Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 444 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Kick!

    wie heeft hier een antwoord op? heb net een bestelling geplaatst en een waardebon van €7,50 verzilverd. Nu staat in m`n orderbevestiging:

    Uw Waardebonnen NB: De hierboven vermelde totaalprijs is exclusief de door u verzilverde waardebon(nen). U kunt de verwerking van uw waardebon(nen) terugvinden op "Mijn Klantgegevens" onder "Uw financiële gegevens" bij "Mutaties na laatste rekeningoverzicht"
    Als ik daar kijk in m`n account staat er:

    Bij: Af:
    0,00 7,50

    Is die waardebon nou van de totaal prijs afgetrokken?? of hoe zit dat?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #52

    Standaard

    ik snap ook niks van die gasten


    eerst had ik 7,50 tegoed, toen bestelde ik 2 dvd's en nu heb ik 11,50 tegoed.
    En ik moet wachten op een rekening overzicht, terwijl ik had aangekruist te betalen via acceptgiro.

  3. #53

    Standaard

    Vertrouw het toch niet echt, eerlijk gezegd
    De vorige bestelling was wel goed gegaan maar toen had ik geen coupon gebruikt. Zometeen deze bestelling ff annuleren totdat iemand er wel iets van snapt of het kan ophelderen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kick!

    wie heeft hier een antwoord op? heb net een bestelling geplaatst en een waardebon van €7,50 verzilverd. Nu staat in m`n orderbevestiging:
    Als ik daar kijk in m`n account staat er:


    Is die waardebon nou van de totaal prijs afgetrokken?? of hoe zit dat?

    Min of meer wel. Het betekent dat er 7,50 op je rekening in mindering is gebracht. Zodra ze je bestelling op de bus gooien wordt dat artikel (en eventuele verzendkosten) erbij gerekend.

    Als je nu gaat annuleren blijft die korting gewoon staan en wordt ie verrekend met een nieuwe bestelling (zolang de actie geldig is). Als je niets bestelt, of nog in bestelling hebt staan, ben je de korting kwijt.

    Dat je in geval van korting niet meteen kunt betalen met een acceptgiro is bij Bol ook. Er wordt waarschijnlijk een aparte acceptgiro gestuurd waarin de korting is verrekend.

    Pin me er niet op vast, maar het zijn mijn (positieve) ervaringen bij een vorige kortingsactie van Wehkamp.

  5. #55

    Standaard

    Ik heb geen slechte ervaring met wehkamp maar pas op dat je niet in termijnen gaan betalen dan reken ze een torenhoge rente bij.
    Vooral als je op tijd hebt betaalt krijg je af en toe nog gemekker van hun dat ze dat bedrag en zo nog niet ontvangen hebben.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Min of meer wel. Het betekent dat er 7,50 op je rekening in mindering is gebracht. Zodra ze je bestelling op de bus gooien wordt dat artikel (en eventuele verzendkosten) erbij gerekend.

    Als je nu gaat annuleren blijft die korting gewoon staan en wordt ie verrekend met een nieuwe bestelling (zolang de actie geldig is). Als je niets bestelt, of nog in bestelling hebt staan, ben je de korting kwijt.

    Dat je in geval van korting niet meteen kunt betalen met een acceptgiro is bij Bol ook. Er wordt waarschijnlijk een aparte acceptgiro gestuurd waarin de korting is verrekend.

    Pin me er niet op vast, maar het zijn mijn (positieve) ervaringen bij een vorige kortingsactie van Wehkamp.
    Dus met andere woorden: de 7,50 wordt er nu dus wel gewoon vanaf getrokken/minder in rekening gebracht?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dus met andere woorden: de 7,50 wordt er nu dus wel gewoon vanaf getrokken/minder in rekening gebracht?
    Ja, dat is in elk geval mijn ervaring.

  8. #58

    Standaard

    heb niet alles gelezen maar mijn ervaring met Wehkamp en kortingsbonnen en dan betalen via acceptgiro is:
    dat ze de korting nog moeten verrekenen al is het maar 1 artikel en dat ze nadien een rekeningoverzicht sturen met retouren etc. en daarbij bijgevoegd een acceptgiro waarmee je kan betalen alleen kan wel enkele weken duren voordat je dat rekeningoverzicht binnen hebt.

    Maar je kunt dus gerust bestellen via acceptgiro en een kortingsbon alleen duurt het even voordat je het rekeningoverzicht binnen hebt met een "bruikbare" acceptgiro.

    en stel je gebruikt de waardebon maar stuurt alles terug hou je een tegoed van dat bedrag voor een eventuele volgende bestelling

  9. #59

    Standaard

    En wat moet ik me dan voorstellen bij zo`n rekeningoverzicht? de vorige keer kreeg ik gewoon alleen de acceptgiro?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #60

    Standaard

    Kreeg een kortingsbon van 7,50...leuk. Dus ik wat bestellen, ging er wat mis met de verbinding. Ik opnieuw proberen....gaat de korting er niet vanaf. Staat wel in mn rekeningoverzicht:

    Bij: Af:
    0,00 7,50

    Als ik het artikel dus bestel, gaat er geen korting af. Ik mailen maar ze kunnen het mij gewoon niet goed uitleggen. Ik heb dit topic al gelezen maar tis me nog niet helemaal duidelijk. Ik moet eerst het bedrag betalen ofzo en dat later krijg je die 7,50 retour? Hoe zit het nu?




  11. #61

    Standaard

    Nee gaat er direct vanaf, ik bestelde ook wat en bij mij viel de verbinding weg,betaling was verricht maar mijn bestelling was niet aangekomen. Wehkamp mailde mij hierover en ik moest de titel opnieuw bestellen,alleen nu is de titel uitverkocht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Nee gaat er direct vanaf
    Hoe dan? Stel....ik koop een dvd van 10 euro en bij afrekenen zie ik gewoon 10 euro. De korting van 7,50 zie ik nergens terug, behalve bij mij rekeningoverzicht. Ik betaal ook gewoon via electronische overboeking 10 euro.

    Dus aub, in simpele woorden zodat ik het zelfs kan begrijpen, wanneer krijg je die korting te zien of terug?

    Wat een vaag systeem zeg en zelfs wehkamp zelf lult er maar vaag over.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Kreeg een kortingsbon van 7,50...leuk. Dus ik wat bestellen, ging er wat mis met de verbinding. Ik opnieuw proberen....gaat de korting er niet vanaf. Staat wel in mn rekeningoverzicht:

    Bij: Af:
    0,00 7,50

    Als ik het artikel dus bestel, gaat er geen korting af. Ik mailen maar ze kunnen het mij gewoon niet goed uitleggen. Ik heb dit topic al gelezen maar tis me nog niet helemaal duidelijk. Ik moet eerst het bedrag betalen ofzo en dat later krijg je die 7,50 retour? Hoe zit het nu?


    volgens mij moet je gewoon het bedrag wat in je rekeningoverzicht staat betalen.

    Stel je voor: je besteld een film van 5 euro en laat deze bezorgen (2,95 thuis). Totaal 7,95. Minus de kortingsbon moet je dus 0,45 cent overmaken. Het bedrag 'onder de streep' dient te worden betaald.

    Erg omslachtig, zeker bij meerdere bestellingen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #64

    Standaard

    Je moet ook niet via electronische weg betalen, maar via acceptgiro, veel gemakkelijker joh!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #65

    Standaard

    Zelf overigens 2 bonnen ontvangen en 4 oudjes besteld. Meteen 1 dag later binnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #66

    Standaard

    Juist Wat coen zegt, ik betaal altijd via ideal..welke flms had je toevallig besteld coen, want degene die ik wou is nu uitverkocht

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    volgens mij moet je gewoon het bedrag wat in je rekeningoverzicht staat betalen.

    Stel je voor: je besteld een film van 5 euro en laat deze bezorgen (2,95 thuis). Totaal 7,95. Minus de kortingsbon moet je dus 0,45 cent overmaken. Het bedrag 'onder de streep' dient te worden betaald.

    Erg omslachtig, zeker bij meerdere bestellingen.
    Ik begin me nu aardig dom te voelen want net als bij de uitleg van Wehkamp, snap ik het nog steeds niet!!

    Een dvd van 10 euro bestel ik. Ik kom bij betalen en moet gewoon 10 euro overmaken via electronische betaling. Ook als ik acceptgiro kies, staat er in mn bevestigingsmail 10 euro. In mn betalingsoverzicht staat nog steeds -7,50. Nergens is die korting afgetrokken.

    Dus WTF???

  18. #68

    Standaard

    Mischien effe opnieuw in en uitloggen,mijn waardebon was direct verrekent,had een dvd besteld van 8 euro min 7,50 en dan nog 1,95 + 1,50 was 3,95 stond er toen onderaan..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Mischien effe opnieuw in en uitloggen,mijn waardebon was direct verrekent,had een dvd besteld van 8 euro min 7,50 en dan nog 1,95 + 1,50 was 3,95 stond er toen onderaan..

    Dat gebeurt er dus niet, hoe vaak ik ook opnieuw inlog....

  20. #70

    Standaard

    Ik zou telefonisch contact opnemen..

    Ben ook zojuist genaaid door Wehkamp..Mijn bestelling kunnen ze niet meer leveren,de titel was al uitverkocht maar dat hadden ze niet vermeld op hun website..ze willen het tegoed terug sturen..no way hosey..ik heb gevraagd voor een omwissel titel..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #71

    Standaard

    Ik ben 1x genaaid door Wehkamp, ik had een DVD recorder besteld, wilden ze me een verzekering aansmeren, kregen ze mijn vriendin aan de lijn, die zei duidelijk nee

    een week later stond er opeens een verzekering in mijn account, zonder dat er een brief naar mij gestuurd was, wat ze altijd doen.

    Heeft een maand en 3 emails gekost om het te annuleren

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dat gebeurt er dus niet, hoe vaak ik ook opnieuw inlog....
    Het rekeningoverzicht van Wehkamp is idd een beetje vaag maar het uiteindelijk is het bij mij wel altijd goed gegaan. Had zelfs nog eens 0,44 cent openstaan en deze hebben ze me nieteens in rekening gebracht, de postzegel is al even duur! Ik had vorige week ook zo'n 7,50 waardebon gekregen maar bij mij staat er als voorwaarde een minimaal bestedingsbedrag van 25 euro, misschien dat ie hem daarom niet pakt?!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Het rekeningoverzicht van Wehkamp is idd een beetje vaag maar het uiteindelijk is het bij mij wel altijd goed gegaan. Had zelfs nog eens 0,44 cent openstaan en deze hebben ze me nieteens in rekening gebracht, de postzegel is al even duur! Ik had vorige week ook zo'n 7,50 waardebon gekregen maar bij mij staat er als voorwaarde een minimaal bestedingsbedrag van 25 euro, misschien dat ie hem daarom niet pakt?!
    Nee, kan niet de reden zijn. Tijdens mn eerste poging, ging de korting er wel netjes vanaf. Daarna is het dus niet meer gelukt. Mail is wederom gestuurd, zal wel zien wat ze te antwoorden hebben.

  24. #74

    Standaard

    mischien dat je deze maar 1 keer kan gebruiken..? Ik heb mijne nog niet voor een 2e keer gebruikt wacht nu eerst effe mijn e-mail af.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #75

    Standaard

    Je moet die bonnen altijd toevoegen bij een nep-bestelling. Gewoon een duur product aanklikken en dan de bon invoeren. Daarna cancel je de hele boel en dan heb je als het goed is gewoon 7,50 in je tegoed staan. Ik doe dat altijd zo en gaat altijd goed.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •