Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 118 worden weergegeven.

Discussie: Disney's Lion King

  1. #1

    Standaard Disney's Lion King

    cover van de amerikaanse versie van Lion King, hoop dat de regio 2 release ook 2 dvd's word

  2. #2

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ben benieuwd wat de UK versie word, ik vind de UKs van de disney platinums net iets beter als hun amerikaanse tegenhangers, vooral de verpakkingen zijn om te kwijlen (het boek van Snowwhite en de bordeaux verpakking van Beauty and the Beast)

  4. #4

    Standaard

    Kimba The White Lion, de tekenfilmserie waarvan Disney de ideeën heeft gestolen voor The Lion King, komt ook uit op DVD, 25 maart.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Kimba The White Lion, de tekenfilmserie waarvan Disney de ideeën heeft gestolen voor The Lion King, komt ook uit op DVD, 25 maart.
    Bedankt voor die link. Dat verhaal kende ik nog niet.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Kimba The White Lion, de tekenfilmserie waarvan Disney de ideeën heeft gestolen voor The Lion King, komt ook uit op DVD, 25 maart.
    Wow, wist ik ook niet. Foei Disney!

  7. #7
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Kimba The White Lion, de tekenfilmserie waarvan Disney de ideeën heeft gestolen voor The Lion King, komt ook uit op DVD, 25 maart.
    Wow, wist ik ook niet. Foei Disney!
    Hetzelfde als met Dinosaur en Platvoet en zijn vriendjes.

    Ik weet nu niet of Platvoet en zijn vriendjes van Disney is of niet ... maar dan nog.
    Het is vrijwel identiek hetzelfde verhaal.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ik weet nu niet of Platvoet en zijn vriendjes van Disney is of niet ... maar dan nog.
    Het is vrijwel identiek hetzelfde verhaal.
    Platvoet en zijn vriendjes is van Amblin (Steven Spielberg) als ik me niet vergis.
    Het is natuurlijk jammer dat Disney de kop in het zand steekt en niet gewoon zegt dat The Lion King (zéér) geïnspireerd is door Kimba, maar ik blijf "The Lion King" een prachtfilm vinden. Eentje die ik zeker ga kopen :wink:

    Hans

  9. #9

    Standaard

    Leuk om te lezen dit van Kimba en Simba

    Maar die hoes vind ik niet zo bijzonder hoor, ik hoop op een soortgelijke release als Snowwhite en belle en het beest

  10. #10

    Standaard

    Op de site www.ultimatedisney.com is ook al een afbeelding te vinden van de collecter's gift set van the lion king. De set bevat behalve de 2-disc dvd, ook een boek en 5 schetsen met de handtekeningen van de animators. De box ziet er uit als een must-have!

    p.s. weet iemand hoe ik de afbeelding hier in dit forum kan plaatsen??

  11. #11

    Standaard





    je moet gebruik maken van Img tags die staan bovenin als je een bericht post

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Ik wist niet eens dat er plannen waren om de giftset uit te brengen,deze MOET ik dus hebben.
    Weet iemand ook of ze deze giftset in NL uit gaan brengen, of kan dit dus alleen maar weer via i-net besteld worden of bij een winkel die import heeft ???
    Ik hoor het hoop ik wel...

    Groeten Richard

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  15. #15

    Standaard

    Ik vind de reacties een beetje tegenvallen.

    WAT ABSOLUUT GEWELDIG!!!! DEZE MOET IK HEBBEN!!!!!!!!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud
    Ik wist niet eens dat er plannen waren om de giftset uit te brengen,deze MOET ik dus hebben.
    Weet iemand ook of ze deze giftset in NL uit gaan brengen, of kan dit dus alleen maar weer via i-net besteld worden of bij een winkel die import heeft ???
    Ik hoor het hoop ik wel...

    Groeten Richard
    Ok ok.. sorry


    IK MOET DEZE DUS OOK HEBBEN !! Geen Discussie Mogelijk!!

    Hahahaha

  17. #17

    Standaard

    "gewone" versie te bestellen bij play:
    http://www.playserver2.com/Play247.a...1&title=115881

    verkrijgbaar vanaf 10/07/2003 voor slechts £ 15,99
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  18. #18
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie




    je moet gebruik maken van Img tags die staan bovenin als je een bericht post
    WOW !!! FANTASTISCH !!!!! Deze versie MOET ik hebben !!!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie




    je moet gebruik maken van Img tags die staan bovenin als je een bericht post
    Is die verpakking nou een 'tin' ofzo? Van het plaatje wordt het me niet helemaal duidelijk en ik kan het in de beschijving ook niet terugvinden. Een erg mooie set maar ik stap niet van mijn policy af om alleen de 'gewone' edities aan te schaffen. Alhoewel die Amazon-prijs wel HEEL aantrekkelijk is voor een set als deze..

  20. #20

  21. #21
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Fantastisch, Geweldig !

    En nu moeten we nog zo lang wachten

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Edit

    En nu moeten we nog zo lang wachten
    Bij de dvd van Piratenplaneet zie je de trailer van Lion King dvd, dus kan je alvast een beetje in de stemming komen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #23
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Edit

    En nu moeten we nog zo lang wachten
    Bij de dvd van Piratenplaneet zie je de trailer van Lion King dvd, dus kan je alvast een beetje in de stemming komen
    Die heb ik gezien ja ... dat maakt het wachten enkel nog erger ...

  24. #24

    Standaard

    Zeker een mooi setje. Dit soort dvd's zijn nou echt de moeite om te kopen...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie




    je moet gebruik maken van Img tags die staan bovenin als je een bericht post
    Is die verpakking nou een 'tin' ofzo? Van het plaatje wordt het me niet helemaal duidelijk en ik kan het in de beschijving ook niet terugvinden. Een erg mooie set maar ik stap niet van mijn policy af om alleen de 'gewone' edities aan te schaffen. Alhoewel die Amazon-prijs wel HEEL aantrekkelijk is voor een set als deze..
    Voor 9 van de 10 films zou ik het met je eens zijn maar deze niet aanschaffen vind ik ONBEGRIJPELIJK

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •