Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner flipt Stephen King's 'IT' en 'The Shining'

    Warner flipt Stephen King's 'IT' en 'The Shining'



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb The Shining uit Engeland en de dvd bestaat uit twee dvd's. The Shining is namelijk een miniserie die uit drie en geen twee delen bestaat. De eerste dvd is een dual side met op beide kanten een aflevering en op de tweede dvd staat aflevering drie.
    Ik heb nog niet kunnen kijken of de eerste dvd single dan wel dual layer is.
    Op zich stoort het niet echt omdat je niet halverwege een aflevering moet gaan flippen maar als het een single layer is was het toch beter geweest om er een dual layer van te maken.
    Goede serie trouwens, vooral het audiocommentaar van Stephen King is zeer informatief.

    Weet iemand trouwens of Tommyknockers en The Stand ook nog es ooit uitgebracht gaan worden of wacht men bij Warner eerst de verkooperesultaten van deze twee series af?

    Jeroen

  3. #3

    Standaard

    [zingmode]

    daar heb je Flipper

    [/zingmode]



    Nou , ik kan er niet echt wakker van liggen, ben al lang blij dat hij uitlkomt.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #4

    Standaard

    Dit is echt niet te geloven!!!!

    Ik had het idee dat Warner de laatste tijd alleen maar redelijk goede tot gewoon goede dvd's uitbracht. Kijk maar naar bv Harry Potter (De verwarring over de 2 varianten daargelaten). Als ze zo graag willen dat je wisselt tijdens de film, zet hem dan in perfecte conditie op dvd, met zeer veel xtra's en perfecte beeld en geluidskwaliteit, en zorg dan dat die niet op 1 schijfje past. Maar om NU nog een flipper uit te brengen? Dit is echt heel vreemd in mijn ogen. Maarja, wie ben ik nou eenmaal.

  5. #5

    Standaard

    Vind het zelf niet echt erg ben al lang blij dat it uitkomt.Maar zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe veel it gaat kosten

  6. #6

    Standaard

    DS-SL flippers:
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Wat betreft The Shining kan ik het me voorstellen.

    Wat IT betreft een slechte zaak. :x

  9. #9

    Standaard

    Erg jammer dat IT een flipper wordt. Toch zal ik hem aanschaffen omdat dit zo'n titel is die erg lang op zich heeft laten wachten en ik desondanks toch wel in mijn collectie wil.

  10. #10

    Standaard jammer dat IT een flipper wordt

    Mooi moment om wakker te worden anders slaap je de gehele film door. :wink:

  11. #11

    Standaard

    Een DVD-9 kan maximaal 7.95 GB bevatten. Een DVD-5 kan maximaal 4.37GB bevatten (DVD-10 dus logischerwijs 8.74 GB). IT kan dus met 4.29 GB en 4.23 GB nooit op een DVD-9 passen.
    Zie DVD FAQ van DVD Demystified over capaciteiten van DVD: http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html
    Afgezien van het capaciteitsprobleem van een DVD-9 was IT (als ik me niet vergis) een 2-delige miniserie. Ik neem aan dat je de disc moet flippen als de eerste aflevering is afgelopen dus ik zie het probleem niet zo.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  12. #12

    Standaard

    Maakt me geen ruk uit........deze film moet ik gewoon hebben.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitch_fan
    Afgezien van het capaciteitsprobleem van een DVD-9 was IT (als ik me niet vergis) een 2-delige miniserie. Ik neem aan dat je de disc moet flippen als de eerste aflevering is afgelopen dus ik zie het probleem niet zo.
    Als het om een capaciteitsprobleem gaat, waar praten we dan over?? Ik begrijp de ophef ook niet zo... Miniseries worden vaak op DVD-5 multi-disc geleverd, en dan hoor je niemand... Nu het op een dual-sider staat is dat ineens een probleem??

  14. #14

    Standaard

    It loopt niet tegen de 300 minuten, maar tegen de 180 minuten. Bovendien is It oorspronkelijk ook een mini-serie die uit 2 delen bestaat (oeps, dat was al gezegd :roll: ).

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitch_fan
    Afgezien van het capaciteitsprobleem van een DVD-9 was IT (als ik me niet vergis) een 2-delige miniserie. Ik neem aan dat je de disc moet flippen als de eerste aflevering is afgelopen dus ik zie het probleem niet zo.
    In dat geval neem ik mijn kritiek terug...

    En dan ben ik eigenlijk wel blij dat ze een flipper hebben gebruikt i.p.v. een DVD-9... hoeven ze de beeldkwaliteit ook niet omlaag te schroeven om alles op een DVD-9 te passen.

  16. #16

    Standaard

    Naar aanleiding van deze threat, krijg ik toch het gevoel dat een hoop mensen niet weten dat er een verschil tussen Flippers en Dual-siders bestaat...

    Flipper = 2-zijdige DVD die midden in de film wordt omgedraaid.
    Dual-sider = 2-zijdige DVD met op beide zijden verschillende programma's.

    Daarnaast hoeft een flipper niet per definitie storend te zijn. Dit is bijv. het geval bij grote filmprodukties die een paar uur duren. Hier wordt één zijde vaak beëindigd op het moment dat in de bioscoop het Intermezzo / Pauze was...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    [zingmode]

    daar heb je Flipper

    [/zingmode]
    [meezingmode]Flipper de flapper! [/meezingmode]
    Anyhow, goed voor de conditie die flippers :wink:
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitch_fan
    Een DVD-9 kan maximaal 7.95 GB bevatten. Een DVD-5 kan maximaal 4.37GB bevatten (DVD-10 dus logischerwijs 8.74 GB). IT kan dus met 4.29 GB en 4.23 GB nooit op een DVD-9 passen.
    Zie DVD FAQ van DVD Demystified over capaciteiten van DVD: http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html
    Afgezien van het capaciteitsprobleem van een DVD-9 was IT (als ik me niet vergis) een 2-delige miniserie. Ik neem aan dat je de disc moet flippen als de eerste aflevering is afgelopen dus ik zie het probleem niet zo.
    Dan hadden ze nog altijd best een dual layer flipper gemaakt, om de kwaliteit toch nog hoger te kunnen brengen...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  19. #19

    Standaard Re: jammer dat IT een flipper wordt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Mooi moment om wakker te worden anders slaap je de gehele film door. :wink:
    Ik vond en vind het een heel leuke film al is de finale wel wat zwak. Ik ben toch heel blij dat hij eindelijk op R2 DVD uitkomt. Dat het een dubbelzijdige is, stoort me in het geheel niet want de film bestond toch uit twee delen; de eerste helft speelt in de vrienden hun jeugd, de tweede vervolgt wanneer ze volwassen zijn geworden.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Dan hadden ze nog altijd best een dual layer flipper gemaakt, om de kwaliteit toch nog hoger te kunnen brengen...
    Ik vind het ook wel spijtig dat het geen DSDL is maar zijn die niet erg duur in productie ?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Naar aanleiding van deze threat, krijg ik toch het gevoel dat een hoop mensen niet weten dat er een verschil tussen Flippers en Dual-siders bestaat...
    In de kop van het artikel staat alleszins "flipt".

  20. #20

    Standaard Re: jammer dat IT een flipper wordt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Naar aanleiding van deze threat, krijg ik toch het gevoel dat een hoop mensen niet weten dat er een verschil tussen Flippers en Dual-siders bestaat...
    In de kop van het artikel staat alleszins "flipt".
    Yep... Ik heb dan ook geen namen genoemd. Zelfs de schrijver van het artikel kan zich vergissen...

  21. #21

    Standaard Re: jammer dat IT een flipper wordt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik heb dan ook geen namen genoemd. Zelfs de schrijver van het artikel kan zich vergissen...

  22. #22

    Standaard

    Ik ben sinds een maand in het bezit van de regio 1 versie,en dat is ook een flipper....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #23

    Standaard

    IT is volgens mij gewoon een klassiek voorbeeld van een flipper: Op kant B gaat de feature meteen (zonder menu) en zonder intro's of titels verder.
    Eric van Ballegoie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    IT is volgens mij gewoon een klassiek voorbeeld van een flipper: Op kant B gaat de feature meteen (zonder menu) en zonder intro's of titels verder.
    De regio 1 versie in ieder geval wel!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #25

    Standaard Re: jammer dat IT een flipper wordt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Naar aanleiding van deze threat, krijg ik toch het gevoel dat een hoop mensen niet weten dat er een verschil tussen Flippers en Dual-siders bestaat...
    In de kop van het artikel staat alleszins "flipt".
    Yep... Ik heb dan ook geen namen genoemd. Zelfs de schrijver van het artikel kan zich vergissen...
    IT is volgens mij gewoon een klassiek voorbeeld van een flipper: Op kant B gaat de feature meteen (zonder menu) en zonder intro's of titels verder.
    Lijkt erop alsof er iemand voor zijn beurt heeft gesproken


    Maar ik vind die flippers dus echt niets... Dubbel-sided ook niet trouwens. Ik wil gewoon een mooi plaatje aan 1 kant van m'n DVD

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •