Pagina 2 van 26 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 637 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Is er al weer wat te melden omtrent dit onderwerp ? heeft er iemand al een concreet antwoord gehad van Universal.
    Laat het weten

  2. #27

    Standaard

    Ja dat wil ik ook wel weten want als mijn back to the future box ook fout is wil ik ook een nieuwe dus komt er een inruilactie ik heb wel de editie in een plastic box en niet in die kartonnen maar ik denk dat dit niets uitmaakt ofwel
    groetjes tom

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Vanochtend even gebeld met iemand van Universal Pictures Nederland.
    Deze persoon kon me nog niet echt iets vertellen, maar er wordt door hun achteraan gegaan. Het probleem wordt in ieder geval onderkent
    Er zit zeer waarschijnlijk wel een omruil actie aan te komen, maar op welke termijn en hoe is nog niet vastgesteld.
    Als ik eind april nog eens terugbel, weet ie meer.
    Voorlopig nog even afwachten dus.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus
    Vanochtend even gebeld met iemand van Universal Pictures Nederland.
    Deze persoon kon me nog niet echt iets vertellen, maar er wordt door hun achteraan gegaan. Het probleem wordt in ieder geval onderkent
    Er zit zeer waarschijnlijk wel een omruil actie aan te komen, maar op welke termijn en hoe is nog niet vastgesteld.
    Als ik eind april nog eens terugbel, weet ie meer.
    Voorlopig nog even afwachten dus.
    we houden het in de gate...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    we houden het in de gate...
    idd

  7. #32
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Nog steeds geen nieuws hierover, neem ik aan? Ik kan me voorstellen dat het een beetje tijd (en geld) kost om de hele wereld van 'goeie' dvd's te voorzien, maar ja... hadden ze het maar direct goed moeten doen

  8. #33

    Standaard

    Als er een inruilactie komt hoop ik dat we tenminste een even mooi kartonnen hoesje krijgen, mooier mag ook btw :wink:

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mobie
    Als er een inruilactie komt hoop ik dat we tenminste een even mooi kartonnen hoesje krijgen, mooier mag ook btw
    volgens mij worden als het gebeurt alleen de schijfjes geruild

  10. #35
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pim v. Bree
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mobie
    Als er een inruilactie komt hoop ik dat we tenminste een even mooi kartonnen hoesje krijgen, mooier mag ook btw
    volgens mij worden als het gebeurt alleen de schijfjes geruild
    Lijkt me ook, anders wordt het een wel HELE dure grap voor de filmmaatschappij.....

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pim v. Bree
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mobie
    Als er een inruilactie komt hoop ik dat we tenminste een even mooi kartonnen hoesje krijgen, mooier mag ook btw
    volgens mij worden als het gebeurt alleen de schijfjes geruild
    Is Stiebolt al op de hoogte
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  12. #37

    Standaard

    Ik heb in www.dvdforum.nl ook al iets gemeld over mijn contact met Universal. Komt er kort op neer dat je de hele box in de winkel zou moeten omruilen. Onduidelijk voor mij was of de persoon die ik sprak bij Universal wel precies wist waar ze het over had. Ik het www.dvd-home.nl gevraagd om een en ander ook eens na te trekken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #38

    Standaard

    :S moet je dan nog een bonnetje hebben? Die heb ik dus al lang niet meer, bewaar ik meestal max een week

  14. #39

    Standaard

    Dat is dus mijn probleem ook. Moet in het vervolg de bonnetjes maar bewaren. Los daarvan schijnt de box in de winkel een andere, minder leuke uitvoering te hebben.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    ach,bij zon aktie heb je echt geen bonnetje nodig,en anders ga je naar free record shop die vragen daar niet om.

    enne,no way dat ik deze hoes ga inleveren he!
    die keepcase a la ET vind ik echt niet mooi...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  16. #41

    Standaard

    ja das ok waar, die hoed heb ik ook het mooiste uitgezocht tussen de beschadigde! En dan zou je er nu een ander krijgen, die misschien niet goed gaaf is. En wat al helemaal erg zou zijn is z'n plastic rot ding ervoor in de plaats voor krijgen ja.

  17. #42

    Standaard

    Mij lijkt het dat die plastic versie net zo'n klote versie is als de kartonne uitgave (de films bedoel ik dus)..
    Anders zouden ze bij Universal der toch niet zo moeilijk over doen, en toch al lang iets laten weten..

  18. #43

    Standaard

    tuurlijk is dat zo dre,maar er komt nu dan een nieuwe lading neem ik aan...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  19. #44

    Standaard

    ik hoop da ik voor mijn plastic doos een kartonnen krijg ik kon geen kartonnen meer krijgen toen ik hem kocht :x maar je heb geen bonnetje nodig hoop ik. We horen het wel wanneer er weer nieuws is
    greetz tom

  20. #45

    Standaard

    En is er inmiddels al wat meer van bekend !?!
    Ik wacht met smart........

  21. #46

    Standaard

    Ik hoop morgen meer duidelijkheid te hebben.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Ik hoop morgen meer duidelijkheid te hebben.
    dat hoop ik ook...

  23. #48

    Standaard

    Helaas nog geen nieuws, Universal zelf ook nog gebeld maar men belde niet terug. FRS heeft nog niets gehoord van Universal.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #49

    Standaard

    Nieuws over de omruilactie.

    Ik heb contact gehad met Universal. Het volgende mag ik bekend maken.

    Er komt een omruilactie binnen een termijn van vermoedelijk twee maanden. Eerder kan niet vanwege de omruilactie in de States (productiecapaciteit)

    De procedure is als volgt:
    In beginsel moet je je eerst tot de winkel wenden. Daar kun je je discs 2 en 3 omruilen, dus de box mag je houden. De winkels krijgen dan ook alleen maar nieuwe discs 2 en 3 toegestuurd. Mocht het zijn dat de winkel moeilijk doet, dan kun je je wenden tot Universal zelf. Je kunt dan de discs opsturen naar naar Universal t.a.v. Christine Slok.

    LET OP: zodra de nieuwe discs binnen zijn krijg ik een telefoontje en zal ik het hier bekendmaken. Het heeft dus geen zin nu naar winkel te gaan of naar Universal. Nog even afwachten, maar er komt in elk geval een omruilactie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Nieuws over de omruilactie.

    Ik heb contact gehad met Universal. Het volgende mag ik bekend maken.

    Er komt een omruilactie binnen een termijn van vermoedelijk twee maanden. Eerder kan niet vanwege de omruilactie in de States (productiecapaciteit)

    De procedure is als volgt:
    In beginsel moet je je eerst tot de winkel wenden. Daar kun je je discs 2 en 3 omruilen, dus de box mag je houden. De winkels krijgen dan ook alleen maar nieuwe discs 2 en 3 toegestuurd. Mocht het zijn dat de winkel moeilijk doet, dan kun je je wenden tot Universal zelf. Je kunt dan de discs opsturen naar naar Universal t.a.v. Christine Slok.

    LET OP: zodra de nieuwe discs binnen zijn krijg ik een telefoontje en zal ik het hier bekendmaken. Het heeft dus geen zin nu naar winkel te gaan of naar Universal. Nog even afwachten, maar er komt in elk geval een omruilactie.
    Dit is beter, we zijn misschien de laatste die omruilen, maar altijd nog beter dan niets.

Pagina 2 van 26 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •