De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Meningen Cyberhome ADL528

    Goedendag Forumisten,

    Graag zou ik van de gebruikers van een Cyberhome ADL528 willen weten wat jullie ervan vinden. Het gaat mij met name om de beeld en geluidsbevindingen.

    Is het beeld gewoon vlekkeloos scherp of zit er zo nu en dan kleurshifting in oid? Ik ben van plan een tweedehande aan te schaffen.

    Heeft ie trouwens ook analoge 5.1 uitgangen?

    Ik kijk het zelf ook nog even na op internet, maar bevindingen zijn welkom.

    Dankje!!

  2. #2

    Standaard

    wel ok... met RGB is zwart alleen te licht.. beetje grijs (beetje maar dus!!) ... enigste vervelende eraan vind ik dat de speler redelijk lawaai maakt..

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het een prima apparaat. Het beeld is echt scherp, heeft RGB uitgang, regiovrij ( en macrovision vrij na een simpele handeling in het menu ).

    Hieronder een paar minpuntjes :
    Hij heeft in de rgb stand een iets naar links verschoven beeld. Ook zie ik in het zwarte beeld twee vertikale strepen, iets verlicht. maar zodra er iets in beeld komt, zie je die niet meer.
    De ADL-528 heeft inderdaad 5.1 analoge uitgangen, ook optisch en coax uitgangen.
    Hij maakt inderdaad ook wel veel geluid.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zelf ook een AD-L 528. Het beeld bij RGB vind ik niet 100% perfect. Zwart is inderdaad meer donkergrijs. Geluid is opzich wel in orde, hij heeft een 5.1 uitgang en een optische en coxiaale digitale uitgang.

    Wat me de laatste tijd is opgevallen is dat hij geen DVD-R afspeelt, en dat hij ook niet alle (s)-video cd's vloeiend afspeelt, terwijl die op andere dvd-spelers wel vloeiend gaan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •