Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 61 van 61 worden weergegeven.

Discussie: X-Men 1.5 [DVD]

  1. #51

    Standaard

    Ik heb hem net besteld, ik had de 1e versie nog niet.

    Ik ga deze week ook X2 in de bios zien.

  2. #52

    Standaard

    De mijne is onderweg van ezy, enig vraagje hierover aan iemand die hem misschien al heeft vandaar. In het begin stond de coverart bij ezy als wolverine die met getrokken klauwen naar je kijkt, nu ineens is dit verandert naar de coverart die je hier ook hebt, nl de 4 x-men die daar op een groot rode X staan. Dewelke sturen ze nu op ?

  3. #53

    Standaard

    Heb net de DVD bij Ezy besteld. 22.68 + 4.50 australische euro's is 15 nederlandse Euri... En da's geen geld relatief gezien...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    (edit: zéker omdat-ie op frs.nl EUR 34,99 is )
    Vandaag kocht ik X-Men 1 EN 2 in een box voor 29,99 bij MM: het gaat hard met die prijzen!

    Deze film heb ik pas leren waarderen na het zien van X2: 't is een erg goeie inleiding in het X-men-wereldje, maar pas in de tweede film gaan de remmen er echt af. De langere versie voegt trouwens niet echt veel toe aan de oorspronkelijke versie: als ik de eerste dvd al had gehad dan had ik de 1.5 zeker niet gekocht.

    Verder is het gewoon een voortreffelijke dvd.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Vandaag kocht ik X-Men 1 EN 2 in een box voor 29,99 bij MM: het gaat hard met die prijzen!
    welke versie zit er in de box? den 1 of 1.5?? en heeft de box versie ook DTS voor beide films?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aquila
    welke versie zit er in de box? den 1 of 1.5?? en heeft de box versie ook DTS voor beide films?
    1.5 en ja.

  7. #57

    Standaard

    Ik vind dit wel een betere versie dan de eerste. Veel meer extra's en beter geluid. Ik vind het wel jammer dat er geen trailers meer op staan.

  8. #58

    Standaard

    meesterlijke dvd-uitgave van deze gave film!
    ben er erg blij mee, en 18 euro's (MM R'dam centrum) is een mooie prijs natuurlijk. Een schitterende anvulling op mn collectie.

  9. #59

    Standaard

    heb 'em dan toch eindelijk aangeschaft voor 12.5 €!
    leuke film gebaseerd op leuke comics.
    death is just the beginning
    dvd's te koop!!voor lijst mail me!

  10. #60

    Standaard

    Dit is echt zo'n heruitgave die het werkelijk iedere eurocent waard is. Echt heel mooi verzorgd, in tegenstelling tot wat je vaak te zien krijgt als er een sequel in de bioscoop verschijnt. Vaak krijg je dan heruitgaves die feitelijk niets toevoegen.

    X-Men 1.5 is een eenzame uitzondering op die regel. De film is een ontzettend goede karakterintroductie, waarbij de actie wat op de achtergrond ligt, maar niettemin erg cool gemaakt is. Bij X2 wordt het in ieder geval wat actie en effects betreft allemaal nog wat beter.
    Het beeld en geluid doen hun werk buitengewoon goed, en met de extra's ben je wel even zoet. Een DVD die ik meteen kocht toen hij uitkwam. Toppertje.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  11. #61

    Standaard

    X-Men:

    Deze comic-verfilming van regisseur Bryan Singer behoort duidelijk tot het kleine groepje comicverfilmingen die wél geslaagd zijn.
    “X-Men” kent een interessante cast met tal van bekende namen, o.a. Patrick Stewart, Sir Ian McKellen, Halle Berry, Hugh Jackman en een vleugje Nederland in de (mooie) vorm van Famke Janssen en Rebecca Romijn (als één van mijn persoonlijk favoriete mutanten Mystique). De film staat bol van de special effects, aangevuld met een lekkere soundtrack en met de gebruikelijk verwerkte, luchtige humor, vooral voortkomend uit de interactie tussen Wolverine (Jackman) en Cyclops (Marsden) die elkaar niet uit kunnen staan. Het enige minpunt van betekenis is dat de film met zijn speelduur van 100 minuten eigenlijk iets te kort duurt. Nogmaals, een geslaagde comicverfilming. 8.5/10
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •