Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 116 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Door laagste prijs garantie bij Mediamarkt dus ook in rijswijk en den haag ook 19.99. Wel ff een bon laten maken bij de info-balie!

  2. #52

    Standaard

    Media Markt Antwerpen 24.99€

  3. #53

    Standaard

    Free Record Shop in Zaandam : 25,99

    1 euro hoger dan de andere frs melding hiervoor.

    Maikel.
    (die de DVD dus niet heeft gekocht uit burgerlijke ongehoorzaamheid)

  4. #54

    Standaard

    Media Markt rotterdam centrum 19.99 euro'tjes
    maximaal 2 per klaant maar ik zag ze ook met 5 stuks lopen...
    een uur geleden lagen er nog een paar honderd dus opschieten want het gaat hard!

  5. #55

    Standaard

    Hier bij FRS rechterstraat (Eindhoven):
    met free-id card korting 23,39 euro (zonder korting 25,99 euro)

    (Bij V&D, Blokker, Trekpleister: 24,99, BartSmit: 24,95)
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  6. #56

    Standaard

    MM Rotterdam Alexandrium 19.99 euro max. 1 per klant

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ripper
    Door laagste prijs garantie bij Mediamarkt dus ook in rijswijk en den haag ook 19.99. Wel ff een bon laten maken bij de info-balie!
    Hoef niet. Is bij de kassa al automatisch 19,99

  8. #58

    Standaard

    Toys'r'us Alexandrium is ie ook 19,99

    en bij Media Markt Alexandrium Lagen er om 15:45 ook nog genoeg

  9. #59

    Standaard

    Kruidvat Hoog Catherijne Utrecht €24,89
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  10. #60
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Daar gaan we dan, zo beetje alle prijzen van Rdam Centrum:

    Mediamarkt (Zowel Centrum als Alexander): 19,99

    Rodisc: 24,99

    FRS: 25,99 (ex eventuele kortingspas)

    Bart Smit en E-plaza: 24,95

    Kruidvat: 24,89

    Geen superstunten van 16,99 als vorige jaar dus, op zich wel een redelijke prijs, maar ik heb zeker geen spijt dat ik de R1 gehaald heb voor een krappe 18 euro.

  11. #61
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Bij de Marskramer voor 24,99.


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erikvandienst
    MM Den Haag €22 rond
    Inmiddels bij MM Den Haag ook €19.99, al staat dat nog niet boven op de prijsaanduidingen. Max 2 per klant.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #63

    Standaard

    Bij MM Groningen kreeg ik 'm alleen voor ?19,99 mee als ik voor 50 piek aan andere spullen kocht. Gelukkig had ik nog een minidisc-recorder nodig...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erikvandienst
    MM Den Haag €22 rond
    Inmiddels bij MM Den Haag ook €19.99, al staat dat nog niet boven op de prijsaanduidingen. Max 2 per klant.
    Sorry Ronald, maar deze prijs klopt strikt genomen niet. The Two Towers is volgens het prijskaartje 22 euro.

    Boven de bak hangen echter kaarten die aankondigen dat de mij onbekende film The TWIN Towers €19,99 is

  15. #65

    Standaard MM

    MM Groningen EUR 23,99
    MM Zwolle EUR 22,99 + evt. film van 7,99 voor 4,99 (titel vergeten: zegt al genoeg denk ik)
    *Vergeet niet te lachen vandaag

  16. #66

  17. #67

    Standaard

    Makro Breda incl BTW 22,56 euro

  18. #68

    Standaard

    20 euro bij de MM in Rotterdam Centrum!!

    Gelijk maar meegenomen dus......
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  19. #69

    Standaard

    Helaas heb je hier in Zeeland niet van die goede aanbiedingen; ben dus maar wezen shoppen bij Van Leest. Kost wel 25,99 euro, maar dan heb je daarbij wel een mooie deurposter van deze film erbij.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  20. #70

    Standaard

    Videoland Woenselse Markt Eindhoven: als je voor 65 euro aan huurtegoed op je kaart laat zetten krijg je Lord of the Rings - The Two Towers gratis mee.

  21. #71

    Standaard MM Den Haag

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erikvandienst
    MM Den Haag €22
    Inmiddels bij MM Den Haag ook €19.99, al staat dat nog niet boven op de prijsaanduidingen. Max 2 per klant

    Sorry Ronald, maar deze prijs klopt strikt genomen niet. The Two Towers is volgens het prijskaartje 22 euro.

    Ik heb hem toch echt gekocht voor 19,99, je moet er alleen bij zeggen dat hij Rotterdam 19,99 is. Bovendien staat het ook in de AD voor MM rotterdam. Laagste prijs garantie geldt immers altijd bij MM.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    ...ben dus maar wezen shoppen bij Van Leest. Kost wel 25,99 euro, maar dan heb je daarbij wel een mooie deurposter van deze film erbij.
    Ik heb hem bij Van Leest Arnhem met de OOR-pas voor €22,49 meegekregen (€3,50 korting i.p.v. de normale 10%).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  23. #73

    Standaard

    MM Rotterdam Alexandrium nog steeds 19.99 Euro. Nog steeds 1 per klant. Er liggen er nog genoeg
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #74

    Standaard

    makro.nl: € 18,95 excl/ € 22,55 incl. (2-9-2003 t/m 15-9-2003)

  25. #75
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    MM Almere 24,-

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •