De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: mrs.doubtfire

  1. #1

    Standaard mrs.doubtfire

    Weet iemand of deze film ergens nog te krijgen is? Hij was uit op dvd, maar nu zie ik die film nergens meer. Komt er misschien(in de toekomst) een Special Edition van uit?

  2. #2

    Standaard

    Heb hem toevallig vanmiddag nog in handen gehad in de MM Zwolle, prijs weet ik zo niet meer....

  3. #3

    Standaard Re: mrs.doubtfire

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marco v.d.brink
    Weet iemand of deze film ergens nog te krijgen is? Hij was uit op dvd, maar nu zie ik die film nergens meer. Komt er misschien(in de toekomst) een Special Edition van uit?
    Vul deze code *109750$21* met de sterretjes er bij hier in.

    http://www.vanleest.nl/shop/content/...es_Cardlog.asp

    Meer info over de code vind je hier

    ga daarna na deze link

    http://www.vanleest.nl/pages/product...roductID=50866

    Gooi hem in je winkel mandje en ga verder met afrekenen.
    Je betaalt € 13,49 ipv € 14,99 door middel van de code.
    Het is een dvd 2 voor 25.00 (jij betaalt met de code € 22,20) actie dus je kan er beter nog ff een dvd bij kiezen als je dat wilt.
    Meer daar over kan je in de zelfde thread lezen als meer informatie over de code.

    Meer informatie over de dvd zelf,vind je hier

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij is deze film onlangs opnieuw uitgebracht onder het Big Deal label.

  5. #5

    Standaard

    Op laserdisc is ooit een special edition verschenen die, als ik me nog goed herinner, bijna een uur langer duurde (en waarin vooral Robin Williams zich uitgebreid kon uitleven met al zijn gekke fratsen) - ik heb er toen slechts één exemplaar van zien liggen maar nooit de kans gehad om'm te bekijken .... nog iets om naar uit te kijken...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •