De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Het verbaast me niet dat XXX en Blade II de top innemen.
    Resident Evil heb ik destijds niet gezien in de bios omdat hij nogal werd afgekraakt in mijn kennissenkring. Toch komt hij vrij stevig binnen in deze lijst. Is 'ie dan toch wel goed ? Of toch maar een keertje huren ?

  3. #3

    Standaard

    Hehe die goedkope dvd's verkopen ook als een tierelier zeg!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Resident Evil heb ik destijds niet gezien in de bios omdat hij nogal werd afgekraakt in mijn kennissenkring. Toch komt hij vrij stevig binnen in deze lijst. Is 'ie dan toch wel goed ? Of toch maar een keertje huren ?
    Zeker. Ik ben geen horror liefhebber, maar ik kon best van die film genieten. Niet bijster origineel, niet bijster goed geacteerd, maar gewoon stevig entertainment. Op zijn minst eens huren ja!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Twee popcornfilms hebben zich stevig op de bovenste plaatsen genesteld.
    Wanneer zal ik in de top drie weer eens kunnen zeggen: "Eindelijk weer eens een film met inhoud"?
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  6. #6

    Standaard

    Wat een volstrekte lulkoek, dit soort lijsten.
    Dirty Dancing staat hier op de 3e plaats, alsof ie massaal verkocht wordt dus. Maar in de waarderingslijst krijgt ie een gemiddelde score van 2,75 en behoort in de waarderingslijst, dus tot de hekkensluiters.
    Waarschuwing: Consument laat u niet manipuleren door hitlijsten, die zijn er niet voor u, maar voor de commercie.
    Met dit voorbeeld valt de commercie toch echt wel door de mand. Kwalijke praktijken.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Wat een volstrekte lulkoek, dit soort lijsten.
    Dirty Dancing staat hier op de 3e plaats, alsof ie massaal verkocht wordt dus. Maar in de waarderingslijst krijgt ie een gemiddelde score van 2,75 en behoort in de waarderingslijst, dus tot de hekkensluiters.
    Waarschuwing: Consument laat u niet manipuleren door hitlijsten, die zijn er niet voor u, maar voor de commercie.
    Met dit voorbeeld valt de commercie toch echt wel door de mand. Kwalijke praktijken.
    Kwalijke praktijken? Het geeft toch alleen aan welke dvd's er veel verkocht worden? Waarom vind je het zo vreemd dat die goedkope dvd's zo goed verkocht worden?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Twee popcornfilms hebben zich stevig op de bovenste plaatsen genesteld.
    Wanneer zal ik in de top drie weer eens kunnen zeggen: "Eindelijk weer eens een film met inhoud"?
    ...

    Het gaat erom of dat de film goed is of niet, of het leuk is om naar te kijken....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •