De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Gladiator Superbit

  1. #1

    Standaard Gladiator Superbit

    Ik zie zojuist dat Gladiator op Superbit zal uitkomen op R2 uk. Weet iemand hier meer van?

    Is de beeld en geluids kwaliteit van deze nieuwe superbit beter / slechter / of vergelijkbaar aan de R1 (DTS ES) of de R2 (DTS)??

    Wie kan daar een oordeel over geven?

    Alvast bedankt

    groet Rein

  2. #2

    Standaard Re: Gladiator Superbit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Is de beeld en geluids kwaliteit van deze nieuwe superbit beter / slechter / of vergelijkbaar aan de R1 (DTS ES) of de R2 (DTS)??

    Wie kan daar een oordeel over geven?
    Ben je niet wat te vroeg met deze vraag.

  3. #3

    Standaard Re: Gladiator Superbit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Is de beeld en geluids kwaliteit van deze nieuwe superbit beter / slechter / of vergelijkbaar aan de R1 (DTS ES) of de R2 (DTS)??

    Wie kan daar een oordeel over geven?
    Ben je niet wat te vroeg met deze vraag.
    Ja misschien wel, maar er zijn altijd wel mensen die daar wat van weten en die technische specificaties van beide dvd's kent, die moet kunnen vergelijken.....

  4. #4

    Standaard Re: Gladiator Superbit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ja misschien wel, maar er zijn altijd wel mensen die daar wat van weten en die technische specificaties van beide dvd's kent, die moet kunnen vergelijken.....
    Dan heb je over preview's (sample DVD's) die diverse websites en/of bladen daarover schrijven. Dat is mogelijk. Meer kans om dingen te weten is rond de releasedatum. Vooral Engelse websites c.q. DVD bladen volgen....en wie weet wordt deze Superbit wel besproken op dvd.nl

  5. #5

    Standaard

    ja je hebt wat dat betreft gewoon gelijk.

    Ach wat ever, ik pre order hem gewoon. Ik wil hem toch hebben! (je kunt toch best 3 versies van 1 film hebben.....)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ja je hebt wat dat betreft gewoon gelijk.

    A (je kunt toch best 3 versies van 1 film hebben.....)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ja je hebt wat dat betreft gewoon gelijk.

    A (je kunt toch best 3 versies van 1 film hebben.....)
    dat kan toch best!?

    Ik heb er reeds 2 omdat ik de nl versie gewoon wil hebben en omdat de R1 versie DTS ES heeft.

    En ach, daar komt straks gewoon een superbit versie bij!

  8. #8

    Standaard

    hehe 3 versies van 1 film,dat zou ik nou noooooooooooooit doen :P

    mazzel,niels

    ontopic: dts es heeft voor mij nog geen zin want geen 6de speaker of mogelijkheid om aan te sluiten,maarre,misschien komt ie er nog es!
    T2: I'll Be Back!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    hehe 3 versies van 1 film,dat zou ik nou noooooooooooooit doen :P

    mazzel,niels

    ontopic: dts es heeft voor mij nog geen zin want geen 6de speaker of mogelijkheid om aan te sluiten,maarre,misschien komt ie er nog es!
    Hoeveel heb jij er ook alweer van T2????

    Ik heb trouwens ook nog geen 6e speaker maar dat geeft niet. Mijn receiver kan er 1 simuleren, of je het verschil hoort.....nee.

  10. #10

    Standaard

    ik dacht zelfs dat de ES of EX sowieso volgens het dolby surround principe gingen,heb er eens over nagevraagd. het komt dus wel uit de 6de speaker maar is geen volwaardig kanaal.maar,tis weer es wat anders he...

    ik dacht wel dat je dan uit normale dts en dd tracks een virtueel 6de kanaaltje kon persen,als je versterker dat aankon.

    of ben ik nu heel vaag aan t kletsen.


    Rein: ik heb 4 versies van terminator 2,en de regio 1 heb ik dubbel,5 in totaal.
    T2: I'll Be Back!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik dacht zelfs dat de ES of EX sowieso volgens het dolby surround principe gingen,heb er eens over nagevraagd. het komt dus wel uit de 6de speaker maar is geen volwaardig kanaal.maar,tis weer es wat anders he...

    ik dacht wel dat je dan uit normale dts en dd tracks een virtueel 6de kanaaltje kon persen,als je versterker dat aankon.

    of ben ik nu heel vaag aan t kletsen.


    Rein: ik heb 4 versies van terminator 2,en de regio 1 heb ik dubbel,5 in totaal.
    damn, jij wint.

    Over je dts verhaal, daar weet ik zelf ook niet veel van, ik gebruik het maar gewoon. Dat vind ik genoeg.

  12. #12

    Standaard

    De dolby versie van die zesde speaker, die haalt het signaal uit de twee achterste speakers. Je spreekt bij dolby dan ook van dolby surround ex 5.1 (dat zesde kanaal is geen volwaardig kanaal). Maar dts heeft wel een volwaardig kanaal. Dts heeft dan DTS ES 6.1 (om het moeilijk te maken heeft dts ook dts es 5.1 en dat is dan hetzelfde als dolby, dus ook verkregen uit de twee achterste kanalen).
    Misschien is het nu iets duidelijker.

  13. #13

    Standaard

    Bedankt.

    En ik heb dus de Gladiator R1 versie vanwege het DTS ES 6.1 kanaal dat erop zit.

    En nu wachten op de superbit!

  14. #14

    Standaard

    Gelijk heb je, is voor deze film ook wel drie versies waard.

    Wat ik trouwens wel typisch vind, is dat die r1 versie dts es 6.1 heeft en hier dts es 5.1. Terwijl de bitrate gewoon hetzelfde blijft...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    Gelijk heb je, is voor deze film ook wel drie versies waard.

    Wat ik trouwens wel typisch vind, is dat die r1 versie dts es 6.1 heeft en hier dts es 5.1. Terwijl de bitrate gewoon hetzelfde blijft...
    ja vind ik ook vreemd, misschien is het gewoon wel een verkoop truc. Of een typefout op de hoes. Ach, het kan me niet schelen, het klinkt allemaal erg lekker en daar gaat het om.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    das gewoon puur oplichterij he!

    ze weten dat echte liefhebbers van film,zoals de mensen op dit forum,toch altijd de allerbeste versie willen hebben.

    en dan moet je er dus eerst een kopen voor de extras,dan een voor t geluid,dan krijg je straks zeker dat ze t beeld nog mooier maken,of een limited box......

    niels
    T2: I'll Be Back!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •