Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 444 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    een flinke week geleden kreeg ik dan eindelijk mn bestelling binnen.
    nog zonder rekening.

    Kreeg ik afgelopen zaterdag de rekening blijkt dat ze gewoon de volle prijs rekenen ipv de "3halen2betalen"

    Ik mailtjes gestuurd, kreeg ik vandaag een mailtje terug..

    "...meneer de dvd's die u besteld heeft behoren niet tot deze actie...."


    grrr...... toen ik deze dvd's bestelde dus echt wel....

    iemand een idee wat ik hieraan kan doen...?


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    iemand een idee wat ik hieraan kan doen...?
    Als je kan bewijzen dat ze, toen jij ze bestelde, tot de genoemde actie behoorden, sta je in je gelijk en hoef je er maar twee te betalen. Anders is er sprake van een wilsgebrek; je had de dvd's waarschijnlijk niet gekocht als de actie niet van kracht was.
    ...'t slechte nieuws is dat je het hoogstwaarschijnlijk niet kan bewijzen, tenzij je een bevestigingsmailtje van je bestelling hebt waarin de actie genoemd wordt... 't lijkt me dus dat je de dvd's óf moet betalen, óf terug zal moeten sturen.

  3. #28

    Standaard

    nee helaas kan ik niets bewijzen..

    op de site stond (nu nog steeds trouwens) dat bij zowel besteliing als bevestiging nog de volledige prijs staat. Deze werd pas bij levering berekend. Terugsturen kan ook niet meer want ik kreeg de rekening 10 dagen na levering op zaterdag notabene waarop ze geen bestellingen komen halen.

    Met andere woorden ik ben de ***....

    kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.


  4. #29

    Standaard

    Wehkamp deugt niet. Bestel je wat dvd's duurt het veel te lang en ze zijn uitverkocht als ze je moeten leveren, op een paar na. Maar als je daarna nog eens bestelt duurt het weer superlang, en zijn er weer uitverkocht.
    Ik ben niet echt een tevreden klant.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Wehkamp deugt niet. Bestel je wat dvd's duurt het veel te lang en ze zijn uitverkocht als ze je moeten leveren, op een paar na. Maar als je daarna nog eens bestelt duurt het weer superlang, en zijn er weer uitverkocht.
    Ik ben niet echt een tevreden klant.
    tsja dat is wel jammer,

    1e keer: een megabestelling van zo'n 10 dvd's (hele leuke uitverkoop)

    conclusie: supersnel(dag erna, en m.u.v. Planet of the Apes(plastic op de voorkant een klein beetje los, gelukkig een harde voorkant) prima staat en verpakking)

    2e keer: SOTL, ook prima en snel

    dus ik heb persoonlijk zelf NIX te klagen over de Wehkamp,

    wel jammer dat dat bij anderen niet altijd zo is, ook best wel vreemd.

  6. #31

    Standaard

    Ook
    Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom [/quote]

    Tjeeetje,Wehkamp heeft altijd goede service geleverd en afgelopen vier jaar geleden kocht ik al 10 dvd tegengelijk en na 1 dag is er al aan de deur geleverd!!Nooit gewinkeld bij Wehkamp!!Of is dat iets meer voor VROUWEN!!!!!!!!

  7. #32

    Standaard

    Wehkamp zuigt.

    Ook de manier waarop ze klanten proberen te trekken door het "betaal in termijnen gezeur"

    Ik kan je 1 tip geven: trap daar absoluut niet in! Als je gezeik krijgt met hun ben je het haasje.

    Ik ben er gelukkig vanaf.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  8. #33

    Standaard

    En weer een slechte ervaring met wehkamp..., acceptgiro betaald maar tot drie keer toe herinnering/aanmaning (!) ontvangen. 4 weken later belde ze me even om te zeggen dat ZIJ een foutje hadden gemaakt....


  9. #34

    Standaard

    Heb nog nooit problemen gehad met Wehkamp, ze hebben wel eens wat verkeerd geleverd, maar na één telefoontje komen ze het gewoon weer bij je ophalen. Enige probleem is dan wel weer dat de verzendkosten wel in rekening worden gebracht (eurotje of 4??)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FaKKeL©
    Heb nog nooit problemen gehad met Wehkamp, ze hebben wel eens wat verkeerd geleverd, maar na één telefoontje komen ze het gewoon weer bij je ophalen. Enige probleem is dan wel weer dat de verzendkosten wel in rekening worden gebracht (eurotje of 4??)
    Tja,wehkamp is wel een goed bedrijf naar mijn ervaring want ik zit al jaren bij de wehkamp zoals dvd's cd's en andere dingen bestellen.
    Verzendkosten hangt ervan af hoe het gewichten zijn dus let echter wel op dat je niet 100 dvd's besteld:hoe zwaarder ze worden hoe meer ze rekent!!verder is alles oke!

  11. #36

    Standaard

    Vraagje: Levert Wehkamp ook naar België?

  12. #37

    Standaard

    dvd's zijn normaal vrij duur bij wehkamp maar een uitverkoop is ook echt een uitverkoop. Men heeft maar een klein assortiment en als men dat update en het "oude" spul kwijt wil dan wordt het leuk.

    Goede service verder en bliksemsnelle levering. De eerste keer is echter de uitzondering. Aangezien je pas na levering dient te betalen nemen ze toch een risico en dat wil men bij nieuwe klanten enigzins minimaliseren. Bij een op=op uitverkoop is dat wellicht geen prettige bevinding.

  13. #38

    Standaard kortingscode

    Even een vraagje, ik kreeg zojuist een mail met een code voor 5 euro korting op een bestelling, maar ik kan nergens vinden waar ik die moet invullen! Weet iemand het?

  14. #39

    Standaard Re: kortingscode

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley
    Even een vraagje, ik kreeg zojuist een mail met een code voor 5 euro korting op een bestelling, maar ik kan nergens vinden waar ik die moet invullen! Weet iemand het?
    Het is een waardebon. Dus bij het bestellen de "ik heb een waardebon" vakje aanvinken.

  15. #40

    Standaard

    Ik heb toen met die €8,- actie een dvd bij wehkamp besteld; geen problemen snelle levering en goed verpakt.

    Alleen jammer dat ze met de meeste dvds zo ontzettend duur zijn..
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #41

    Standaard Re: kortingscode

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmpie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley
    Even een vraagje, ik kreeg zojuist een mail met een code voor 5 euro korting op een bestelling, maar ik kan nergens vinden waar ik die moet invullen! Weet iemand het?
    Het is een waardebon. Dus bij het bestellen de "ik heb een waardebon" vakje aanvinken.
    Ah ok, dankje!

  17. #42

    Standaard

    Krijg na invoering van die code dus nog steeds geen korting, vlak voordat ik de order definitief moet maken. Wat een gedoe...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley
    Krijg na invoering van die code dus nog steeds geen korting, vlak voordat ik de order definitief moet maken. Wat een gedoe...
    Je ziet niet aan het bedrag dat je dient te betalen dat er 5 euro af is gegaan. Je leest wel na het definitief maken dat de 5 euro achteraf verrekend wordt en ook dat in je Wehkamprekeningaccount zie je ook dat er 5 euro succesvol verzilverd is.Tenminste dat was bij mij het geval.

  19. #44

    Standaard

    Tijdens hun " alle dvd's voor 7 Euro" actie van vorig jaar hebben ze het voorgoed verpest bij mij.
    Sommige items bleken uitverkocht terwijl ze nog wel als beschikbaar aangemerkt stonden op de site.
    Als je al een klantnummer had kreeg je de dvd's alsnog voor die prijs, maar als nieuwe klant die op tijd had besteld, werd je bestelling gecancelled, en de vaste klanten (die te laat hadden besteld) kregen jouw dvd's...

    Dat mijn bestelling gecancelled werd, ok, jammer, slecht, maar het feit dat er NIETS gecommuniceerd werd vond ik nog vervelender. Na 2 weken mailen kreeg ik eindelijk een mail met bovenstaande uitleg.

    Meteen een mail terug gestuurd dat ik NIKS meer met ze te maken wil hebben.
    To lazy to be an evil genius

  20. #45

    Standaard

    Ik heb even advies nodig.
    Mijn mailtje:
    Aan: klantenservice@wehkamp.nl

    Een week geleden bestelde ik bij u de dubbel-dvd U2
    Vertigo Live In Chicago.

    Echter, vandaag is bij mij de ENKEL-dvd versie bezorgd. Op de factuur
    staat wel gewoon dat het de dubbel-dvd betreft.

    Graag zou ik alsnog de dubbel-dvd ontvangen.
    Hun antwoord:
    Geachte klant,

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Volgens ons is het een enkel dvd.
    Wij hebben alleen de elevation als dubbel dvd, deze hebben wij voor u
    besteld.
    Aanstaande dinsdag wordt het geruild.

    Met vriendelijke groet,
    Wehkamp Klantenservice.
    http://www.wehkamp.nl
    Wat moet ik terugmailen? Zal ik het aardig houden, of zal ik ze er vriendelijk doch dringend op wijzen dat een bestellingsbevestiging een bindende overeenkomst is, en dat ik de dubbel-dvd wil?

    Frappant detail: ze hebben op hun site de term "2DVD" verwijderd, zo lijkt het net of ik gek ben. Zeer onbeschoft. In mijn bestellingsbevestiging (e-mail) en op de factuur (gedrukt, letterlijk zwart-op-wit) staat echter wel gewoon "2DVD".

    In de Elevation DVD ben ik niet geïnteresseerd, die heb ik al jaren...


    edit: voor de duidelijkheid: de dubbel-dvd bestaat wel degelijk, bv. cd-wow.nl verkoopt hem ook

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Troy

    Wat moet ik terugmailen?
    Lees even een pagina terug, ik heb ook wat problemen gehad met wehkamp. Zij passen de site aan en doen inderdaad alsof jij fout zit, daar kan je niets aan veranderen. Gewoon het item weer laten ophalen en kopen in een normale winkel.


  22. #47

    Standaard

    Bedankt voor het advies. Ik heb even een conceptmailtje opgesteld. Moet ik hier nog iets aan veranderen / toevoegen?

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik denk dat u zich vergist.

    Op uw website stond duidelijk "2DVD". Ook in de bestellingsbevestiging staat het duidelijk te lezen:
    U2's Vertigo Tour (2DVD)(DVD) 866-06-922 0 1 € 20,69

    Zelfs in de factuur die bij de DVD zit staat "2DVD".


    Als u er toch zeker van bent dat u deze niet kunt leveren, zal ik de DVD retourneren. In de door u genoemde Elevation DVD ben ik niet geïnteresseerd: die heb ik al jaren in mijn bezit.

    Met vriendelijke groet,

  23. #48

    Standaard

    Met Wehkamp heb ik elke keer slechte ervaringen en ik bestel daar dus nooit meer. Twee keer teveel verzendkosten berekend, de andere keer artikel dubbel bezorgd etc etc. Het Lijkt er sterk op dat ze het met opzet doen in de hoop dat we als klant denken 'laat maar zitten'.....niet dus

  24. #49

    Standaard

    Ik heb mail teruggekregen dat het volgens hen toch echt om de 1DVD gaat. Hoezo oogkleppen op...

    Nou ja, terugsturen dan maar.

  25. #50

    Standaard

    Ik vind de orderbevestigingen maar vaag. Bestel iets en dan nemen ze nog wel contact met je op. Super vaag. Ook geen berekening van de totaalprijs.

Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •