De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: The transporter

  1. #1

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij moet ie nog in de bioscoop gaan draaien, in Amerika is die wel net uit. Vond The Transporter best wel een leuke actie film.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman
    Volgens mij moet ie nog in de bioscoop gaan draaien, in Amerika is die wel net uit.
    Bij onze zuiderburen heeft hij een paar maanden geleden ook al in de bioscopen gecirculeerd. Ik weet overigens niet wanneer hij op dvd wordt uitgebracht.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Transporter heeft de nederlandse bioscopen gewoon niet gehaald (stond wel even op de releaselist op IMDB in oktober, maar was opeens verdwenen.

    15 april is de R1 release, ik heb hem alvast in bestelling staan.

  6. #6

    Standaard

    Weet iemand wat van de Enter the dragon r2 dvd? Ik weet dat de r1 heel erg goed is, maar van de r2 kan ik geen review vinden. Alvast bedankt!
    Our excellent online a+ training programs will lead you to success in the security plus We also offer latest network+ and www.principiacollege.edu with 100% success University of New Haven good luck.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door muhsanar Bekijk bericht
    Weet iemand wat van de Enter the dragon r2 dvd? Ik weet dat de r1 heel erg goed is, maar van de r2 kan ik geen review vinden. Alvast bedankt!
    Wat heeft dit met Transporter te maken?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •