Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 612131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 444 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Niet bepaald, want puur uit frustratie loop je nu gewoon onzin uit te kramen over Wehkamp en maak je andere mensen bang dat ze hun bestelde spullen niet geleverd krijgen.
    Nee hoor, ik kraam geen onzin uit. Ik weet 10,000x beter dan jij dat ik mijn spullen nooit heb ontvangen, ookal was dat volgens 'mijn bestelstatus' op Wehkamp wel zo. Ik vertel gewoon de waarheid, jij doet nu alsof ik dit allemaal verzin. Dat is niet zo en een aantal andere mensen hebben precies hetzelfde meegemaakt.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Selektvracht is natuurlijk een enorme aanfluiting als bezorgservice, hoe durf je als Wehkamp zijnde toch in zee te gaan met een organisatie die gebruik maakt van amateurs en huisvrouwtjes die wat willen bijverdienen. De verzendkosten voor DVD's/Blu Ray's gaat dan nog een klein beetje maar voor andere artikelen betaal je minimaal 4,95 euro en dan moet je maar afwachten of en wanneer deze amateurs bij je langskomen. Ik heb hier al meerdere keren over geklaagd maar uiteraard interesseert Wehkamp zich niet voor de mening van zijn of haar klanten.
    Helemaal mee eens.

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nee hoor, ik kraam geen onzin uit. Ik weet 10,000x beter dan jij dat ik mijn spullen nooit heb ontvangen, ookal was dat volgens 'mijn bestelstatus' op Wehkamp wel zo. Ik vertel gewoon de waarheid, jij doet nu alsof ik dit allemaal verzin. Dat is niet zo en een aantal andere mensen hebben precies hetzelfde meegemaakt.
    Dat rechtvaardigt niet het feit dat je tegen j0enne zegt dat hij zijn DVD's niet zal ontvangen. Ik snap best je frustratie en die van anderen, maar het is niet zo dat Wehkamp nu altijd alles verkeerd doet.

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wehkamp verzendt met Selektvracht dus de bezorging van de post heeft daar geen invloed op.
    dat snap ik, heb ze ook wel eens aan de deur gehad met artikel wat niet in brievenbus past.
    Maar voor mij valt alles wat in de brievenbus past onder post, al komen ze het als zwarte piet bezorgen Alles wat ik in de brievenbus aantref is post voor mij

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat rechtvaardigt niet het feit dat je tegen j0enne zegt dat hij zijn DVD's niet zal ontvangen. Ik snap best je frustratie en die van anderen, maar het is niet zo dat Wehkamp nu altijd alles verkeerd doet.
    Och, hij zal wel een criminele pakketjesbezorger hebben gehad die alles voor zichzelf hield. Gelukkig is dat niet overal hetzelfde en heb ik nog steeds alles binnengekregen wat ik ooit heb besteld.

  6. #381

    Standaard

    De reaktie op mail duurt lang moet ik zeggen.

    Bij mij zijn alle bestelde orders geannuleerd ivm foutieve prijzen.
    Ik heb Wehkamp een mail gestuurd om de prijzen van de reguliere bestelling aan te passen aan de nu geldende kortingen.

    Als ik een nieuwe bestelling aanleg, en de outde bestelling annuleer ben ik mijn korting van 7,50 kwijt (waardebon) die toendertijd gebruikt hebt.

    Wie weet hoe dat werkt bij Wehkamp indien je de complete order annulleerd waarin een waardebon verzilverd s?

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oorspronkelijk gepost door [B
    Mafiosi[/B]
    Een dag vertraging dus, bij mij ook denk ik want is niks binnen gekomen vandaag. Kreeg gistermiddag een e-mail en daarin stond dat vandaag tussen 09:00 en 13:00 zou bezorgd worden.

    Zal wel aan postbezorging liggen.

    Maandag dan hopelijk.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Een vertraging van een dagje dus.
    Bij mij staan d'r ook nog 3 die vandaag eigenlijk zouden komen, maar die zullen dan wel maandag geleverd worden.

    Ook:
    29-12-2012
    09:00 - 13:00
    Vandaag ook niks, maar ja meestal wordt er helemaal niks bezorgd hier op maandagen, morgen nieuwjaarsdag. Woensdag hopelijk dan, of selektvracht moet een grote lading pakketten hebben liggen...dan kan het nog verder uitlopen is mijn ervaring. Waardeloos ook al die "feestdagen" die nergens over gaan.

  8. #383

    Standaard

    Hier ook niks.

    Kreeg wel nog een mailtje over m'n overige artikelen:

    De levertijd van de onderstaande bestelling is gewijzigd. Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl vind je de actuele verwachte levertijd.
    Je krijgt natuurlijk bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten.

    Onze leveranciers leveren doorgaans volgens de afgesproken datum, maar door omstandigheden lukt dit soms niet. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn aan je te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

    Wil je niet wachten op niet voorradige artikelen? Op wehkamp.nl vind je wellicht een geschikt alternatief. Als je al hebt betaald met IDEAL en je besluit de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat automatisch verrekend met een nieuwe bestelling of binnen enkele dagen aan je teruggestort.

    Met vriendelijke groet,

    wehkamp.nl klantenservice

    Maar d'r staat nu nog steeds levertijd 1 week.

  9. #384

    Standaard

    ja heb priecies het zelfde, 1 dvd kreeg ik ook dit bericht over. Komt ook later en het zelfde wat jij beschrijft/text geplakt hebt van wehkamp.

    door allerlei gedoe kerst inhaalslag 2 dagen dus zaterdag niet geleverd,afgelopen zondag en morgen nieuwjaarsdag alles plat, maandagen komen ze hier nooit en dan woensdag donderdag etc..ook weer inhaalslag maken die bezorging..

    dan hoop ik dat voor dit weekend mijn dvd's binnen zijn

  10. #385

    Standaard

    Ik denk dat jullie er vanuit kunnen gaan dat er woensdag niet geleverd wordt. Ik had afgelopen zaterdag een bestelling gedaan en de eerste bezorgoptie was donderdag.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  11. #386

    Standaard

    Mijn bestelling die op zaterdag zou geleverd worden was tot op heden ook nog niet binnen, maar enkele waar ik geen mail over had gehad en een dag eerder verzonden waren zijn wel al een aantal dagen binnen.

    how i met your mother seizoen 7 vooor 7.49
    Django unchained voor 8,20
    the lorax 3d voor 13,09.

    Dus ik verwacht de rest nog wel donderdag of vrijdag.

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Ik denk dat jullie er vanuit kunnen gaan dat er woensdag niet geleverd wordt. Ik had afgelopen zaterdag een bestelling gedaan en de eerste bezorgoptie was donderdag.
    Wij hadden de week er voor al besteld vanwege de aanbiedingen, dus niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag en zondag er voor. Daar gaan de meeste postings hier nu over.

  13. #388

    Standaard

    Of selectvracht een aanfluiting is weet ik niet, maar ik zou The Muppets krijgen afgelopen zaterdag (dat door de brievenbus kan), maar deze is niet aangekomen. Gisteren gebeld, duizend keer sorry en nu maar hopen dat ie morgen of zo binnen komt. Het vervelende bij post dat door de brievenbus kan er geen trajectcode aan vasthangt.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Of selectvracht een aanfluiting is weet ik niet, maar ik zou The Muppets krijgen afgelopen zaterdag (dat door de brievenbus kan), maar deze is niet aangekomen. Gisteren gebeld, duizend keer sorry en nu maar hopen dat ie morgen of zo binnen komt. Het vervelende bij post dat door de brievenbus kan er geen trajectcode aan vasthangt.
    Postbezorging rond deze dagen is af en toe echt een drama. Ik zou als ik jou was gewoon even deze week afwachten. Ik kreeg ook een bericht van Wehkamp dat mijn bestelling afgelopen zaterdag tussen 9.00 - 13.00 bezorgd zou worden. Maar dat kan helemaal niet omdat ik deze altijd afhaal bij een afleverpunt (videotheek). Als zij het pakketje voor ontvangst gescand hebben, krijg ik normaal gesproken altijd een e-mail dat ik het kan komen ophalen. Dat is nu ook niet gebeurd. Ik wacht het gewoon af. Vanaf volgende week zouden alle bezorgproblemen opgelost moeten zijn, lijkt me.
    Ik denk overigens dat die bezorgdatum van 29 december een fout van het systeem is. Als ik onder Mijn bestellingen namelijk op Status klik, krijg ik de melding "Op dit moment is er geen informatie beschikbaar".
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 01-01-2013 om 19:02

  15. #390

    Standaard

    Ik zie in mijn statusoverzicht dat de bestelling die als afleverdatum 29 december heeft, vandaag pas het magazijn heeft verlaten en ook vandaag nog bezorgd/afgeleverd zal worden. Ben benieuwd.

  16. #391

    Standaard

    waar zie jij dat? Mijn bestelling staat ook op 29 december maar er staat bij mij niks bij dat het vandaag het magazijn heeft verlaten

  17. #392

  18. #393

    Smile

    Hier het zelfde, moest eigenlijk op zaterdag 29-12-2012 bezorgd worden

    Datum van bericht Bericht
    2013-01-03 03:19 Pakket heeft ons magazijn verlaten
    2013-01-03 09:45 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
    2013-01-03 00:00 * Pakket mag niet aan buren worden afgeleverd


    Op zich niet erg...wehkamp ging schijnbaar al uit van vertraging bij bezorging en dacht houden het liever hier vast? dan dat het onderweg ergens blijft liggen ..tot dat bezorging weer normaal werkt na al die "feest"dagen. Wel raar dat ze dan een e-mail versturen met het bericht dat zaterdag 29-12-2012 mijn dvd's bezorgd worden. Nu trouwens helemaal geen e-mail gehad, ook niet voor andere dvd die later zou komen maar nu ook geleverd wordt.

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Klik op 29 december
    werkt niet, daarmee kan ik de datum alleen selecteren

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    werkt niet, daarmee kan ik de datum alleen selecteren
    Ga naar Mijn Wehkamp > Mijn bestellingen > Toon mijn bestellingen.
    In de kolom Levertijd/Status is als het goed is bij de bestelling de datum onderstreept. Klik daar op en je krijgt een pop-up scherm met leveringsinformatie.
    Let op: alleen als de datum onderstreept is, kun je er op klikken.

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zie in mijn statusoverzicht dat de bestelling die als afleverdatum 29 december heeft, vandaag pas het magazijn heeft verlaten en ook vandaag nog bezorgd/afgeleverd zal worden. Ben benieuwd.
    Mijn pakketje is inmiddels op het DHL afleverpunt afgegeven, dus ik kan het vanaf vandaag ophalen.

  22. #397

    Standaard

    Heeft iemand al geld retour ontvangen voor de geannuleerde artikelen? Mijn bestelling is alweer van 10 dagen geleden en nog niets mogen ontvangen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ga naar Mijn Wehkamp > Mijn bestellingen > Toon mijn bestellingen.
    In de kolom Levertijd/Status is als het goed is bij de bestelling de datum onderstreept. Klik daar op en je krijgt een pop-up scherm met leveringsinformatie.
    Let op: alleen als de datum onderstreept is, kun je er op klikken.
    Als ik naar Mijn Wehkamp > Mijn bestellingen ga dan zie ik nergens toon mijn bestellingen. Ik zie wel al mijn bestellingen staan die geannuleerd zijn en 2 niet, degene die 29-12 geleverd moest worden en 1 waarvan de levertijd nogop 1 week staat. Niks is onderstreept. Ik denk ook dat deze via de post zal komen (past gewoon door de brievenbus)

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Heeft iemand al geld retour ontvangen voor de geannuleerde artikelen? Mijn bestelling is alweer van 10 dagen geleden en nog niets mogen ontvangen.
    Ik heb het geld terug van de geannuleerde artikelen, maar ik had een mailtje gestuurd omdat de versendkosten er niet bij waren gerekend, welke ik binnen 7 dagen op mijn rekening kan verwachten.

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Heeft iemand al geld retour ontvangen voor de geannuleerde artikelen? Mijn bestelling is alweer van 10 dagen geleden en nog niets mogen ontvangen.
    ook niets ontvangen

Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 612131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •