Bekijk uitslag poll: Zou jij als Unit 13 uitkomt op dvd m kopen?

Stemmers
19. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    15 78,95%
  • Nee

    4 21,05%
  • Unit 13??? nog nooit van gehoord!?

    0 0%
Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122
De resultaten 526 tot 535 van 535 worden weergegeven.

Discussie: Unit 13

  1. #526

    Standaard

    vind het zelf ook wel erg vreemd dat ze ineens met het 3e seizoen zijn begonnen

    het komt een beetje over als een soort van "Zolder opruim aktie" dat je de zolder opruimt en plotseling een doos video's vind en later vervolgens gaat kijken wat er op staat.

    terug naar de serie;
    het derde deel is namelijk een doorloop van het 2e seizoen, er word gerefereerd naar een drugsdeal, een bomaanslag en een nuclaire smokkel, allemaal zaken uit seizoen 2.

    de zogenaamde zwakte van dit deel zit hem in de 1e plaats in de nieuwe personages die zijn niet allemaal even sterk

    Prinsen (nota bene de MAN) en Spalding zijn rechterhand komen bij momenten slaapverwekkend over
    terwijl Toine (cees geel) en Sterk (linda van dijk) weer voor het nodige vuurwerk zorgen.
    charlote prinsen, Jolanda en de nieuwe unit hulp zijn dan weer gemiddelde personages.

    en de ongeloofwaardige slotaflevering, die bijzonder geforceerd aandoet, het is wel een beetje al te duidelijk te zien dat de Vara geen zin meer in de serie had.

    desondanks toch 1 van de beste drama/politie producties van nederlandse bodem.

  2. #527
    SeaCats
    Guest

    Standaard

    Yooo Unit fans,

    Ik heb begrepen dat er naar aanleiding van de eerste serie in 1996 een cd is uitgebracht waarop de gecomponeerde muziek (werkelijk geniaal ) staat van Henny Vrienten de serie Unit 13. Graag zou ik die soundtrack cd in mijn bezit krijgen!

    Weet iemand waar die cd nog te krijgen is? Of heeft iemand die cd in bezit en doet hij of zij hem misschien weg?

    Ik hoor het graag.

    Stephan

    Ik hoop trouwens dat Bureau Kruislaan nou ook eens op dvd verschijnt!!

  3. #528

    Standaard

    OST CD is out of print.... helaas!

    Maar ik heb hem

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdanny
    en de ongeloofwaardige slotaflevering, die bijzonder geforceerd aandoet, het is wel een beetje al te duidelijk te zien dat de Vara geen zin meer in de serie had.
    Dat zag er idd een beetje afgeraffeld uit. Maar ik denk dat 3 seizoenen net mooi is geweest. Langer hadden ze ook niet moeten doorgaan.
    S1 met Skylla blijft toch mijn favoriet. S2 is ook ijzersterk, ondanks zijn open einde. S3 vond ik minder, maar zeker voldoende.

  5. #530

    Standaard

    Is het al wel eens iemand opgevallen dat de laatste aflevering van seizoen 3, een andere naam op het hoesje en cd heeft, dan op de dvd zelf? De lachende derde / aan alles komt een eind.

  6. #531

    Standaard

    Ik wil graag deel 1 van Unit 13 kopen, waar kan ik die het beste bestellen?

  7. #532

    Standaard

    Merkwaardig dat de prijzen nog steeds niet gedaald zijn. Kom de boxen enkel tegen voor 30 euro of duurder.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  8. #533

    Standaard

    Heb deel 1 2 en 3 voor 19.99 p/s gekocht bij Free record shop

  9. #534

    Standaard

    Goed nieuws (hoop ik) voor de liefhebbers van Bureau Kruislaan. Deze serie wordt weer uitgezonden. Op Digitenne weliswaar, maar dit betekent dat de serie ook op dvd zou kunnen verschijnen. Op Digitenne is op het tele2 voetbal kanaal momenteel planet prime te zien. De programmering klopt niet helemaal maar volgens het schema moet morgenmiddag bureau kruislaan te zien zijn!

  10. #535

    Standaard

    Hmm. op maar snel op een dvd release!

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •