De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek - Original series...wanneer???

    Heb ik geduldig zitten wachten tot de hele Next Generation in mooie DVD-Boxen op de markt was gebracht, in de hoop dat de orginele eerste serie (TOS) eenzelfde behandeling zou krijgen...komen ze met Deep Space Nine. In mijn ogen de minste van alle Star Trek series.
    Hoe lang moet ik nu nog wachten tot ik Spock & Co. in mijn thuisbioscoop kan verwelkomen?
    (OK, in amerika id de serie op losse DVD's te koop, maar dat is me een beetje te omslachtig, om niet te spreken van te duur).
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  2. #2

    Standaard Re: Star Trek - Original series...wanneer???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    ...komen ze met Deep Space Nine. In mijn ogen de minste van alle Star Trek series.
    Ga je mond spoelen!!!

    Ontopic: volgens mij wordt 2003 het jaar van DS9 en 2004 dat van Voyager, dus ik verwacht pas in 2005 de originele serie op DVD.

    Ik heb dus wel de gehele serie op R1, heeft me erg veel gekost en neemt veel ruimte in beslag, ondanks dat het maar 3 seizoenen zijn, maar hij was wel de moeite waard!

  3. #3

    Standaard Re: Star Trek - Original series...wanneer???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    ...komen ze met Deep Space Nine. In mijn ogen de minste van alle Star Trek series.
    Ga je mond spoelen!!!
    Ontopic: volgens mij wordt 2003 het jaar van DS9 en 2004 dat van Voyager, dus ik verwacht pas in 2005 de originele serie op DVD.

    Ik heb dus wel de gehele serie op R1, heeft me erg veel gekost en neemt veel ruimte in beslag, ondanks dat het maar 3 seizoenen zijn, maar hij was wel de moeite waard!
    hmmmmmmmmmmmm

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •