Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 637 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ook al iets bekend van of je bonnetje nodig hebt ofnie

  2. #52

    Standaard

    Ik ga ervan uit dat deze actie in heel de Benelux loopt dan ? Ook in België dus ?

  3. #53

    Standaard

    Weet het niet met zekerheid maar vermoedt dat de aktie ook voor België geldt. Wat betreft het niet hebben van een aankoopbon, dit is ook mijn probleem. In dat geval kun je dus - als de winkel moeilijk doet - direct naar Universal.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #54

    Standaard

    Alleen disc 2 & 3? was de eerste disc dan wel goed?

    Maar in iedergeval wel heeeeeel goed nieuws.. nu alleen nog ff uitzoeken waar ik em indertijd heb gekocht

  5. #55
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The force is strong
    ook al iets bekend van of je bonnetje nodig hebt ofnie
    Waarschijnlijk niet, ik bedoel: feit dat je beide dvd's orgineel hebt, en die orginelen komt omruilen, geeft al aan dat je ze gekocht hebt immers? Ik heb de bon ook niet meer geloof ik, ik bewaar die meestal maar een paar dagen.

    Wel goed nieuws in elk geval, thanx Rhodanos!

  6. #56

    Standaard

    cool, beter laat dan nooit!
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Alleen disc 2 & 3? was de eerste disc dan wel goed?
    Ja, disc 1 is wel goed.

  8. #58

    Standaard

    Ben van plan met de tijd deze box te kopen,Zijn disc 2 en 3 nu al vervangen in de nu verkochte boxen of gaat dit nog gebeuren?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ben van plan met de tijd deze box te kopen,Zijn disc 2 en 3 nu al vervangen in de nu verkochte boxen of gaat dit nog gebeuren?
    Aangezien er nog geen mogelijkheid is om ze de discs in te ruilen zijn ze waarschijnlijk ook nog niet vervangen, nee.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Nieuws over de omruilactie.

    Ik heb contact gehad met Universal. Het volgende mag ik bekend maken.

    Er komt een omruilactie binnen een termijn van vermoedelijk twee maanden. Eerder kan niet vanwege de omruilactie in de States (productiecapaciteit)

    De procedure is als volgt:
    In beginsel moet je je eerst tot de winkel wenden. Daar kun je je discs 2 en 3 omruilen, dus de box mag je houden. De winkels krijgen dan ook alleen maar nieuwe discs 2 en 3 toegestuurd. Mocht het zijn dat de winkel moeilijk doet, dan kun je je wenden tot Universal zelf. Je kunt dan de discs opsturen naar naar Universal t.a.v. Christine Slok.

    LET OP: zodra de nieuwe discs binnen zijn krijg ik een telefoontje en zal ik het hier bekendmaken. Het heeft dus geen zin nu naar winkel te gaan of naar Universal. Nog even afwachten, maar er komt in elk geval een omruilactie.
    Bedankt

  11. #61

    Standaard

    nou, is maar goed dat ik dit lees. ik heb hier nog nooit iets over gehoord.
    ik ben blij dat er oplettende mensen zijn en het allemaal hier willen posten, want dan kan oa ik ook mijn versies omruilen als het zover komt.

    bedankt jongens!!!

  12. #62
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    nou, is maar goed dat ik dit lees. ik heb hier nog nooit iets over gehoord.
    ik ben blij dat er oplettende mensen zijn en het allemaal hier willen posten, want dan kan oa ik ook mijn versies omruilen als het zover komt.

    bedankt jongens!!!
    We aim to please!

  13. #63

    Standaard

    Het laatste nieuws is dat in de UK de omruil vermoedelijk is uitgesteld tot juli 2003. Dit zou dan aansluiten op onze omruil, mogelijk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #64
    Junior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    Omgeving Rotterdam

    Standaard

    Al iets meer bekend

  15. #65

    Standaard

    Bij mij nog niet, maar ik ga begin juli opnieuw Universal bellen voor info.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #66

    Standaard

    Hmm .. ik heb ook die box, en moet bekennen dat het me nog niet was opgevallen.

    Ik ga strax die thread lezen , hoe ik het kan herkennen en dan de mijne eens bekijken.

    Zuinige Hollander als ik ben wil ik natuurlijk ook een nieuwe versie

    Kan nog leuk worden, want ik heb de mijne dus bij een benzineppomp gekocht | (weet nog precies welke .. en heb het bonnetje als het goed is ook nog).
    Maarja .. ben bang dat zo'n kassa miep er weinig van gaat snappen.
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Maarja .. ben bang dat zo'n kassa miep er weinig van gaat snappen.
    Sterker nog... je mag blij zijn als de filiaalhouder het snapt.

  18. #68

    Standaard

    Volgens mij maakt het niks uit waar je hem ruilt, de winkels kunnen de foute discs gewoon omruilen voor nieuwe, kost hun verder ook niks.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #69

    Standaard

    Ik neem aan dat DVD.NL via de site laat weten wanner de omruilactie begint?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel A. de Vrije
    Ik neem aan dat DVD.NL via de site laat weten wanner de omruilactie begint?
    LET OP: zodra de nieuwe discs binnen zijn krijg ik een telefoontje en zal ik het hier bekendmaken. Het heeft dus geen zin nu naar winkel te gaan of naar Universal. Nog even afwachten, maar er komt in elk geval een omruilactie
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  21. #71

    Standaard

    Daar zit ik dus met mijn kooptik om alles als eerste te kopen. Wederom een 'foute' uitgave.

    Mij was dus niets bekend over de zogenaamde omruilactie. Ik moet wel zeggen dat ik mij er niet aan stoor, maar het valt me nu wel op!

    Kom het tegenwoordig te vaak tegen dat er dingen niet goed zijn in een DVD. vd: verkeerde menu's, foutjes in ondertiteling, foutjes op de hoes.
    En dat terwijl er wel grof geld betaalt moet worden voor een release.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  22. #72

    Standaard

    is er nu al meer bekend over het inruilen en dergelijke

  23. #73

    Standaard

    Is er al iets bekend? Weet iemand al iets? Heb toch eens geduld en wacht toch eens een keer af. Tien keer dezelfde vraag stellen zal echt niets uitmaken, behalve dan dat ik me er kapot aan erger.

  24. #74

    Standaard

    er worden dvd's omgeruild in de USA, Duitsland, Australië, Nieuw-Zeeland, Canada... nog niets bekend over nederland.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #75

Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •