Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 118 worden weergegeven.

Discussie: Disney's Lion King

  1. #51
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tan1415
    Ik hoop dat Aladin en Mulan ook zo wordt uitgebracht,....de huidige collectie van disney is ECHT slecht. Niet zo goed meer als vroeger.
    LOL

    De beste grap die ik in jaren heb gehoord

  2. #52

    Standaard hebbuh hebbuh hebbuh.

    ik zit hier met een ontsteking in mijn linker onderbeen, en ben genoodzaakt mijn been zo lang als mogenlijk horizontaal te houden. het nadeel hiervan is dat ik veel tijd heb om DVD te kijken (erg he ?). en nou wil het dat ik die "lion king" ook wel wil hebben. ik wil best een SE ofzow met extra bonus cd/dvd. maar een giftset gaat mij iets te ver.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  3. #53

    Standaard

    Disney Home Video have released a selection of menu shots from the upcoming region one release of The Lion King: Special Edition which features the voice of Matthew Broderick. The disc will be available to own from the 7th October this year and should set you back somewhere in the region of $29.98. For more details on the release, please refer to the related articles that I have linked to below.










    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #54

    Standaard

    Ik kijk hier al zo lang naar uit en 15 oktober (de NL release) komt steeds dichterbij. Die menu's zien er erg goed uit!

  5. #55

    Standaard

    vraagje:
    Ik heb bij dvdsoon.com de regio1 gift set voor een ongelovelijk lage prijs gekocht, iets van 8 euro incl verzenden. De site lag tijdelijk overhoop en dus gebruik van gemaakt :wink:

    Nu geloof ik echter dat ik de canadese french version regio 1 gekocht heb.

    Betekent dit nu dat
    A) alleen de cover op z'n frans is en de rest gewoon hetzelfde als de US regio 1 versie
    B) alle menu's, commentaar en de rest van de extra's ook uitsluitend frans is

    Weet iemand dit en/ of heeft iemand ervaring met frans-canadese regio1 disney's uit het verleden?

  6. #56

    Standaard

    meestal zijn franse/engelse R1 dvd's enkel anders met de cover. Soms ook met de soundtracks maar de engelse is altijd ook op die dvd's de standaardtaal. Dus ook in de menus en extras enzo.

    De cover is wel lelijker daardoor....

    Ik heb meerdere R1 canadese titels van dvdsoon en zit er zelf niet zo mee.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    De cover is wel lelijker daardoor....
    Ach nou die ene lelijke cover tussen de rest kan ik voor die 8 euro nog wel hebben geloof ik. :wink:

    Bedankt voor je antwoord, ik zal het over een paar weken wel zien.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb net bij de plaatstelijke DVD-Boer mijn R1 boxset opgehaald.. In plaats van de 5 schetsen zitten er bij mij 9 bij heeft iedereen dit of heb ik nou een hele speciale te pakken ???
    Ik kan in ieder geval zeggen dat ik me niet kan herrinerren dat ik zo blij ben geweest in een lange tijd... echt een te mooie uitgave is dit

    Groeten Richard

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud
    Ik heb net bij de plaatstelijke DVD-Boer mijn R1 boxset opgehaald.. In plaats van de 5 schetsen zitten er bij mij 9 bij heeft iedereen dit of heb ik nou een hele speciale te pakken ???
    Ik kan in ieder geval zeggen dat ik me niet kan herrinerren dat ik zo blij ben geweest in een lange tijd... echt een te mooie uitgave is dit

    Groeten Richard
    Heb jij hem al????

    YOU LUCKY *******
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud
    Ik heb net bij de plaatstelijke DVD-Boer mijn R1 boxset opgehaald.. In plaats van de 5 schetsen zitten er bij mij 9 bij heeft iedereen dit of heb ik nou een hele speciale te pakken ???
    Ik kan in ieder geval zeggen dat ik me niet kan herrinerren dat ik zo blij ben geweest in een lange tijd... echt een te mooie uitgave is dit

    Groeten Richard
    Heb jij hem al????

    YOU LUCKY *******
    Ja ik was ook helemaal verbaasd dat ik een telefoontje kreeg gister dat ik hem op kon halen.
    Ik had me al helemaal ingesteld op 7 oktober...
    Ikkan 1 ding zeggen, dit is de mooiste dvd uit me hele collectie.. beeld, geluid, vormgevng etc... alles is perfect!

  11. #61

    Standaard

    Ik ben jaloers, omdat ik hem pas 18 oktober kan kijken omdat ik net in de week van de release van the lion king R2 met school in londen zit.

  12. #62

    Standaard

    Al hebben???? jeetje...!!!....Ik moet nog krijgen net als vele anderen dus...Fijn om te horen dat ie bevalt!!....maar kon me ook niet anders voorstellen...blijft raar dat je 'm al hebt...welke DVD-boer is dat?....ga ik ook eens kijken....
    Greetz,
    Toine

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud
    Ik heb net bij de plaatstelijke DVD-Boer mijn R1 boxset opgehaald.. In plaats van de 5 schetsen zitten er bij mij 9 bij heeft iedereen dit of heb ik nou een hele speciale te pakken ???
    Ik kan in ieder geval zeggen dat ik me niet kan herrinerren dat ik zo blij ben geweest in een lange tijd... echt een te mooie uitgave is dit

    Groeten Richard
    Heb jij hem al????

    YOU LUCKY *******
    Ja ik was ook helemaal verbaasd dat ik een telefoontje kreeg gister dat ik hem op kon halen.
    Ik had me al helemaal ingesteld op 7 oktober...
    Ikkan 1 ding zeggen, dit is de mooiste dvd uit me hele collectie.. beeld, geluid, vormgevng etc... alles is perfect!
    Ik ben echt benieuwd. Hij is momenteel bij dvdsoon in packing, dus zal wel snel verstuurd worden. (tevens Scarface SE gift set)
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud
    Ik heb net bij de plaatstelijke DVD-Boer mijn R1 boxset opgehaald.. In plaats van de 5 schetsen zitten er bij mij 9 bij heeft iedereen dit of heb ik nou een hele speciale te pakken ???
    Ik kan in ieder geval zeggen dat ik me niet kan herrinerren dat ik zo blij ben geweest in een lange tijd... echt een te mooie uitgave is dit

    Groeten Richard
    Wat een geluk :wink:

    Ik moet er nog een tijdje op wachten
    Maar goed, de regio 2 versie krijg ik binnenkort, dus dat verzacht de pijn een beetje, en de regio 1 gebruik ik als verpakking, dus daar heb ik nog wel eventjes geduld mee :wink:
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  15. #65

    Standaard

    Hierbij een link naar de review op IGN.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    Al hebben???? jeetje...!!!....Ik moet nog krijgen net als vele anderen dus...Fijn om te horen dat ie bevalt!!....maar kon me ook niet anders voorstellen...blijft raar dat je 'm al hebt...welke DVD-boer is dat?....ga ik ook eens kijken....
    Greetz,
    Toine
    Ik had hem besteld bij de RAF in de rijnstraat.. iets duurder als normaal, maar aangezien ik geen creditcard heb.. maar het is het geld dubbel en dwars waard kan ik je vertellen... heb hem inmiddels al 3x gezien..

  17. #67

    Standaard

    Zijn de extra's ook de moeite waard? En hoe is dat nieuwe lied?

  18. #68

    Standaard

    Yes......vandaag een mailtje gekregen dat de mijne ook is verzonden
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Yes......vandaag een mailtje gekregen dat de mijne ook is verzonden
    Me TOO
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Yes......vandaag een mailtje gekregen dat de mijne ook is verzonden
    Me TOO
    Van wie dan?!?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Yes......vandaag een mailtje gekregen dat de mijne ook is verzonden
    Me TOO
    Van wie dan?!?
    Ik heb hem een tijdje terug besteld bij amazon.ca :wink:
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Yes......vandaag een mailtje gekregen dat de mijne ook is verzonden
    Me TOO
    Van wie dan?!?
    Ik heb hem een tijdje terug besteld bij amazon.ca :wink:
    Ah, okay. Ik hebbem besteld bij die fluisteractie, maar nog niets van gehoord. Geld is ook nog niet afgeschreven overigens...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Yes......vandaag een mailtje gekregen dat de mijne ook is verzonden
    Me TOO
    Van wie dan?!?
    Ik heb hem een tijdje terug besteld bij amazon.ca :wink:
    Ah, okay. Ik hebbem besteld bij die fluisteractie, maar nog niets van gehoord. Geld is ook nog niet afgeschreven overigens...
    Ja, ik heb hem ook besteld bij de fluister actie, maar dan wel de regio 2 versie. De dvd die nu onderweg is, is de gift-set....regio 1 :wink:
    Op de regio 2 versie moet ik ook nog wachten.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  24. #74

    Standaard

    Heb de r1 "gewone" versie vandaag binnengekregen en gekeken.
    Geweldig om deze film op dvd te kijken, vooral het geluid vond ik geweldig, het beeld vond ik ook goed maar ik zag wel af en toe wat kleine foutjes bij de kleuren.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  25. #75

    Standaard

    bij mij is hij ook vandaag op de deurmat beland. Errug gaaf!
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •