Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 444 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Allemaal leuk en aardig, maar als Wehkamp wil annuleren dan doen ze dat gewoon met de opmerking daarbij dat het gewoon om een foutieve prijsweergave ging.

  2. #227

    Standaard

    Kom op:Natuurlijk is het een fout.
    Misery staat op Blu-Ray voor €73,79.
    Een Blu-Ray van Beyonce voor €179,09.
    Of je betaalt hebt ja of nee maakt geen bal uit.
    Ze storten dan je geld terug.
    Ik heb zelf ook een paar dingen besteld en hoop natuurlijk ook dat ze geleverd worden voor die prijs,maar ben ook nuchter genoeg om er van uit te gaan dat ze niet leveren voor deze prijzen.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Kom op:Natuurlijk is het een fout.
    Misery staat op Blu-Ray voor €73,79.
    Een Blu-Ray van Beyonce voor €179,09.
    Of je betaalt hebt ja of nee maakt geen bal uit.
    Ze storten dan je geld terug.
    Ik heb zelf ook een paar dingen besteld en hoop natuurlijk ook dat ze geleverd worden voor die prijs,maar ben ook nuchter genoeg om er van uit te gaan dat ze niet leveren voor deze prijzen.

    Ik ben eerder bang dat ze wel leveren, maar daarna een extra rekening sturen.

    Ik zie wel heel veel negatieve reacties op Wehkamp trouwens de laatste 6 maanden.

  4. #229

    Standaard

    Ik zie heel veel titels nogal goedkoop staan, zoals Patriot , Island enz €4,49 enz
    En hele hooge belachelijke prijzen zoals
    Pirates of the Caribbean 3 - At world's end (Blu-ray) voor €60,29
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-12-2012 om 14:16

  5. #230

    Standaard

    Ook een lading titels besteld. Een rekening achteraf sturen kan en mag echt niet en zullen ze ook niet doen. In het slechtste geval annuleren ze alles en heb ik een half uur van mijn tijd verspild. In het beste geval wordt (een deel van) de bestelling gewoon geleverd en is het mooi verdiend zo.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #231

    Standaard

    Gelaarsde kat 3D (Blu-ray) van 28.99 nu voor €1.79 hahahaha

    Spartacus - Seizoen 1 (Blu-ray) van 40.99 nu voor 4.49

    Abraham Lincoln - Vampire hunter 3D (Blu-ray) 33.99 voor 8.09

    Ze zijn vergeten een 1 voor de prijs te plaatsen, dat is de fout denk ik.
    Ik denk wel dat wehkamp de bestellingen zullen annuleren
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-12-2012 om 15:43

  7. #232

    Standaard

    Ach, ik heb het gewoon geprobeerd met betaling via acceptgiro. Wordt het niks dan stuur ik het terug. Anders heb ik een keer een mazzeltje. Overigens zou ik het logisch vinden dat ze niet leveren hoor voor die prijs. Maar je weet het nooit.

  8. #233

    Standaard

    ik heb een hele bende besteld,voor weinig geld.
    volgens mij moeten ze gewoon leveren.
    wacht gespannen af.
    alle harry potters op bluray in 1 box van 99 euro naar 8 euro
    smallville seizoen 1 tot 10 100 euro
    final destitination 4 3d van 30 euro naar 8 euro
    en nog veel meer
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  9. #234

    Standaard

    Heeft iemand dan al wel een bevestigingsmail ontvangen? Ik heb al wel betaald, maar nog geen bevestiging ontvangen..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #235

    Standaard

    Ben benieuwd. Heb de 3D blu-ray van De Gelaarsde Kat besteld voor € 3,74
    Benieuwd of ze t leveren (gok van niet), voor de zekerheid gekozen om te betalen met acceptgiro
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Heeft iemand dan al wel een bevestigingsmail ontvangen? Ik heb al wel betaald, maar nog geen bevestiging ontvangen..?
    Heb ik ook. Betaald via iDeal, iDeal bevestiging, maar het staat niet op mijn betaalgemak en ook niet onder mijn bestelling.

    Wehkamp heeft er een zooitje van gemaakt, zij zijn hier verantwoordelijk voor. Morgen maar eens bellen!

  12. #237

    Standaard

    bestellen uit België gaat niet ? :s

  13. #238

    Standaard

    kunnen ze zich wel beroepen op foute prijzen, als er zoveel fouten zijn gemaakt ?

    En niemand heeft het blijkbaar nog gemerkt bij Wehkamp ? Wat een zooitje.

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Heb ik ook. Betaald via iDeal, iDeal bevestiging, maar het staat niet op mijn betaalgemak en ook niet onder mijn bestelling.

    Wehkamp heeft er een zooitje van gemaakt, zij zijn hier verantwoordelijk voor. Morgen maar eens bellen!

    Nieuwe klant ? Die worden eerst gescreend heb ik weleens gelezen. Ik heb ook bevestiging ontvangen.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Heb ik ook. Betaald via iDeal, iDeal bevestiging, maar het staat niet op mijn betaalgemak en ook niet onder mijn bestelling.

    Wehkamp heeft er een zooitje van gemaakt, zij zijn hier verantwoordelijk voor. Morgen maar eens bellen!
    Of een slimme marketingstruuk net zo voor de kerst?

    Er is wel een bedrag afgeschreven vanaf de bank echter in mijn wehkamp account staat nog steeds bestelling afronden:s?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Nieuwe klant ? Die worden eerst gescreend heb ik weleens gelezen. Ik heb ook bevestiging ontvangen.
    Nee, ik heb er al heel vaak wat gekocht.

    En lees het even: betaald via iDeal.

    Dus ik heb er al voor betaald, er valts niets te 'screenen', ook niet als ik een nieuwe klant was. Ik heb gewoon in 1x betaald, het gaat niet om een lening o.i.d.
    Laatst aangepast door roninpacino : 23-12-2012 om 21:54

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Of een slimme marketingstruuk net zo voor de kerst?

    Er is wel een bedrag afgeschreven vanaf de bank echter in mijn wehkamp account staat nog steeds bestelling afronden:s?
    Ja, dat heb ik dus ook. Wel van mijn bank afgeschreven, maar mijn bestelling is niet geplaatst. Zodra ik met iDeal betaald had, werd ik meteen terug gestuurd naar mijn winkelwagen en stonden alle producten er nog.

    Wehkamp heeft er een zooitje van gemaakt.

    Ze kunnen zich denk ik ook niet beroepen op foutieve prijs o.i.d., want dan zou het niet om zoveel titels gaan en ook maar bij een groep (blu-ray's / dvd's / films). Zo wekken ze de indruk dat er een mega sale gaande is... o.i.d.

    Daarnaast hebben sommige films, waarvan meerdere uitgaven verkrijgbaar zijn (3d, dubbel-disc, single-disc, dvd uitgave) allemaal ongeveer dezelfde prijzen. Het is bijvoorbeeld niet zo dat de ene uitgave 50 euro duurder of goedkoper is, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar (1 of 2 euro verschil). Dus daar is nog een overeenkomst.
    Laatst aangepast door roninpacino : 23-12-2012 om 21:55

  18. #243

    Standaard

    Hier ook maar een bestelling geplaatst, hoewel ik vrij zeker weet dat ht gewoon gecancelled word, om welke reden ze dan ook opgeven. Hij staat bij mij overigens wel in mijn account bij geplaatste bestellingen en heb ook een bevestigingsmail gekregen.

  19. #244

    Standaard

    De prijzen zijn weer aangepast.. tenminste de Harry Potter box maar de Avatar 3d versie niet; ik wou een printscreen maken, maar dat lukte niet, heb dus de link gekopieerd en geplakt..mochten ze deze annuleren..
    Laatst aangepast door RobinB : 23-12-2012 om 23:09

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #245

    Standaard

    Lang niet alles is aangepast. Heb er 3 van de 4 van mijn bestelling gechecked en 1 daarvan is aangepast (HP box).

  21. #246

    Standaard

    Veel prijzen zijn nu aangepast zonder de korting die werd gegeven. Maar bij een sale krijg je toch korting ?
    En met die aangepaste prijzen zijn ze vaak nog veel duurder dan BOl.com, zelfs met een paar euro korting.
    Laatst aangepast door Macca728 : 23-12-2012 om 23:16

  22. #247

    Standaard

    ja het is maar net welke titels je zoekt

    ik heb 3 titels gevonden van mijn wantedlijstje die stukken goedkoper zijn bij wehkamp

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Heb d'r maar een denkbeeldig klantnummer neergezet natuurlijk!
    dat dacht ik al...maar ja dacht vraag toch maar ff voor zekerheid.
    dan probeer ik dat denkbeeldige nummer wel even

  24. #249

    Standaard

    Verdorie, wilde nog een bestelling plaatsen. Zie ik dat ineens bijna alle artikelen weer 'normaal' zijn.

  25. #250

    Standaard

    Ik heb wel printscreens genomen van alle kortingen en prijzen, mochten ze zeggen dat die prijzen nooit zo waren of zo .

Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •