De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: "Onterechte" Oscars

  1. #1

    Standaard "Onterechte" Oscars

    Nu binnenkort de Oscars weer uitgereikt zullen gaan worden, vind ik dit wel een leuk onderwerp waar ik graag jullie mening over wil horen.
    De afgelopen 75 jaar zijn er honderden Oscars uitgedeeld. Welke van deze Oscars vinden jullie onterecht uitgedeeld of welke Oscar had je liever naar iemand anders zien gaan? Maakt niet uit in welk jaar of in welke categorie ze zijn uitgedeeld.

    Mijn persoonlijke mening.
    In het jaar 2000 vind ik dat heel wat Oscars naar de verkeerde mensen gingen.

    Mannelijke bijrol:
    Gewonnen door: Benicio del Toro in Traffic
    Mijn mening: Ik vond Joaquin Phoenix in Gladiator veeeeeeeel beter.

    Mannelijke hoofdrol:
    Gewonnen door: Russel Crowe in Gladiator (Fantastisch acteerwerk, begrijp me niet verkeerd!!)
    Mijn mening: Ondanks dat Russel heel goed en geloofwaardig was had ik de oscar liever naar Tom Hanks in Cast Away zien gaan. FANTASTISCH acteerwerk. Eerst 10 kilo aankomen en dan weer 25 afvallen, die prachtige "vieze" baard! En dan ook nog zo prachtig acteren

    Regisseur:
    Gewonnen door : Steven Soderbergh voor Traffic.
    Mijn Mening: Ridley Scott voor Gladiator. Als je zon meesterwerk maakt mag je er naar mijn mening heeeeel erg goed voor beloond worden.

    Ik zou het rijtje nog een heel stuk langer kunnen maken, maar dan verveel ik jullie alleen maar. Misschien post ik later nog wel wat van mijn meningen. Maar ik wil eerst die van jullie wel eens horen.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Niet interessant genoeg??

  4. #4

    Standaard

    is al een thread over.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Van mij mogen de oscars meteen naar de art-house en cultfilms gaan, die verdienen het wat meer
    Hollywoodfilms zijn alleen maar hetzelfde. Veel te veel gegil, gehijg, geslijm en gehaast. Mij te simpel

  6. #6
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    Hollywoodfilms zijn alleen maar hetzelfde. Veel te veel gegil, gehijg, geslijm en gehaast. Mij te simpel
    Het draait in Hollywood ook om het grote geld en er heerst daar ook zo'n hokjescultuur
    Mijn toekomstige onderzetters
    Denk vrij. Zet je verstand op 0

  8. #8

    Standaard

    Toch valt niet te ontkennen dat een een aantal meesterwerken uit Hollywood komen en het wereldje op dit moment zeker een aantal positieve veranderingen doormaakt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    is al een thread over.
    oa deze :

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ghlight=oscars
    a.u.b. eerst de zoekfunktie gebruiken voordat je nieuwe threads plaatst. Op die manier voorkomen we een chaos aan threads over hetzelfde onderwerp.

    Bij deze het verzoek om over dit onderwerp verder te posten in de door Lex genoemde link.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •