Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 637 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Back To The Future inkadering ...

    Is er eigenlijk al nieuws over een herkadering van de getroffen afleveringen? En van een omruilactie? Cheers, ST.

  2. #2

    Standaard

    Een goede vriend van me heeft het nagevraagd bij Universal en daar zegt men dat de omruilactie reeds in december heeft plaatsgevonden.
    Raar dat werkelijk niemand hier daarvan op de hoogte is geweest... Zijn alleen winkeliers ingelicht?
    Mijn hardware:
    Pioneer VSX-808RDS | Magnat Metric 5.1 | Xbox 360 + HD-DVD | Toshiba HD-EP30 | Toshiba 32C3500P

  3. #3

    Standaard

    In de VS en ik dacht ook canada is er inderdaad een omruilactie van start gegaan. In de rest van de wereld zijn hier vooralsnog geen plannen voor.

  4. #4

    Standaard

    Zouden de mensen van DVD.NL anders eens contact met Universal willen opnemen over deze zaak of mij anders het contactadres kunnen doorgeven? Ik wil hier werk van maken!

  5. #5

  6. #6
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Waar gaat dit over?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Waar gaat dit over?
    jah...ik ben ook wel benieuwd
    Live Long and Prosper

  8. #8

    Standaard

    Voor diegenen die nog niet op de hoogte zijn : Back To The Future delen 2 en 3 zijn in een verkeerde beelduitsnit op dvd geperst (en dat het wel degelijk om een incorrecte framing gaat en niet om een gewenste keuze zoals eerder gesuggereerd op dit forum is ondertussen toegegeven door Universal Pictures Germany, waar een omruilactie zal plaatsvinden in april)(zie ook audiovision 3/2003; het Duitse blad welteverstaan)
    Helaas gaat het hier om een andere versie dan de benelux-editie zodat wij hier niets mee opschieten.
    ps: alle tot nu toe verkrijgbare versies, wereldwijd, zijn door deze foute framing getroffen, dus uitkijken naar import lost niets op.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Waar gaat dit over?
    jah...ik ben ook wel benieuwd
    Hier kan je meer informatie viden in deze Regio 1 thread.
    Later bleek dat het voor elke Regio geld.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=10513

  10. #10

    Standaard

    Heb hen gemaild. Baat het niet dan schaadt het niet.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phrenetic
    Een goede vriend van me heeft het nagevraagd bij Universal en daar zegt men dat de omruilactie reeds in december heeft plaatsgevonden.
    Nou, dat is dan schandalig! Ik zit nog steeds met een verkeerde versie opgescheept en ik vind dat ik als consument recht heb op een juiste versie, zonder daarvoor de DVD opnieuw te moeten kopen.

  12. #12

    Standaard

    misschien kunnen we iets van een standaard mailtje maken en dat iedereen laten sturen. Dan komt het georganiseerder over en gaan ze misschien eerder overstag gezien dat veel mensen zich benadeeld voelen... het is maar een ideetje hoor

    Jimmy
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  13. #13

  14. #14
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaatmaster
    misschien kunnen we iets van een standaard mailtje maken en dat iedereen laten sturen. Dan komt het georganiseerder over en gaan ze misschien eerder overstag gezien dat veel mensen zich benadeeld voelen...
    Staged chaos ... like that.

  15. #15

    Standaard

    Oh teringzooi, ik heb dus die set ook gekocht toenie net uit was, dus ik zal ook wel de verkeerde versie hebben...
    Ik heb trouwens helemaal nergens gelezen over die omruilaktie, dus ik denk dat universal dat express niet kenbaar heeft gemaakt, want er zijn toen heeeeeel veel exemplaren verkocht.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb dit nu gecontroleerd, en ja het is de foute versie... Er mist duidelijk heel wat..

    Iemand die weet wat het email adres is voor Nederland?

  17. #17
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard Back to the future

    Ook ik ben in het bezit van de Back To The Future box.

    Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn BTTF.
    Vin een thread op dvd.nl stond een link naar Universal.

    Ik heb een email gestuurd ik kreeg vandaag nog een email terug dat ik contact moest opnemen met Universal Benelux
    Voor alle andere mensen die dit probleem hebben dit is het adres van Universal:

    BENELUX Universal Pictures +31 2057 11000
    Hobbemastraat 20 T: +31 2057 11069
    1071 ZC
    Amsterdam

    Met vriendelijke groet P.IJsendijk

  18. #18

    Standaard

    Mooi telefoonnummers, das teminste direct contact. Ik zal ze maandag eens met een telefoontje verblijden

    Jimmy
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaatmaster
    Mooi telefoonnummers, das teminste direct contact. Ik zal ze maandag eens met een telefoontje verblijden
    Jimmy
    Laat ons ff weten hoe het is verlopen :wink:

  20. #20

    Standaard

    Ben ook erg benieuwd hoe dit gaat aflopen...
    3d

  21. #21
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard Bttf

    Ik zal maandag ook gelijk bellen en ik geef het hier door

    mvg


    P.IJsendijk

  22. #22

    Standaard

    Is er een makkelijke manier om dit uit te testen ? ik heb deze box gekocht 1 keer gekeken enz. Maar het is mij niet super storend opgevallen . Is dit erg makkelijk te zien of is het gewoon zo alle dvd's hiervan uit de 1e weken / maanden zijn getroffen ?

  23. #23

    Standaard

    Ik heb de DVD-box gewonnen, ook 1 keer gekeken, en er was me niet echt iets opgevallen...snap ook niet precies wat er mis is...of kan zijn

  24. #24

    Standaard

    iemand al reaktie gehad? mij hebben ze een kwartier aan het lijntje gehouden en dan wist ik nog niks. is wel prijzig voor me, zo bellen uit belgie.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    Ik heb de DVD-box gewonnen, ook 1 keer gekeken, en er was me niet echt iets opgevallen...snap ook niet precies wat er mis is...of kan zijn
    Als je geen vergelijkings materiaal hebt dan is het misschien best moeilijk te zien. MAAR, nadat ik er op gewezen was, is het duidelijk te zien.
    Het is duidelijk te zien dat het allemaal wat meer is ingezoomed, maar je kunt het beste even kijken in die thread die hierboven ergens is vermeld.
    Het is dus niet zo dat de kadering wat hoger of lager is, nee hij is zelfs nog meer ingezoomed dus...

Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •