Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 328 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friends box + serie 1 (DVD) €6,99 bij FRS


  2. #2

    Standaard

    Ja, dat is een fout want hij is €19,99.
    Die staat ook ergens op de site.....


    Voor de Belgen: bij Fnac €21 want bij FRS Leuven wisten ze nog niet eens wat ik bedoelde toen ik naar de doos+seizoen 1 vroeg.

    Bij Fnac stond er ook bij dat er iedere maand een seizoen beschikbaar zou zijn. Ben vergeten te vragen of er iedere maand een ander seizoen zo goedkoop zou worden uitgebracht of wat ze er juist mee bedoelden.
    Dus.... als iemand naar FNac gaat, willen jullie die vraag stellen??? Thx

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Ja, dat is een fout want hij is €19,99.
    Die staat ook ergens op de site.....


    Voor de Belgen: bij Fnac €21 want bij FRS Leuven wisten ze nog niet eens wat ik bedoelde toen ik naar de doos+seizoen 1 vroeg.

    Bij Fnac stond er ook bij dat er iedere maand een seizoen beschikbaar zou zijn. Ben vergeten te vragen of er iedere maand een ander seizoen zo goedkoop zou worden uitgebracht of wat ze er juist mee bedoelden.
    Dus.... als iemand naar FNac gaat, willen jullie die vraag stellen??? Thx
    Nah ja fout of niet.. ik heb er een besteld

    Misschien is het wel helemaal niet die mega box, maar goed voor €7,- wil ik het risico wel lopen

  4. #4

    Standaard

    ik ook!

    bedankt voor de tip obiman!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obiman
    Nah ja fout of niet.. ik heb er een besteld

    Misschien is het wel helemaal niet die mega box, maar goed voor €7,- wil ik het risico wel lopen
    't Zou idd wel leuk zijn als je hem aan die prijs kon krijgen. Hopenvoor jullie dat het lukt! :wink:

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obiman
    Nah ja fout of niet.. ik heb er een besteld

    Misschien is het wel helemaal niet die mega box, maar goed voor €7,- wil ik het risico wel lopen
    't Zou idd wel leuk zijn als je hem aan die prijs kon krijgen. Hopenvoor jullie dat het lukt! :wink:
    Lukt wel, de koop is al gesloten. Ik heb al een bevestigings mailtje gehad. dus ze kunnen de koop niet meer ongedaan maken.

  7. #7

    Standaard

    ik heb de conditie gepakt dat ik em in de winkel kan halen,dus als ik meer moet dokken dan mogen ze em lekker houden he...

    niels
    T2: I'll Be Back!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik heb de conditie gepakt dat ik em in de winkel kan halen,dus als ik meer moet dokken dan mogen ze em lekker houden he...

    niels
    Dan moet je gewoon niet akkoord gaan, ze kunnen niet zomaar een andere prijs noemen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik heb de conditie gepakt dat ik em in de winkel kan halen,dus als ik meer moet dokken dan mogen ze em lekker houden he...

    niels
    Laat je ff horen wat het geworden is dan? Waarschijnlijk zal jij je box sneller "in handen" krijgen dan diegenen die hem thuis laten bezorgen.... of gaat dat niet?

  10. #10

    Standaard

    ik zou t eigenlijk niet weten Britte.

    dit is de eerste keer dat ik iets bestel bij frs,normaal koop ik altijd in de winkel.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Wel veel geld hoor maar... ik ga er ook maar voor

    Edit: niet dus. Enigste optie voor mij is afhalen in de winkel...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #13

    Standaard

    Obiman, bedankt voor de tip!

    Ik vraag me alleen wel af wat volgens de FRS het verschil is tussen 'Friends Box + seizoen 1' en 'Friends Seizoen 1: Met super verzamelbox'...
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  14. #14

    Standaard

    Het gaat in ieder geval om 3 DVD´s en dat voor €7,-
    Heb hem ook maar besteld.

  15. #15

    Standaard

    kheb serie 1 al op dvd en op video,maar ach,kwil die central perk box wel ff hebben...

    niels

    de 2 best of dubbel dvds wil ik ook nog hebben,staan daar ook gesprekken met de cast op of is het alleen maar de afleveringen?
    T2: I'll Be Back!

  16. #16

    Standaard

    ik heb de gok ook maar gewaagd, wat een lachertje zeg! En ik ben niet eens friends fan, maar dan gooi ik hem wel in de veiling als ik hem niet leuk genoeg vind om te houden!

  17. #17

    Standaard

    kbel net de winkel,of de bestelling realtime is.maar nee,moet dus bevestigingsmail afwachten.

    in de shop is ie nog altijd 20,en hij zei dat ik em dan idd maar via inet moest bestellen,als ie 7 was...

    dus volgens mij zijn ze wel verplicht om em dan voor die prijs mee te geven!!!

    niels
    T2: I'll Be Back!

  18. #18

    Standaard

    ja ze zijn het verplicht. Ik heb zojuist de bevestigingsmail al gehad, dus komt helemaal goed!!

    Een paar maanden geleden had ik ook mazzel op de site. Ik weet niet meer welke topper het was, maar hij stond er voor 12 ipv 22 euro. Ik heb hem toen besteld en dat ging voor mij ook gewoon goed! Daarna is het op de site direct verandert, de rest had dus wel pech.

    Gedane bestellingen moeten ze goedkeuren.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Ik ook, kan ik hopelijk als het klopt mijn friends dvd'kes mooi opbergen!
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  21. #21

    Standaard

    Seizoen 7 voor €39,99 is ook niet duur trouwens. Met je 10% korting is ie nog maar €36,- Vanmiddag maar ff halen.

  22. #22

    Standaard

    En ook een bevestigingsmail!!!!

    Seizoen 8 ook al goedkoper? Of is die nog belachelijk duur?
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  23. #23

    Standaard

    Laat maar fout gekeken.....
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    Laat maar fout gekeken.....
    Is de video box denk ik.

  25. #25

    Standaard

    ja......
    Mijn Collectie MegaStarTrader

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •