De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard /!\ Oude Pinokkio beter dan nieuwe /!\

    Ik heb net de nieuwe "Speciale Uitgave" van Pinokkio gekocht, omdat de film opgeknapt zou zijn...
    Nou, de oude versie (door Warner uitgegeven) is gewoon veel en veel mooier!!! Op de nieuwe versie is erg vaak te zien dat het een oude film is, er komen vaak stipjes in beeld en (ik weet de namen allemaal niet zo) volgens mij veel filmgrain (soort sneeuw) en vaak dat sommige kleuren 'bewegen'...

    Als je de oude DVD versie al hebt, koop dan zeker niet de nieuwe! Voor de extra's hoef je het niet te doen (stelt bijna niks voor).

  2. #2

    Standaard

    Mooi om te weten, dan wacht ik met de aanschaf. Dan wacht eerst op een recentie van deze film op1 van de DVD sites. Niet dat ik je niet op je woord vertrouw, maar....recensies verschaffen meestal meer duidelijkheid. Hoe was het geluid eigenlijks? Die zou bij de nieuwe versie een 5.1 track hebben, de oude moest het doen met een 2.0 track. Meestal stellen deze 5.1 tracks bij oude films niet veel voor, uitzonderingen daargelaten, maar toch....hoe was het?
    Mijn DVD's
    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Mooi om te weten, dan wacht ik met de aanschaf. Dan wacht eerst op een recentie van deze film op1 van de DVD sites. Niet dat ik je niet op je woord vertrouw, maar....recensies verschaffen meestal meer duidelijkheid. Hoe was het geluid eigenlijks? Die zou bij de nieuwe versie een 5.1 track hebben, de oude moest het doen met een 2.0 track. Meestal stellen deze 5.1 tracks bij oude films niet veel voor, uitzonderingen daargelaten, maar toch....hoe was het?
    In recensies worden de films toch altijd als mooi beschreven, omdat daar niet de oude met de nieuwe wordt vergeleken...

    Geluid? Hmmm, daar hou ik me niet mee bezig Sorry, als er geluid uitkomt ben ik tevreden, maakt niks uit wat voor geluid
    Ik hoor nooit verschil, dus daar kan ik je niks over vertellen.

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de tip tom! Ik twijfelde al of ik mijn Warner moest gaan vervangen maar dat ga ik nu zeker niet doen want een goeie beeldkwaliteit is erg belangrijk voor mij (het geluid wat minder).

    Ik ben wel erg benieuwd naar de andere Disney-releases van deze week.

  5. #5

    Standaard

    Beeld is voor mij inderdaad ook het belangrijkste. Ik twijfelde ook al om van versie te veranderen, omdat de extra's zo zwak zijn. Maar ik had gehoopt op een betere master van zowel beeld als geluid, maar niet dus. De andere koop ik zeker wel.
    Mijn DVD's
    StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •