Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 61 worden weergegeven.

Discussie: X-Men 1.5 [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Ben ik ff blij dat ik hem toen niet heb gekocht!!
    Nu bij de aussies een veel goedkopere maar verder identieke versie besteld!

  2. #27

    Standaard

    Vind beetje overdreven reacties over uitmelkerij etc. Koop je hem toch niet. Wees blij dat ze deze dingen maken zodat mensen een keus hebben. De1e versie is perfekt vind ik en zal deze denk ik ook niet zo snel aanschaffen. Had ik hem niet gehad dan had ik deze zeker genomen.
    Zie vaak zat mensen die vragen Wanneer komt er nu een SE uit van die film. Nu komt er iets uit en dan is het niet goed .

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik heb nu echt niet ineens het gevoel dat ik een inferieur product in mijn collectie heb zitten.
    Tuurlijk niet, de eerste is ook al mooi, maar ik heb het ook niet speciefiek over deze DVD alleen. Er zijn zo veel films die eerst kaal gereleased worden en veel later pas in een veel betere versie uitkomen... onaangekondigd...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon
    Ben ik ff blij dat ik hem toen niet heb gekocht!!
    Nu bij de aussies een veel goedkopere maar verder identieke versie besteld!
    oeps foutje bij play of course

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Geweldige release, dit. Ik zal echter toch mijn oude versie niet vervangen. Ik vond het geluid al heel goed en meer extra's hoef ik voor deze film niet echt. Misschien doe ik het ooit toch, als ik 'm ergens eens héél goedkoop aantref.
    Ben ik 't helemaal mee eens, ik bezit nu ook de 1disc versie en die vind ik ook mooi zat, je blijft anders aan de gang!! Ik Koop liever van dat geld een andere film die ik nog niet in mijn collectie heb.

  6. #31

    Standaard

    ...en dan vinden filmmaatschappijen het raar dat het kopieren van DVD's op DVD-R's nu een enorme vlucht begint te nemen als je van te voren er bijna vanuit kan gaan dat er nog 400 verschillende super ultimate re-mastered special director's cut collectors editions v2.9a uitkomen. Go figure

  7. #32

    Standaard

    Ik zal zal deze DVD gewoon gaan aanschaffen, heb de oude versie ook en vind de film tof! Maar ik wil gewoon de mooiste en beste uitgave hebben, dus me oude zal voortzo vervangen worden!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #33
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Humm enkel voor de DTS track deze nieuwe versie aanschaffen ? Dat is het me echt niet waard ... verder vind ik het toch wel raar dat er nu ineens een deel extra's meer beschikbaar zijn ... die waren er dan toch ook al bij de eerste release ? En eerlijk gezegd vind ik het promoten vqn de 2e X-men film niet gelden als extra op de DVD vqn de eerste film ... dus ik vind het eigenlijk ook wel gewoon een beetje geldklopperij ...

    Wacht dan toch gewoon een beetje langer vooraleer je de film op DVD zet, zodat je direct een goede versie hebt waaraan niks te verbeteren is ... ofwel kondig je natuurlijk direct aan dat er 2 versies beschikbaar zullen zijn (zoals men dat goed gedaan heeft bij LOTR ) ... maar op deze manier zoals ze hier nu doen kunnen ze dus nog wel eens een nieuwe versie uitbrengen hoor ... ik ga hem dus echt niet kopen ... ik vond de single-disc versie ql zeer goed en zie geen reden om die te vervangen !

  9. #34
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik zal zal deze DVD gewoon gaan aanschaffen, heb de oude versie ook en vind de film tof! Maar ik wil gewoon de mooiste en beste uitgave hebben, dus me oude zal voortzo vervangen worden!
    Dus dan koop jij nu nadien ook nog eerst effe lekker de gewone versie van X-Men 2, dan de 2.5 versie van X-Men 2 ... en dan nadien komt er natuurlijk ook nog de ultimate X-Men 1+2 collector's edition met nog wat extra's en een mooie digipack .... en dan maar hopen dat er geen deel 3 meer komt ... want dan kun je nog eens herbeginnen .... nee sorry maar teveel is teveel ... :wink:

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Dus dan koop jij nu nadien ook nog eerst effe lekker de gewone versie van X-Men 2, dan de 2.5 versie van X-Men 2 ...
    Jep, dan ruil ik de eerste versie gewoon op het forum tegen een andere DVD! Ik zal niet zo makkelijk een digipack kopen, behalve als het een oudere film is waar geen nieuwe delen van uitkomen!
    Maar verder wil ik gewoon de mooiste uitgave van een DVD hebben!
    Voor The Matrix zal ik bijvoorbeeld wel de losse delen en de digipack gaan halen, dat is gewoon me favoriete film en heb er dan ook wel wat geld voor over! Maar dat is dan ook wel een uitzondering!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  11. #36
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Dus dan koop jij nu nadien ook nog eerst effe lekker de gewone versie van X-Men 2, dan de 2.5 versie van X-Men 2 ...
    Jep, dan ruil ik de eerste versie gewoon op het forum tegen een andere DVD! Ik zal niet zo makkelijk een digipack kopen, behalve als het een oudere film is waar geen nieuwe delen van uitkomen!
    Maar verder wil ik gewoon de mooiste uitgave van een DVD hebben!
    Voor The Matrix zal ik bijvoorbeeld wel de losse delen en de digipack gaan halen, dat is gewoon me favoriete film en heb er dan ook wel wat geld voor over! Maar dat is dan ook wel een uitzondering!
    Tja over The Matrix ga ik het ook niet hebben ... want daar heb ik zelf ook elke versie die er van bestaat in mijn rekje staan .... maar das dan ook wel een van de beste SF films van de laatste 20 jaar .... mijns inziens alleszins ....

  12. #37

    Standaard

    Dit lijkt me wel een interessante film, heb de oude versie nog niet dus ga ik waarschijnlijk deze versie wel aanschaffen als ie tenminste voor een beetje normale prijs in de winkel ligt.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Steed
    Ik ben het spuugzat, die uitmelkerij van de maatschappijen. Ik weiger nog om een special/ultimate/collectors/1.5 of wat dan ook voor een editie te kopen als er niet bij de eerste release duidelijk wordt gemaakt dat er nog een editie komt. Het is gewoon geld over de balk smijten, iedere keer 2x dezelfde film kopen. Neem een voorbeeld aan LOTR. Meteen was al duidelijk dat je beter kon wachten op de Special Edition. Ik mag hopen dat ze er verlies op lijden.

    EDIT DOOR MODERATOR: Scheldwoord verwijderd.
    Ik weiger ook al een tijdje om speciale edities te kopen. Maar het heeft tevens tot gevolg dat ik ook de eerste uitgaven niet meer koop, maar eerst maar eens rustig afwacht. Blij dat ik dat doe, want van Amelie kwam ook al heel snel een speciale uitgave uit. De commercie heeft mijn koopgedrag behoorlijk beinvloed, ik koop nauwelijks nog films die net zijn uitgekomen.
    Eigen schuld, dikke bult.
    Bovendien liggen dure films al binnen heel korte tijd in de aanbieding, soms al na twee weken.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Dit lijkt me wel een interessante film, heb de oude versie nog niet dus ga ik waarschijnlijk deze versie wel aanschaffen als ie tenminste voor een beetje normale prijs in de winkel ligt.
    Mijn gedacht ! :wink:
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik weiger ook al een tijdje om speciale edities te kopen. Maar het heeft tevens tot gevolg dat ik ook de eerste uitgaven niet meer koop, maar eerst maar eens rustig afwacht. Blij dat ik dat doe, want van Amelie kwam ook al heel snel een speciale uitgave uit. De commercie heeft mijn koopgedrag behoorlijk beinvloed, ik koop nauwelijks nog films die net zijn uitgekomen.
    Eigen schuld, dikke bult.
    Bovendien liggen dure films al binnen heel korte tijd in de aanbieding, soms al na twee weken.
    Absoluut mee eens. Als 1-3 maandjes wachten 50-80% kan schelen, dan is dat makkelijk verdiend. Vaak komt er wel een leuke aanbieding, of zakt de dvd snel in waarde (Steal, voor 12,99 ipv 29,99 na amper 2 maanden bijvoorbeeld). Duurt het langer? Dan huur je hem toch een keertje? Scheelde me bij Training Day ruim 20 euro, incl. huurkosten.

    Over X-men:
    Vanwege de akelige ondertiteling van de eerste versie had ik die nog niet, dus deze nieuwe versie is zeker wel boeiend voor me. Over een tijdje dan. Alleen die naam is wat verwarrend zo.

  16. #41

    Standaard

    Hey, op play.com is-ie slechts GBP 14,99 (+/- EUR 23) en heeft-ie Nederlandse ondertiteling!

    ...en zó zien we het graag!

    (edit: zéker omdat-ie op frs.nl EUR 34,99 is )

  17. #42

    Standaard

    Ik voel me helemaal niet bekocht, want ik heb hem nog niet aangeschaft. Ik wacht wel tot alle 10 delen in een leuke box te koop zijn voor 10 euro ....

  18. #43

    Standaard

    Het kan mij overigens bijzonder weinig schelen of er eerst een film op dvd verschijnt, en er van dezelfde film, onaangekondigd, een 'verbeterde' versie van uit wordt gebracht.
    Zo heb ik van The Fellowship Of The Ring beide versies; de bioscoopversie en de director's cut, al is dit een enigszins ongelukkig voorbeeld; in dit geval is er namelijk sprake van een verandering in de inhoud van de film.

    Het DTS spoor van X-Men 1.5 zou voldoende zijn om mij over de streep te trekken, ook al zou ik de eerdere uitgave reeds in m'n bezit hebben... er is altijd wel iemand die de oudere versie voor een leuke prijs over wil nemen - het verlies in zulke gevallen loopt nooit hoger op dan 10 euro, en dát kan ik nog wel hebben.

  19. #44

    Standaard X-Men 1.5

    Ik heb 1.5 gekocht
    ben er super tevreden mee
    mag ook wel... leuk prijsje gekregen

    1 ding vind ik jammer en dat is Naar mijn mede weten
    werd op de Eerste DvD iedereen voorgesteld met Hype muziek...
    Wolverine (* en daar onder soort van acid of tech no
    en bij X vette hardcore

    damissik een beetje hiero......

    Ook vind ik t inderdaad erg jammer dat de extended scenes Niet zijn mee gemonteerd en al helemaal dat ze D2 zijn
    had toch wel verw8 dat dat een beetje ging als Starwars...waar t eigluk niet opvalt


    Maar voorde rest uiterst te vrede
    en hou ook mneerste DvD van X
    ( zijn er trouwens hoesjes voor 3 discs?)
    "We're Running out of Time"

  20. #45
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten

    (edit: zéker omdat-ie op frs.nl EUR 34,99 is )
    Joepie! In de Belgische FRS-winkels is ie zelfs 38,99!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schandalig !

  21. #46

    Standaard

    Heb deze dvd ook aangeschaft. En het de dvd ziet er goed verzord uit. Alleen maar jammer dat ze er geen extended cut van de film van hebben opgezet. Maar misschien komt die wel als X2 op dvd uitkomt Ken de film al (want ik heb ook de gewone versie). Maar zal binnenkort ook deze versie gaan kijken, want ik ben wel benieuwd naar het geluid van deze uitgave
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  22. #47

    Standaard X 1.5

    Ach ja zo krijg je straks natuurlijk de dvd van X-men 2 en natuurlijk X-men 2.5 en niet te vergeten X-men 1 en 2 samen in een box.
    "But how cares" als je het leuk vindt koop je ze allemaal, niemand die je er toe dwingt.
    1.5 weet ik nog niet of ik die aanschaf maar deel 2 (net gezien) is weer toppie en mag straks gewoon naast de rest van de verzameling komen.
    DVD Serie boxen zijn het leukst !!!

  23. #48

    Standaard

    Deze bij ezydvd besteld voor €13
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  24. #49

    Standaard Re: X 1.5

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Folkertina
    Ach ja zo krijg je straks natuurlijk de dvd van X-men 2 en natuurlijk X-men 2.5 en niet te vergeten X-men 1 en 2 samen in een box.
    Nou, de regisseur zegt in het begin van de extra's dat het zeker niet zijn bedoeling is om dit iedere keer te doen!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #50

    Standaard

    Ophef om niets, je bent er zelf bij als je kiest voor het kopen van een se uitgave. Ik vind het altijd wel weer leuk om de oude versies te verkopen en dan een nieuwe terug te kopen. Daarnaast houdt het je scherp op het gebied van dvd en wat er uit gaat komen. Als je de releaselijsten die online staat erbij pakt kan je al een hoop terug vinden, ok, lang niet alles dat zeg ik erbij.

    In dit geval vind ik het vrij onschuldig. Er zat een ruime tijd tussen en om het tweede deel alvast te promoten is deze versie uitgebracht MET een DTS track wat maar voor het gemak vergeten wordt. Dus dat mensen zich belazerd voelen of bekocht vind ik niet terecht als het gaat om X Men 1.5. Ik ben in ieder geval blij dat hij in mijn collectie zit

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •