds november 2003

  9. #9

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    is er geen Evil Dead Trilogie box ofzo ....
    heb geen deel gezien ... moet maar eens huren ofzo ...
    Shinji ....you fool

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    is er geen Evil Dead Trilogie box ofzo ....
    nee
    HUP NAC

  13. #13

    Standaard

    Weet iemand of de Army of Darkness UK versie (Anchor Bay -2discs) engelse subs heeft? Heb 'm in m'n handen gehad, maar het staat er niet op...
    There is only one real truth: causality!...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Weet iemand of de Army of Darkness UK versie (Anchor Bay -2discs) engelse subs heeft? Heb 'm in m'n handen gehad, maar het staat er niet op...
    De UK-versie heeft geen Engelse ondertiteling. De DVD heeft zelfs helemaal geen ondertiteling.

  15. #15

    Standaard

    Ze hebben de UK versie tegenwoordig ook bij van Leest:

    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=358848

    voor 16,99 euro. Een leuk alternatief voor als je geen CC hebt (of de levertijd van play te lang vindt).

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Weet iemand of de Army of Darkness UK versie (Anchor Bay -2discs) engelse subs heeft? Heb 'm in m'n handen gehad, maar het staat er niet op...
    De UK-versie heeft geen Engelse ondertiteling. De DVD heeft zelfs helemaal geen ondertiteling.
    Djeezes!... wat een primitievelingen!...
    There is only one real truth: causality!...

  17. #17

    Standaard

    Ik heb zes verschillende versies van Army of Darkness(us,can,uk), maar geen enkele bevat subtitles van welke taal dan ook...

    Universal heeft wel een versie uitgebracht meet spaanse subs, maar daar kom je waarschijnlijk ook niet veel verder mee

    Ook de Trilogy die de 28e van deze maand uitkomt zal ook geen subs hebben...

    We blijven afwachten...
    | owned & wishlist | evil dead collection | StarTrader / SafeTrader
    Groovy... - Bruce Campbell

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MZonneveld
    Ik heb zes verschillende versies van Army of Darkness(us,can,uk), maar geen enkele bevat subtitles van welke taal dan ook...

    Universal heeft wel een versie uitgebracht meet spaanse subs, maar daar kom je waarschijnlijk ook niet veel verder mee

    Ook de Trilogy die de 28e van deze maand uitkomt zal ook geen subs hebben...

    We blijven afwachten...
    engelse subs is toch het minimum: vaak is de geluidskwaliteit zo belabberd dat je er geen ene moer van verstaat...
    There is only one real truth: causality!...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    is er geen Evil Dead Trilogie box ofzo ....
    nee
    dus wel!!!!
    http://www.playserver7.com/play247.a...2&title=121752
    over een paar dagen...
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    is er geen Evil Dead Trilogie box ofzo ....
    nee
    dus wel!!!!
    http://www.playserver7.com/play247.a...2&title=121752
    over een paar dagen...
    Thanks! In de bestelling .

  21. #21
    DonnieDarko
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MZonneveld
    Ik heb zes verschillende versies van Army of Darkness(us,can,uk), maar geen enkele bevat subtitles van welke taal dan ook...

    Universal heeft wel een versie uitgebracht meet spaanse subs, maar daar kom je waarschijnlijk ook niet veel verder mee

    Ook de Trilogy die de 28e van deze maand uitkomt zal ook geen subs hebben...

    We blijven afwachten...
    Ik heb de R3 van MGM (beste versie die er uit is mooie print director's cut die langer duurt dan in de usa en 5.1) en die heeft wel subs
    alleen zou je dan wel een regiovrije speler moeten hebben

    kijk hier voor de vergelijkingen http://207.136.67.23/film/dvdcompare/army.htm

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MZonneveld
    Ik heb zes verschillende versies van Army of Darkness(us,can,uk), maar geen enkele bevat subtitles van welke taal dan ook...

    Universal heeft wel een versie uitgebracht meet spaanse subs, maar daar kom je waarschijnlijk ook niet veel verder mee

    Ook de Trilogy die de 28e van deze maand uitkomt zal ook geen subs hebben...

    We blijven afwachten...
    engelse subs is toch het minimum: vaak is de geluidskwaliteit zo belabberd dat je er geen ene moer van verstaat...
    de geluidskwaliteit is prima. Ik had bij deze film de subs echt niet nodig. Gewoon kopen! pronto
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  23. #23

    Standaard

    [quote="Tommycat
    engelse subs is toch het minimum: vaak is de geluidskwaliteit zo belabberd dat je er geen ene moer van verstaat...[/quote]

    de geluidskwaliteit is prima. Ik had bij deze film de subs echt niet nodig. Gewoon kopen! pronto[/quote

    Ja baas... :wink:
    There is only one real truth: causality!...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    is er geen Evil Dead Trilogie box ofzo ....
    nee
    dus wel!!!!
    http://www.playserver7.com/play247.a...2&title=121752
    over een paar dagen...
    tof , maar wel een lelijke cover!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    is er geen Evil Dead Trilogie box ofzo ....
    heb geen deel gezien ... moet maar eens huren ofzo ...
    Evil Dead 1 is lachen (lekker veel overdreven gore)

    Evil Dead 2 is saai (ineens zijn de bloederige taferelen buiten beeld gezet en moeten we het maar doen met onze fantasie en enkele bloedspetters)

    Evil Dead 3 schijnt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal anders te zijn dan de voorgaande. Of ie ook leuk is weet ik niet, maar ik denk dat ik deze voor mezelf maar moet vermijden. Niet mijn stijl.

    Er schijnt trouwens ook een soort van vervolg te zijn op Evil Dead 2, maar dan op een andere manier ofzoiets. De film begint dan met diezelfde acteur en zijn hand is nog steeds bezeten en zit vast aan zijn arm. Misschien was dit toch Evil Dead 2, maar toen ik deze film zag, kon ik me geen enkele scene herinneren .

    Nou, de ballen
    MeanRat

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •