De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Virgin Among The Living Dead - review

    Ik heb op mijn website een review geplaatst van de NL DVD uitgave van Jess Franco's Virgin Among The Living Dead. Alleen voor de echte horrorliefhebber (naja, dat ligt aan je smaak)

    Christina Benton reist na de dood van haar vader naar het afgelegen Kasteel Montserrat, waar zijn testament zal worden voorgelezen. Daar ontmoet ze een groep familieleden die zich vreemd gedragen. Langzamerhand wordt Christina geteisterd door visioenen waarin haar vader tot haar spreekt en aanwijzingen geeft om zijn moordenaar op te sporen. Zo komt ze tot een schokkende waarheid…

    http://www15.brinkster.com/cinemaext...he Living Dead

    Of check de website: www.cinema-extreme.tk

  2. #2

    Standaard

    Interressante review.. laat ik dus liggen (Heb female vampire zelf en die vond ik errrrrrruuggg saai...)

    Maar ik las ook je recentie over Deep Rising, en dan moet ik toch echt wel zeggen dat ik het daar niet mee eens ben.. Geef wel toe dat als je op de hoes afgaat dat je denkt dat het een thriller is, maar in de bioskoop destijds werd deze echt als een horror/aktie gepromoot. Ik vind Deep Rising dus echt een van de leukste films van dat jaar.. Maarja ik had em ook gezien in de sneak.. Stephen sommers heeft juist als 1 van de enige door hoe je een leuke film maakt, maarja der zitten ook wel eens een muk film bij (The mummy returns).. maar ook zijn oudere films zijn erg goed.. Maarja das smaak.. The mummy is trouwens 1 van mijn altime favorites omdat dit ongeveer de enige film is waarbij ik niet 1 keer heb gedacht 'nou laat maar weer eens wat gebeuren'..
    Maar gelukkig, smaken verschillen...

  3. #3

    Standaard

    Ja ik kan wel begrijpen waarom iemand een Jess Franco film niet bepaald goed vind. Ik vind Female Vampire wel iets hebben, een beetje aparte sfeer, maar er gebeurt wel weinig. Virgin is toch echt een stuk interessanter, omdat het verhaal vaag is en er gebeuren onverklaarde dingen. Bovendien ziet die film er aardig uit af en toe. Maarja, zeker niet voor iemand bestemd die af en toe eens een spannende horrorfilm bekijkt.

    Deep Rising, tja...ik vind het maar een irritante film, met een klote cast, zelf Famke Janssen doet het niet voor me in deze fim. De sfx zijn echter erg goed. Orgineel is het allemaal niet vind ik

    Ik ben trouwens verrast dat er toch nog iemand gereageerd heeft op deze post

  4. #4

    Standaard

    Nou, dan zal ik virgin maar eens kijken alsie nog wat goedkoper is..

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij is Virgin Among the Living Dead al voor 5.99 euro te vinden...

  6. #6
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik wil je reviews echt wel helemaal uitlezen, maar ik hou het gewoon niet vol ...

    De kleurencombinatie irriteert me ontzettend aan de ogen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    De kleurencombinatie irriteert me ontzettend aan de ogen.
    Damn, das de eerste keer dat ik dat hoor. Ik heb er zelf geen last van. Zijn er misschien meerderen die hier last van hebben?

  8. #8

    Standaard

    Een tip voor alles wat met Internetsites bouwen te maken heeft: vermijd kleuren zoals puur rood en puur blauw enzo, je merk dat niet iedereen het prettig vind om die kleuren langere tijd te zien.

    Ik vond het op jouw site op zich nog wel meevallen, ik heb ergere sites gezien (met knalpaars en geel enzo, dat vloekte echt als de T). Maar het zou geen kwaad doen om een wat gebroken tint rood te gebruiken.

  9. #9

    Standaard

    onzin, jouw site is goed te lezen, maar het zou misschien wat beter zijn om de review wat meer te splitsen net zoals bij de meeste reviews op internet (verhaal,beeld & geluid, Extra's, conclusie)..
    Maar zowiezo vind ik het fijn dat je wat cheapo films reviewed, want de meeste site (ook dvd.nl) revieuwen eigenlijk alleen de duurdere films...
    Het zou fijn zijn als bv dvd.nl ook meer van die cheapo film zou reviewen want die worden tegenwoordig toch door veel mensen gekocht.. maarja sommige mensen willen alleen maar 'goeie' films kijken (dom dom dom, want je moet zo af en toe ook echt een Z-film kijken om de A-films te kunnen waarderen..) bv films van Indies zie je hier dus nergens terug, en toch zitten daar ook leuke tussen, Dutch filmworks zie je ook zelden behalve als het gaat om de duurdere versies... World Wide Cinema is ook hier slecht vertegenwoordigd terwijl mensen tegenwoordig toch graag die Japanse/hongkong films willen zien, en bij World Wide Cinema zou het toch verdomde fijn zijn als daar reviews van zouden zijn en dan gaat het daar voornamelijk om het beeld/geluid want de hoezen van WWC kloppen maar voor de helft van de tijd...

  10. #10

    Standaard

    Ik mis deze kleine genrefilms ook op een website als DVD.nl, maar ik neem aan dat zij de meeste DVD's die ze reviewen krijgen toegestuurd door uitgevers? Of werkt dat zo niet? Ik review iig alleen films die ik zelf heb en die om welke reden dan ook in ieder geval interessant kunnen zijn voor mensen met een voorkeur in horrofilms.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Cajon
    Ik mis deze kleine genrefilms ook op een website als DVD.nl, maar ik neem aan dat zij de meeste DVD's die ze reviewen krijgen toegestuurd door uitgevers? Of werkt dat zo niet? Ik review iig alleen films die ik zelf heb en die om welke reden dan ook in ieder geval interessant kunnen zijn voor mensen met een voorkeur in horrofilms.
    Ja, de meeste DVD´s krijgen we toegestuurd van de uitgevers. Zo nu en dan doen we er wel eens eentje uit eigen collectie, als er veel vraag naar is of als we zelf vinden dat er een review van moet komen.

  12. #12
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    onzin, jouw site is goed te lezen.
    Oh ja nu je het zegt ... bedankt seg, ik zat gewoon met mijn ogen dicht te kijken ...

    Ik zeg maar wat ik zie ...

    Wat je daar zegt over 'Z-films' ga ik niet mee akkoord.

    Onderstaande films moeten in mijn ogen voor geen enkele film onderdoen en zeker The Prophecy reeks niets.

    Evil Dead
    Evil Dead 2
    eXistenZ
    From Dusk Till Dawn
    The Prophecy
    The Prophecy 2
    The Prophecy 3

    Dit zijn echt wel geen 'Z-films', maar ja wie ben ik.

  13. #13

    Standaard

    Onderstaande films moeten in mijn ogen voor geen enkele film onderdoen en zeker The Prophecy reeks niets.

    Dit zijn echt wel geen 'Z-films', maar ja wie ben ik.
    Wow een Prophecy fan. Ik ben niet de enige! Ja deze filmreeks is echt zeer goed. Wil je meer weten kijk dan op www.cinema-extreme.tk

  14. #14

    Standaard

    [quote="Jaded"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Wat je daar zegt over 'Z-films' ga ik niet mee akkoord.

    Onderstaande films moeten in mijn ogen voor geen enkele film onderdoen en zeker The Prophecy reeks niets.

    Evil Dead
    Evil Dead 2
    eXistenZ
    From Dusk Till Dawn
    The Prophecy
    The Prophecy 2
    The Prophecy 3

    Dit zijn echt wel geen 'Z-films', maar ja wie ben ik.
    Hmmm.. ik weet niet hoe jij met de associatie Z-film en dan dat lijstje van boven komt... (From Dusk Till Dawn was zelfs een gewone A-film (ook al vonden sommige mensen het maar een slechte film))
    Ik heb het dan over hele andere films.. zo van die oude jaren 80 films zoals 'the zero-boys' en allemaal van dat soort films.. Z-films bedoel ik ook vaak mee die B-films maar dan slecht..
    Ik heb menig keer meegemaakt dat B/tv-films vaak leuker en beter zijn dan de zogenaamde A-films..
    En Dat lijstje die jij boven aangeeft zijn stuk voor stuk leuke films... BTW de eerste The prophecy was ook een A-film. Maarja wat is een A-film en wat is een B-film nu eigenlijk.. LOL..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •