Bekijk uitslag poll: Wat vinden jullie van Resident Evil ?

Stemmers
77. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Enorm goeie film

    35 45,45%
  • Grootste bagger ooit gemaakt

    15 19,48%
  • Aardig,huur em wel keertje

    22 28,57%
  • Resident watte ?

    5 6,49%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Resident Evil: Jullie mening

    Hee mensen,kheb net voor de 2de keer Resident Evil bekeken,en ik moet zeggen dat ik em beter vind worden ! De eerste keer was ie binnen week weer weg.

    Ik vind t goeie aktie,goeie muziek,goeie sfeer: toffe film!

    Misschien is hier het open einde ook wel zeer toepasselijk,onmiddellijk na verschijning in de bioscoop(in tilburg heeft ie 1,5 week gedraaid en niet gezien toen...) werd bekend gemaakt dat er een deel 2 gaat komen.

    Deel2: wil zeggen meer geweld/bloed,meer aktie en stevige muziek!!


    Wat vonden jullie van deze film,en heb je em gekocht of zou je em kopen?

    voor de laatste heb ik zowel een regio 1 versie voor 15 euro,of de regio2 versie voor 24 euro in de aanbieding :P

    Niels
    T2: I'll Be Back!

  2. #2

    Standaard

    Ik vond hem wel aardig. Zoals je al zei, aardige actie, stevige muziek... enz. Wat ik vooral erg leuk vond was die scene met die laserstralen! Maar waarom aardig en niet meer dan dat???? IK vind toch het verhaal erg slap en ver gezocht, misschien is dat ook meer omdat ik niet zo erg van dit genre hou. Ik kan zo'n film als deze niet keer op keer bekijken en dat vind ik toch wel een voorwaarde om een dvd te kopen.....

  3. #3

    Standaard

    Ik vond het wel een hele leuke film, denk wel dat ik hem koop zodra die bij play voor 8,99 ofzo de deur uitgaat.

  4. #4

    Standaard

    Het woordje enorm is misschien wel wat overdreven, feit is dat ik deze film echt wel goed vind. Hersenloos entertainment maar daar is op zich niks mis mee. Het kijkt heel lekker weg, er is spanning er is gore, goeie muziek. Ik heb hem al gekocht en bekeken. Mooie verpakking trouwens. Dat er een vervolg ging komen wist ik al voor ik hem in de cinema heb gezien. En die mogen van mij direct to dvd zijn. Dan heb ik ze sneller want het heeft veel te lang geduurd voordat ie uit kwam.
    Een vergelijkbare film is Eight Legged Freaks. Kan ik ook zeer goed van genieten.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  5. #5

    Standaard

    ik gekozen voor bagger misschien als er een optie tussen enorm en bagger was had ik wel voor die gekozen maar vond hem niet echt geweldig
    co-star trader
    Mijn dvd's

  6. #6

    Standaard

    Ik vond hem ontzettend spannend en vooral onwijs gaaf.
    Toen ik deze zag was ik vastberaden om deze zeker aan te schaffen.
    punt ---> 8,5
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik vond hem ontzettend spannend en vooral onwijs gaaf.
    Toen ik deze zag was ik vastberaden om deze zeker aan te schaffen.
    punt ---> 8,5
    mee eens

  8. #8

    Standaard

    Door de combinatie tussen 'realistische absurditeit' en geweldige spanning staat Resident Evil erg hoog aangeschreven bij me

    Sinds het zien van Die Another Day vind ik actiefilms namelijk best goed, en hoe groter de machinegeweren en hoe bloederiger de film, hoe beter

  9. #9

    Standaard

    Ik ga voor de bagger optie. Ordinair jatwerk van George A. Romero's zombie trilogie, en totaal spanningsloos.

    Korte impressie van de film:
    We volgen iemand in een donkere ruimte, en we horen ver weg wat gerommel. Zou er een zombie in de buurt zijn? Ja hoor daar issie! We volgen iemand anders in een andere donkere ruimte. We horen ergens wat gerommel... Is het een zombie? Enz. Enz.

    En die laser scene... Kijk eens naar de eerste minuten van Cube... Goh...

    Nee deze film kon mij niet bekoren... En dan het feit dat ze een deel 2 gaan maken... Das pas HORROR!

    Nee ik verwacht veel meer van Danny Boyle's 28 Days Later.

  10. #10

    Standaard

    Vond het een gave film, in het genre 'Verstand op nul en gaan'. Heb dan ook de regio1 thuis liggen. Had ik trouwens al voor hij hier in de bios draaide.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb deze meteen gekocht toen hij uitkwam. Vind het namelijk wel een goede film. En zeker in vergelijken met de andere (Videogame to movie) Films.

    En als deel 2 uit komt ga ik hem zeker kijken. Al zijn sequels toch 9 van de 10 keer een flop. Maar toch wil je altijd een sequel zien... 8)
    Mijn DVD's
    Co-StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Heel energieke actieknaller met het tempo van een hogesnelheidstrein. Stevige film in zijn genre.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb m ook gekocht. Wat een geweldige DVD!!!!!. Dit gaat echt verder dan superbit!!!!!!

  14. #14

    Standaard

    Hele goede film.

    Ik ben zelf een Resident Evil game fan. De games op de GameCube zijn monsterlijk goed.
    De film is weliswaar niet compleet hetzelfde als de games (ze hadden het S.T.A.R.S. team wel mogen noemen/mee laten doen) maar ben je een Res.Evil bekende dan zijn er meer dan genoeg herkenningspunten. En het verhaal van de film is misschien mager, maar als de filmmakers het verhaal echt compleet van de game hadden overgenomen was het wel degelijk een goed verhaal geworden, want in de game-serie zitten namelijk genoeg wendingen om voor een mysterieus verhaal te zorgen.


    LET OP SPOILER!

    Het einde van de film is natuurlijk voor de gamers enigszins herkenbaar als het begin van Resident Evil 2, waar het T-virus Raccoon City heeft overgenomen en de hele stad overhoop ligt met in brand staande winkels en autowrakken. Ik vond het een bijzonder goed einde. Ik was even bang voor een slap "horror openeinde", maar gelukkig goed gedaan en voor mij dus herkenbaar.

    EINDE SPOILER!

  15. #15

    Standaard

    Ik vond het een lekkere actiefilm, met veel bloed. het verhaal was misschien wat slapjes. Maar ik vond het wel spannend. ik heb de film wel in de bioscoop gezien en heb er lekker van genoten. Zie al al uit naar deel 2. De dvd zal ik te zijnertijd ook nog wel aanschaffen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #16

    Standaard

    Ik heb hem onlangs gehuurd en toen vond ik hem tam. slecht. De film bevat weinig of eigenlijk geen sterke personages, verhaal is dun, acteerprestaties zijn ook niet geweldig, mummies worden niet overtuigend neergezet, de honden lijken besmeurd met klodders verf, wel aardig vond ik het lickermonster en de beeldkwaliteit vond ik er erg goed uit zien. Dat 'open horror einde' wat genoemd wordt, vond ik ook al niet geweldig uitgevoerd. Kan beter.
    Ga hem toch nog een keer bekijken, wie weet valt ie wel mee als je de film vaker ziet. Want er zitten ook best wel aardige momenten in.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  17. #17

    Standaard

    LET OP SPOILER!

    Het einde van de film is natuurlijk voor de gamers enigszins herkenbaar als het begin van Resident Evil 2, waar het T-virus Raccoon City heeft overgenomen en de hele stad overhoop ligt met in brand staande winkels en autowrakken. Ik vond het een bijzonder goed einde. Ik was even bang voor een slap "horror openeinde", maar gelukkig goed gedaan en voor mij dus herkenbaar.

    EINDE SPOILER!
    Oh ja, 't einde. Ik ben op zich wel een voorstander van een open einde, maar ik wil weten wat er met Matt gebeurd!
    Enne, als de camera op Alice uitzoomt zie je de touwtjes waar de camera op is bevestigt

  18. #18

    Standaard

    ik vond het een leuke film. lekker hersenloos (als een zombie ) kijken. geluid was ook meer dan goed.

    cijfer 7,5

  19. #19

    Standaard

    Doe mij maar Dawn of the Dead of Aliens

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Dat 'open horror einde' wat genoemd wordt, vond ik ook al niet geweldig uitgevoerd. Kan beter.
    Dat einde vond ik leuk omdat ik het herkende. Voor iemand die de games niet kent is het misschien een vreemd of onduidelijk einde. Dat bedoelde ik te zeggen.

  22. #22

    Standaard

    maar eigenlijk is de bedoeling van t einde heel duidelijk,nl dat de stad overgenomen is,dat milla een aantal dagen/weken(?) in die speciale kamer heeft gelegen,en dat er in deel 2 nog veel meer werk aan de winkel is!

    ik kan niet wachten op deel2,vast en zeker nog meer aktie en schiet en knokwerk.

    niels
    T2: I'll Be Back!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    LET OP SPOILER!

    Het einde van de film is natuurlijk voor de gamers enigszins herkenbaar als het begin van Resident Evil 2, waar het T-virus Raccoon City heeft overgenomen en de hele stad overhoop ligt met in brand staande winkels en autowrakken. Ik vond het een bijzonder goed einde. Ik was even bang voor een slap "horror openeinde", maar gelukkig goed gedaan en voor mij dus herkenbaar.

    EINDE SPOILER!
    Oh ja, 't einde. Ik ben op zich wel een voorstander van een open einde, maar ik wil weten wat er met Matt gebeurd!
    Ik heb een vaag vermoeden wat er met Matt gebeurd. Volgens mij muteert hij in een Tyrant. Ik weet niet of je bekend bent met de RE games, maar een Tyrant is dus een uit de kluiten gewassen zombie met ongelooflijke kracht. Tenminste dit baseer ik op mijn ervaringen om dit figuur in de game uit te schakelen, want dat was geen eenvoudige opgave!
    Maar ik weet dus niet zeker of dit het lot van Matt is.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    maar eigenlijk is de bedoeling van t einde heel duidelijk,nl dat de stad overgenomen is,dat milla een aantal dagen/weken(?) in die speciale kamer heeft gelegen,en dat er in deel 2 nog veel meer werk aan de winkel is!

    ik kan niet wachten op deel2,vast en zeker nog meer aktie en schiet en knokwerk.

    niels
    Nee, ik kan ook niet wachten. Ik denk dat het vervolg namelijk ook zeer goed gaat worden. 8)

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H-town
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    LET OP SPOILER!

    Het einde van de film is natuurlijk voor de gamers enigszins herkenbaar als het begin van Resident Evil 2, waar het T-virus Raccoon City heeft overgenomen en de hele stad overhoop ligt met in brand staande winkels en autowrakken. Ik vond het een bijzonder goed einde. Ik was even bang voor een slap "horror openeinde", maar gelukkig goed gedaan en voor mij dus herkenbaar.

    EINDE SPOILER!
    Oh ja, 't einde. Ik ben op zich wel een voorstander van een open einde, maar ik wil weten wat er met Matt gebeurd!
    Ik heb een vaag vermoeden wat er met Matt gebeurd. Volgens mij muteert hij in een Tyrant. Ik weet niet of je bekend bent met de RE games, maar een Tyrant is dus een uit de kluiten gewassen zombie met ongelooflijke kracht. Tenminste dit baseer ik op mijn ervaringen om dit figuur in de game uit te schakelen, want dat was geen eenvoudige opgave!
    Maar ik weet dus niet zeker of dit het lot van Matt is.
    Ik heb de spellen wel 'ns gespeeld, maar meer dan 'n licker, wat zombies, een gemuteerde hond en een aantal planten ben ik niet gekomen, geloof ik. Of is 'n Tyrant zo'n zombie met 'n immense oogbol in z'n schouder?

    ...enne, wie zijn dan die gasten die Matt meenamen aan het einde?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •