De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (Regio 4) Black Hawk Down CE (3 Disc)

    Bron: http://www.dvdweb.co.uk/new/news.asp?mainID=1424

    Op 20 Mei verschijnt er een 3 disc versie voor Regio 4 die ook regio 2 is.

    The full spec now looks like this;

    Disc 1:
    Original Widescreen presentation 2.40:1 anamorphic widescreen
    Dolby Digital 5.1
    Audio commentary by director Ridley Scott and producer Jerry Bruckheimer
    Audio commentary by author Mark Bowden and screenwriter Ken Nolan
    Audio commentary by 1993 U.S. Special Forces team veterans
    Talent profiles
    Picture disc

    Disc 2:
    8 never-before-seen deleted scenes with optional commentary by director Ridley Scott including an alternative ending
    ‘Image & Design’ - 7 featurettes and features that explore the creation of the movie including ‘Jerry Bruckheimer’s on-set photography’, Ridleygrams’, storyboard to final film comparisons and extensive photo galleries
    Designing Mogadishu
    Production design Archive
    Storyboards
    Ridleygrams
    Jerry Bruckheimer's BHD Photo Album
    Photo Galleries
    Title Design Explorations
    ‘The Essence Of Combat’ – 6 behind-the-scenes features including actor’s bootcamp and an in-depth look at the film’s visual effects and music
    Getting it right: Stories and Characters.
    Crash Course: Military Orientation
    Battlefield: Morocco on location.
    Hymn to the fallen: Film Score
    Digital Warriors: Visual effects
    After action report final thoughts
    Disc 3:
    ‘Ambush In Mogadishu’ – a 60 minute documentary on the making of the movie with cast and crew interviews
    ‘The True Story Of Black Hawk Down’ – a 92 minute History Channel documentary on the events that inspired the movie
    BAFTA Q&A session with Ridley Scott, Jerry Bruckheimer and the cast
    Editor’s Guild Q&A session with editor Pietro Scalia
    American Cinematheque Q&A session with Ridley Scott and Jerry Bruckheimer
    ‘Target Building Insertion’ – multi-angle scene deconstruction with optional commentary
    Gortoz A Ran – J’Attends music video performed by Lisa Gerrard and Denez Prigent
    Poster explorations photo gallery
    Movie soundtrack TV commercial
    Original movie trailer
    Bonus movie trailers

  2. #2

    Standaard

    Deze (of de R1, ligt een beetje aan de subs, de verpakking en de prijs natuurlijk..) komt dezeker in de collectione...

  3. #3

    Standaard Re: (Regio 4) Black Hawk Down CE (3 Disc)

    Grappig, in Frankrijk is die allang te koop

  4. #4

    Standaard



    Koop ik eerst de R1 - 1 disk, die ik later weer verkoop omdat ik dan toch de R2 - 2 disk wil (terwijl ik de hele discussie heb gevolgd over het wel en wee van een eventuele 3 disk, maar neeeeee, die kwam niet). Nou heb ik nog geen 2 weken de R2 - 2 disk, komt er weer een 3 disk... Zucht.... Wordt hier erg moe van, die constante (commerciele interessante) verbetering van DVD's.

  5. #5

    Standaard Re: (Regio 4) Black Hawk Down CE (3 Disc)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Grappig, in Frankrijk is die allang te koop
    Maar bij de Aussies gaat hij zo'n €24 incl kosten!!!
    Best wel een leuke prijs!

  6. #6

    Standaard Re: (Regio 4) Black Hawk Down CE (3 Disc)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Maar bij de Aussies gaat hij zo'n €24 incl kosten!!!
    Best wel een leuke prijs!
    Yep, Ik heb BHD 2 disc (vaak) voor €29 gezien. Down Under hebben echt down under prijzen

  7. #7

    Standaard

    helaas vind ik de film niet goed genoeg voor een vervanging( heb u de R4 1disc)


  8. #8

    Standaard

    Op IGN hebben ze al een tijdje een review van de Deluxe Edition BHD R1. Ik neem aan dat het niet al te veel kan verschillen van de R4 versie.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  9. #9

    Standaard

    Nee, de R1 en R4 zijn (op het artwork na) gelijk qua inhoud. Echter... ik heb hem in Australie besteld en deze is onderschept (zoals bijna alles uit Australie nu) omdat hij net boven de toegestaande €22,- zit. Er kwam toen weer €5,50 aan belasting bij.

    De R4 heeft als extra voordeel dat er NL subs op zitten (ook voor de extra's en het audiocommentaar!).

  10. #10

    Standaard

    Ik zie nergens info over subtitles. Zijn die er niet, of mis ik iets?

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Da's errug mooi! Ik heb deze film (ik geloof als 1 van de weinigen) nog niet, dus deze komt nu in mijn wishlist...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    De R4 heeft als extra voordeel dat er NL subs op zitten (ook voor de extra's en het audiocommentaar!).
    Heeft de R4 ook op de 3e disc NL subs bij de extra's zitten??? Mocht dat zo zijn, dan is de keus snel gemaakt natuurlijk.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    De R4 heeft als extra voordeel dat er NL subs op zitten (ook voor de extra's en het audiocommentaar!).
    Heeft de R4 ook op de 3e disc NL subs bij de extra's zitten??? Mocht dat zo zijn, dan is de keus snel gemaakt natuurlijk.
    Dat weet ik niet, ben nog niet aan de derde disk toegekomen (het zijn er ook zoveel: incl. 3 audiocommentaren!). Zal vanavond even voor je kijken...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Dat weet ik niet, ben nog niet aan de derde disk toegekomen (het zijn er ook zoveel: incl. 3 audiocommentaren!). Zal vanavond even voor je kijken...
    Zou ik erg op prijs stellen, alvast bedankt!
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Dat weet ik niet, ben nog niet aan de derde disk toegekomen (het zijn er ook zoveel: incl. 3 audiocommentaren!). Zal vanavond even voor je kijken...
    Zou ik erg op prijs stellen, alvast bedankt!
    Sorry, ik was het vergeten te checken.... Ja, de derde disk heeft ook NL ondertitels!

  17. #17

    Standaard

    Yaay!

    Nou, voor mij is de beslissing genomen. Bedankt voor het checken! Zodra ik weer wat meer euro's 'over' heb ga ik 'm meteen bestellen.
    Hoe is de R4 trouwens verpakt? Gewoon in een keepcase?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Yaay!

    Nou, voor mij is de beslissing genomen. Bedankt voor het checken! Zodra ik weer wat meer euro's 'over' heb ga ik 'm meteen bestellen.
    Hoe is de R4 trouwens verpakt? Gewoon in een keepcase?
    Nee, zo'n kartonnen omschuifhoes met uitklapbare box (officieel heet zoiets geloof ik een digipack). En die omschuifhoes heeft een beetje zo'n metallook (spiegelend), vandaar dat hij er zo rot uit ziet in mijn profiler (moeilijk te scannen )

  19. #19

    Standaard

    Da's helemaal mooi. Dan ga ik binnenkort maar weer eens gebruik maken van m'n cc. MAD, bedankt voor alle info.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  20. #20

    Standaard

    Supergave film. Echt een van de beste films uit 2001, en dan vooral in een technisch aspect. Dat camerawerk, het geluid en de sfeer, ontzettend goed gedaan.

    Ik heb de 3 disc editie van deze film, die voor zover als ik weet identiek is aan de R3, behalve de NL subs dan. Iedereen die deze fillm goed vond kan iki aanraden om deze uitvoering te kopen. Echt super !!! De extra;s zijn heel erg goed. Ook al heb ik nog steeds de derde disc niet gezien. Maar dat wat daaro staat zal zeker bijdragen aan een beter begrip van de film en de situatie aldaar.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •