Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 118 van 118 worden weergegeven.

Discussie: Disney's Lion King

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Awww, arme jongen toch. En dan te bedenken dat ik dinsdagochtend de bestelling had geplaatst bij Amazon...


    Ik heb hem toch ruim een week eerder besteld.......en nog steeds niets

    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Awww, arme jongen toch. En dan te bedenken dat ik dinsdagochtend de bestelling had geplaatst bij Amazon...


    Ik heb hem toch ruim een week eerder besteld.......en nog steeds niets

    al geprobeert het pakje te tracken? Staat precies bij waar hij is. DHL gooit namelijk geen briefje door de bus als je niet thuis bent.


  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    al geprobeert het pakje te tracken? Staat precies bij waar hij is. DHL gooit namelijk geen briefje door de bus als je niet thuis bent.
    Da's ook lekker als ze dat niet laten weten?
    Waar kan ik dat pakje tracken? op de site van DHL zelf?
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    al geprobeert het pakje te tracken? Staat precies bij waar hij is. DHL gooit namelijk geen briefje door de bus als je niet thuis bent.
    Da's ook lekker als ze dat niet laten weten?
    Waar kan ik dat pakje tracken? op de site van DHL zelf?
    Ik heb netjes een briefje in de bus gekregen dat ik niet thuis was en of ik een nieuwe afspraak wilde maken. Het tracken kon ik via de orderstatus van de amazon.ca doen. Daar kon ik track order kiezen, vervolgens kiezen voor DHL bezorging en het waybill nummer dat je bij de bevestigingsmail opgestuurd kreeg moet je daar dan invullen. Je kan tot op de minuut nauwkeurig zien wanneer hij verscheept is e.d.

    EDIT: dit is een directe link naar DHL: http://www.dhl-usa.com/tracking
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  5. #105

    Standaard

    Aaargh....shit.....ik zie het al!

    In mijn haast en opwinding heb ik waarschijnlijk de standaard shipping methode gekozen. Duurt 6 tot 8 weken

    Er zat ook geen tracking nummer bij m'n email.
    Nou ja, pech........dan maar even wachten tot de 15e als hij hier uitkomt.....die mooie verpakking komt dan maar "wat later"
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Aaargh....shit.....ik zie het al!

    In mijn haast en opwinding heb ik waarschijnlijk de standaard shipping methode gekozen. Duurt 6 tot 8 weken

    Er zat ook geen tracking nummer bij m'n email.
    Nou ja, pech........dan maar even wachten tot de 15e als hij hier uitkomt.....die mooie verpakking komt dan maar "wat later"

    In de woorden van Maxima: Dat was een beetje dom

    :P
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  7. #107

    Standaard

    dat kun je wel zeggen ja, maar goed, dit overkomt me geen tweede keer meer
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #108

    Standaard

    net ff gekeken, blijft een wereld film. Wat me alleen opviel (eigenlijk pas richting het einde v.d film) is dat om vooral simba aan de rechterkant voornamelijk een soort 'extra lijn' om heen zit?

    Niet dik ofzo beetje doorzichtig eigenlijk en kan me niet echt herinneren dat ik het eerder bij een DVD gezien heb... iemand dit ook gemerkt??

  9. #109

    Standaard

    :P yes mijn dvdsoon special extra super deluxe edition is binnen. Ik weet niet of het iemand wat kan schelen maar ik moet het toch even kwijt! Wat een super gave verpakking en ongelovelijk veel extra's staan er op de DVD's.

    Alleenvan mijhaddenergeen twee versies van dezelfde film op hoeven te staan. Ik ben er eigenlijk soswieso nog niet achter wat nu precies het verschil is. Scheelt het nu vooral muziek of ook echt beeld?

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander
    Alleenvan mijhaddenergeen twee versies van dezelfde film op hoeven te staan. Ik ben er eigenlijk soswieso nog niet achter wat nu precies het verschil is. Scheelt het nu vooral muziek of ook echt beeld?
    Het verschil tussen de twee versies is het lied 'morning report' wat er extra opstaat. Ik heb overigens gelezen dat het maar om 1 extra minuut gaat.

  11. #111
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Vraagje, ik heb nu de R1 boxset (welke zowiezo in de collectie blijft) maar de nederlandse heeft natuurlijk wel DTS. Is het DTS spoor de moeite waard om hem er bij te nemen?

  12. #112
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    oh my god LION KING 1.5

    dts es 6.1!!???? (of dit oud nieuws?) zie link

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...roduct-details
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  13. #113
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    oh my god LION KING 1.5

    dts es 6.1!!???? (of dit oud nieuws?) zie link

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...roduct-details

    laat maar ik was weer wat te voorbaarig dit is natuurlijk die met timon en pumba. ik zat te denken aan xmen 1.5 dus...... ja best wel stom ja
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  14. #114

    Standaard

    En BINNEN!!! Wat een gave box is dat zeg!!!....aanrader!!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    En BINNEN!!! Wat een gave box is dat zeg!!!....aanrader!!
    Ja, jij wel . Ik daarnet ook even 10 seconden. Toen bleek dat ik niet genoeg geld in huis had om de invoerrechten handje contantje te betalen. En mocht ik hem weer inleveren . 11 euro 59. Dan worden het 2 hele duren dvd's onderhand. tel daarbij bij op dat amazon.com al te laat is met leveren (had op zijn laatste vrijdag mogen binnenkomen), en ik ben niet al te gelukkig. Maar dat is morgen anders als ik mijn LionKing in mijn handen heb
    Mvg,

    Christiaan

  16. #116

    Standaard

    Ff een vraagje: denken jullie dat die gift sets ook snel OOP zullen raken? Want dan kan ik er nu maar best nog eentje bestellen (ben nu nog niet zoveel met die gift sets bezig omdat we nog in een flatje wonen en ik ze toch niet mooi kan uitstallen.... maar tegen eind dit jaar moet dit anders zijn...)

    En hoe zit het met de Belgische douane: zou dvdsoon lukken zonder gepakt te worden? Of Playcentric of DVDpacific?

  17. #117

  18. #118
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Ik heb geen idee of ze snel OOP raken. Wat ik wel weet is dat ik The Lion King gift set een tijd geleden bij amazon.ca heb besteld en toen nog onder het maximum invoerbedrag bleef (dankzij kortingscoupons).
    Sowieso als je DHL kiest dan is de kans op douane klein (of uit te sluiten ) omdat zij het pakje tot aan je deur brengen .

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •