Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 144 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Goh.......

    Ja, ik moet zeggen ik ben een enorme filmliefhebber en kijk ook best veel films. En Godfather is zo spraakmakend op deze site...

    Ik voel me opeens een heel pieterpeuterige filmkijker; ik heb nog nooit een Godfather film gezien

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tristan
    ik heb nog nooit een Godfather film gezien
    Ohoooooh....

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tristan
    ik heb nog nooit een Godfather film gezien
    Ohoooooh....

  4. #29

    Standaard

    Iemand nog nooit een Godfather-film gezien?
    Ooooohooooooh!!!!!!
    Nou die gaat genieten als hij het wel gaat doen

  5. #30

    Standaard

    Mijn vrouw had nog nooit de Godfather films gezien. In eerste instantie was ze niet zo te spreken over mijn aankoop van de Godfather trilogie op DVD, maar nadat ze alle drie de films heeft gezien is ze helemaal om en erg blij dat ik die set heb gekocht!

  6. #31

    Standaard

    Nog nooit de Godfahter gezien

    Is dat nog mogelijk ?????????

    Grtz.Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tristan
    Ik voel me opeens een heel pieterpeuterige filmkijker; ik heb nog nooit een Godfather film gezien

    Gauw kijken tristan, voordat je een paardekop in je bed vind...
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Nog nooit een Godfather-film gezien. Geen nood. Metteen dan maar de hele box kopen. Krijg je geen spijt van. Avonden kijkplezier. Voor mij persoonlijk de beste uitgave van het jaar 2001.

  9. #34

    Standaard

    Ik heb ook nog nooit The Godfather trilogie gezien. Moet ik me nu schamen?

  10. #35

    Standaard

    Nee hoor.
    Voordat ik de box kocht, had ik ze ook nog nooit gezien.
    En het was ook zeker geen miskoop.
    Als je van maffia/gangster-films houdt moet je ze zeker gaan kijken.

    Echt een aanrader!

  11. #36

    Standaard

    Ik ben toch blij dat ik deze box in mijn bezit heb, misschien wel 1 van de mooiste geschenken dit jaar

  12. #37

    Standaard OP TV

    Ik heb deze drie films ook nog nooit gezien,zijn deze films wel eens op tv geweest ?

  13. #38

    Standaard

    Er zijn nu vooral reacties van jongere mensen die logischerwijs weinig of niets weten van The Godfather. Ik ben wat ouder (hum) en heb in mijn leven al heel veel films gezien.
    De Godfather staat eenzaam aan de top (persoonlijke mening hoor). Ik ben heel blij dat ik hem in 2001 in mijn verzameling kon opnemen. 't Mooiste wat ik heb dus.
    Koop hem maar meteen, want je krijgt 5 schijven voor rond €53
    Da's nog geen € 11 per stuk.
    Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die spijt had.
    Ik meen het serieus dat wanneer ik 1 voor 1 een DVD zou moeten inleveren, dit absoluut de laatste zou zijn die ik wegdeed.

  14. #39

    Standaard Re: OP TV

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Ik heb deze drie films ook nog nooit gezien,zijn deze films wel eens op tv geweest ?
    Jazeker wel, vaak genoeg, maar toen zat je waarschijnlijk nog in je vader's pistool

  15. #40

    Standaard

    Ik heb de thread een beetje mis gelopen maar wil toch even reageren op hen die de kwalitiet niet goed vonden van de DVD's

    Ju praat uit je nek als je zegt dat je de kwaliteit niet goed vond. want op DVD is vaak alles beter dan op VHS en in het geval van de GF collection geld dit helemaal...

    Ik was al een flinke poos aan het wachten op de trilogie op DVD en toen hij eenmaal was had ik hem ook gelijk aangeschaft. Samen met een aantal andere films vormen zij de de spil van mijn collectie...ook op mijn site is een belangrijk elemant terug te vinden van de godfather (kopje familia) jawel het welbekende logo....

    conclusie
    The Godfather ... één der beste films ooit gemaakt in de hele film historie. In genre maffia is er geen die overtreft....absolute must...

    en ik overdrijf niet voor hen die willen zeggen "overdrijf je niet een beetje?"
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ik meen het serieus dat wanneer ik 1 voor 1 een DVD zou moeten inleveren, dit absoluut de laatste zou zijn die ik wegdeed.
    alleen de gedachte dat ik 1 voor 1 een dvd moet inleveren en de rillingen lopen al over mijn rug! dus alsjeblieft niet zo eng praten
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  17. #42

    Standaard

    The Godfather is cinematografische opvoeding, het kunnen hebben van in ieder geval deel een en twee is noodzakelijk wanneer je filmgek bent. Dit geldt ook voor Casablanca.
    Ook ik ben jong nl. 45 jaar.

  18. #43

    Standaard

    Gelukkig te horen dat je met 45 jaar nog jong bent, dan ben ik met 53 jaar nog niet echt oud te noemen. Ik ben dus een jongvolwassene.
    En hierop wil ik geen zien ontstaan.
    Van dat soort leden ga ik dan het royement (schrappen dus) aanvragen
    Waag het niet
    ook de dames niet

  19. #44

    Standaard

    Originally posted by Johan Berkhout
    alleen de gedachte dat ik 1 voor 1 een dvd moet inleveren en de rillingen lopen al over mijn rug! dus alsjeblieft niet zo eng praten
    Ja, je sterft liever een snelle pijnloze dood dan een langzame gruwelijke lijdensweg. Ik begrijp je.

  20. #45

    Standaard

    Ach ja het leven houdt toch een keer op, dus wat heeft het voor zin allemaal, dus...op naar de DVD boer en koop je helemaal blut

  21. #46

    Standaard

    Goede dvd set, en het beeld is in tegenstellig wat ik hier soms lees best wel te pruimen.
    Ja okay het is hier en daar wat minder dan bij de meeste dvd's maar het beeld is helder en scherp, en daar gaat het om. (iig vele malen beter dan op vhs)
    De 1e 2 films zijn super, ik ben alleen niet zo'n fan van het 3e deel maar ach je kunt niet alles hebben.

    Het mooie van deze trilogy is dat je er een gevoel bij kijkt als je de films kijkt, weinig films doen dat bij mij.

  22. #47

    Standaard Chino!

    Ben het volledig met Chino eens: de kwaliteit van de film (regie, verhaallijn(en), acteerprestaties, special effects) staan absoluut voorop. Beeld-en kwaliteit is wel belangrijk voor DVD, maar een perfecte beeldkwaliteit kan nooit verbloemen dat je naar een draak van een film zit te kijken (met het risico vervelend te worden: zie mijn post voor "Driven").

    Voor wat betreft de zaken die dus echt tellen is de GF-trilogie een absoluut meesterwerk. Ik kan geen enkele filmreeks opnoemen die over alle delen zo evenwichtig sterk is als deze trilogie. Nee, ook niet de originele Star Wars Trilogy!. Ik heb onlangs de box gekocht ter vervanging van mijn aardig versleten video-exemplaren. Het was weer als vanouds genieten. Maar ook met de extra's, die zeer sterk zijn. En wat mij betreft zijn beeld en geluid prima in orde.

    Een absolute aanwinst!

    Maz

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BlueEyeZ
    Goede dvd set, en het beeld is in tegenstellig wat ik hier soms lees best wel te pruimen.
    Ja okay het is hier en daar wat minder dan bij de meeste dvd's maar het beeld is helder en scherp, en daar gaat het om. (iig vele malen beter dan op vhs)
    Je moet de leeftijd van de film natuurlijk ook meerekenen, met dat in je achterhoofd moet je toch toegeven dat dit een hele goeie productie is geweest

  24. #49

    Standaard

    Gewoon de beste dvd boxset die er verkrijgbaar is, en ach het iets mindere beeld pas juist bij deze films en wordt m.i. ruimschoots goed gemaakt door de films zelf. Briljant !

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Beeld en geluid zijn, gelet op de leeftijd van de film best goed te noemen.
    Maar je mag het niet met beeld- en geluidskwaliteit van hedendaagse films vergelijken.(b.v. Gladiator of Private Ryan)
    In die zin moet je dan ook voorzichtig zijn met superlatieven over beeld en geluid.
    ....kan je deze film dan wel vergelijken met Apocalypse now....deze is toch ook 20 jaar gelden gemaakt...en volgens mij is het beeld en zeker het geluid echt top hoor...!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •