De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Muziek DVD Top 30 van week 12

    Muziek DVD Top 30 van week 12



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuk dat Doe Maar weer in de lijst staat, dit is echt een super dvd

  3. #3

    Standaard Doe Maar Hees van Ahoy

    Deze DVd ligt nu voor 9,99 euro bij de Free Record Shop (in ieder geval in Alkmaar)
    Marc

  4. #4

    Standaard V&D

    Komt de top 3 niet voort uit het V&D prijzencircus...

    ... denkt Banni die daar Hell Freezes Over voor 13 eurotjes heeft aangeschaft...
    Mijn stapeltje DVD's, plus een paar voor de kinders ;-)

    Mijn set: Panasonic 42PV60, Harman Kardon AVR4500 Receiver, Harman Kardon DVD25, B&W 602S3 Front, B&W LCR600 Center, B&W 601S3 Surround, REL Quake II Sub.

  5. #5

    Standaard

    Ik blijf er bij: muziek moet over de muziek gaan, dus zonder beeldjes er bij!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  6. #6

    Standaard

    Een volstrekte prachtige afspiegeling van wat ik altijd noem "De Grijze Massa". Ingegeven door de waan van de dag en de lage prijs. Daardoor kan bijvoorbeeld een Idols-DVD probleemloos tot de top behoren.
    Mijn collectie ziet er volstrekt anders uit.....gelukkig maar!!!!!!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Ik blijf er bij: muziek moet over de muziek gaan, dus zonder beeldjes er bij!
    Behalve een tof concert. Maar ik ben het verder graag met je eens, dat muziek iets is wat je hoort en voelt. Clips waardeer ik dan ook totaal niet.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Een volstrekte prachtige afspiegeling van wat ik altijd noem "De Grijze Massa". Ingegeven door de waan van de dag en de lage prijs. Daardoor kan bijvoorbeeld een Idols-DVD probleemloos tot de top behoren.
    Mijn collectie ziet er volstrekt anders uit.....gelukkig maar!!!!!!
    En ik hoop dat de mijne niet te veel op die van u lijkt. Er zijn nog andere meningen dan de uwe.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Ik blijf er bij: muziek moet over de muziek gaan, dus zonder beeldjes er bij!
    Mnnn bij muziek horen dus echt wel beelden. Zo als je ziet is de top 30 hoofdzakelijk concert registraties. (ff los van die idols dvd enzo).
    Hier kan je niet alleen horen en voelen maar ook zien of de artiest die in de studio zo goed klonk ook echt een performer is op het podium en of ie daadwerkelijk kan zingen, want laten we eerlijk zijn, er zijn meer artiesten die eigelijk niet kunnen zingen dan dat er zijn die dat wel kunnen.
    die klinken op cd goed, en kan het ook goede muziek zijn. dan zie je ze een keer on stage en dan denk je... huh die kan eigelijk niet zingen.

    Maar ja.... muziek is iets wat door mensen gemaakt wordt, dus daar kunnen altijd beelden bij......

    En btw, ik koop eigelijk alleen maar concert registratie dvd's. Dit omdat de sfeer bij een concert (waar ik ook heel vaak heen ga) heel bepalend kan zijn. dat tref je dan vaak ook aan op de dvd.
    Films op dvd huur ik wel, boeken haal ik ook in de biep.

    Greetz Tjeerd
    Why can't people just be people?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Een volstrekte prachtige afspiegeling van wat ik altijd noem "De Grijze Massa". Ingegeven door de waan van de dag en de lage prijs. Daardoor kan bijvoorbeeld een Idols-DVD probleemloos tot de top behoren.
    Mijn collectie ziet er volstrekt anders uit.....gelukkig maar!!!!!!
    En ik hoop dat de mijne niet te veel op die van u lijkt. Er zijn nog andere meningen dan de uwe.
    Dat zou een goed teken zijn, als jouw lijst niet op de mijne lijkt. Dan betekent dat dat jij net als ik, en nog wel enkele anderen hoor, een EIGEN smaak hebt. Welkom in het kland der zelfdenkenden
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •