De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard /!\Heksen en Bezemstelen: 112 minuten/!\

    De DVD van Heksen en Bezemstelen is vandaag binnen gekomen in de winkel waar ik werk en ik heb hem natuurlijk meteen in de DVD speler gestopt om te kijken of hij echt 77 minuten zou zijn.
    De film blijkt dus 112 minuten lang te zijn. Als ik het goed heb is dit de originele lengte. De speciale editie voor de 25e verjaardag duurde echter iets van 139 minuten. Deze versie is ook op VHS uitgebracht (terwijl achterop die hoes staat dat hij 112 minuten duurt...).

    Conclusie: hij duurt dus niet 77 minuten, maar de ongeknipte versie staat er op. Er is alleen een speciale, nog langere versie die ze er gemakkelijk ook op hadden kunnen zetten (en als ze het helemaal goed hadden willen doen hadden ze met seamless branching beide versies erop kunnen zetten).
    Ik ben in ieder geval blij dat hij niet 77 minuten duurt...

    Vanaf maandag ligt 'ie in de winkel

  2. #2

    Standaard

    Nou, dat ik goed nieuws. Dan mag deze titel toegevoegd worden bij de cover fouten.

    Bij de Blokker hier in Helmond had ik 'm overigens gisteren zien staan in de rekken.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het net even opgezocht in de Disney Encyclopedie en de film had als originele bioscooplengte 112 minuten (er stond 117, maar dat heeft iets met PAL-NTSC te maken ofzo, de films duren daar allemaal iets langer omdat daar iets langzamer wordt afgespeeld ofzo?!?).

    Deze DVD versie is dus de originele bioscooplengte!

    Het geknipte liedje "A step in the right direction" (dat dus wel in de 25-jaar versie zit) staat er als extra op.

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard hi

    de dvd gaat rond de 22 Euro kosten (pre release www.4dvd.nl en blokker).

    Weet iemand of de film ook leuk is, heb hem namelijk besteld als rasechte heks

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    heb je ook de prijzen Tom?
    Ja, zat prijzen

    bij Van Leest: 24,99 voor Heksen, Speurneuzen en Vrij en Vrolijk

  8. #8

    Standaard Re: /!\Heksen en Bezemstelen: 112 minuten/!\

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Er is alleen een speciale, nog langere versie die ze er gemakkelijk ook op hadden kunnen zetten (en als ze het helemaal goed hadden willen doen hadden ze met seamless branching beide versies erop kunnen zetten).
    Er moet toch nog materiaal zijn om een Special Edition te maken zijn zeker. :wink:
    Harde realiteit

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •