Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 138 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als je die diredte link volgt (boven genoemd), dan voegt hij hem wel toe aan mijn tasje, dus ik probeer het gewoon. Omdat ze mijn friendsbox hebben afgezegd...

    <edit> tsja, dan krijg je dus dat payment_zero_order, dus het zal wel niet doorgaan


  2. #27

    Standaard

    Dat kreeg ik ook, maar ik kreeg wel een order bevestiging via de mail.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #28
    DonnieDarko
    Guest

    Standaard

    Ik heb hem ook besteld kreeg wel een payment_zero_order melding wtf dat ook mag betekenen

  4. #29

    Standaard

    Bwahahahaha!!!! Ik kreeg die ook (kosten 2.25 ofzo, maar hoe moet ik die aan ze betalen, stond er niet bij). Ik hoop echt dat het lukt.


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Niet het was, maar het is! Bij mij is ie wel degelijk in het mandje gegaan. 8)
    Bij mij dus ook Alleen.... hoe zit dat ook alweer met betalen bij de FRS.... ben het ff kwijt. Je moet vantevoren geld overmaken, toch?
    Bij Donnie Darko heb ik helemaal niet hoeven te betalen! Als je iets besteld krijg je verschillende opties van hoe je wilt betalen, als je die niet hebt gehad is het gratis,!
    Dus
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  6. #31

    Standaard

    Beste Robert,

    Bedankt voor je internet bestelling op de Free Record Shop website.

    Het ordernummer van je bestelling is: 019161809281039
    Het totale bedrag van de order is: EURO 1.56

    Robert.

  7. #32

    Standaard

    Zouden ze nu nog steeds niet 8er de fout zijn?!?!?

    Inmiddels duurt het al een dag.

    Is er al iemand die een reactie van de FRS heeft gehad op de bestelling?
    Robert.

  8. #33

    Standaard

    Dat is lullig:

    Het totale bedrag van de order is: EURO 2.25


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Beste Robert,

    Bedankt voor je internet bestelling op de Free Record Shop website.

    Het ordernummer van je bestelling is: 019161809281039
    Het totale bedrag van de order is: EURO 1.56

    Zelfde verhaal, krijg ook een ordernummer en een totaal bedrag van 1 euro 56. Als het goed is sturen ze het thuis. Ben benieuwd.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Beste Robert,

    Bedankt voor je internet bestelling op de Free Record Shop website.

    Het ordernummer van je bestelling is: 019161809281039
    Het totale bedrag van de order is: EURO 1.56

    Zelfde verhaal, krijg ook een ordernummer en een totaal bedrag van 1 euro 56. Als het goed is sturen ze het thuis. Ben benieuwd.
    En heb je nu zojuist besteld of gisteravond, ik kan hem in ieder geval niet meer bestellen

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Beste Robert,

    Bedankt voor je internet bestelling op de Free Record Shop website.

    Het ordernummer van je bestelling is: 019161809281039
    Het totale bedrag van de order is: EURO 1.56

    Zelfde verhaal, krijg ook een ordernummer en een totaal bedrag van 1 euro 56. Als het goed is sturen ze het thuis. Ben benieuwd.
    En heb je nu zojuist besteld of gisteravond, ik kan hem in ieder geval niet meer bestellen
    Een half uur geleden.
    Robert.

  12. #37

    Standaard

    Als iemand er meerdere heeft besteld, ik wil er wel 1 overkopen en ik geef je er het aankoopbedrag voor+verzendkosten.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Beste Robert,

    Bedankt voor je internet bestelling op de Free Record Shop website.

    Het ordernummer van je bestelling is: 019161809281039
    Het totale bedrag van de order is: EURO 1.56

    Zelfde verhaal, krijg ook een ordernummer en een totaal bedrag van 1 euro 56. Als het goed is sturen ze het thuis. Ben benieuwd.
    En heb je nu zojuist besteld of gisteravond, ik kan hem in ieder geval niet meer bestellen
    Een half uur geleden.
    Hmmm...even cookies legen denk ik, waarom zou hij het bij niet doen?

  14. #39

    Standaard

    helaas hier lukt het ook niet..

    maar dit zijn in ieder geval wel dingen die we goed in de gate moeten blijven houden

  15. #40

    Standaard

    Volgens mij zijn ze er idd achter gekomen... Want het lukt niet meer. (ik denk: ik check het even voor mijn mede-forummers) Nu mijn vingertjes gekruist voor de box die ik besteld heb


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Volgens mij zijn ze er idd achter gekomen... Want het lukt niet meer. (ik denk: ik check het even voor mijn mede-forummers) Nu mijn vingertjes gekruist voor de box die ik besteld heb
    Ik ben benieuwd, ik denk dat die internet afdeling echt gigantisch op hun kop krijgt.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Volgens mij zijn ze er idd achter gekomen... Want het lukt niet meer. (ik denk: ik check het even voor mijn mede-forummers) Nu mijn vingertjes gekruist voor de box die ik besteld heb
    ik lees net in de bevestiging van mijn bestelling dat de dvd pas toegestuurd wordt als het geld overgemaakt en ontvangen is. Iemand enig idee, hoe je dat geld overmaakt?

  18. #43

    Standaard

    Ik heb geen idee hoe die betaling werkt. Ik hoop dat ze een acceptgirootje meesturen

    Ik vind het alleen wel vreemd dat bij mij de verzendkosten 2.25 zijn en bij de rest 1.56 (nee hoor, zelfs dan reageer ik nog steeds met )


  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Waarom ben en elke keer te laat voor deze grapjes Eerst Donnie Darko, nu Silnece / Hannibal. Het is niet eerlijk :P

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Volgens mij zijn ze er idd achter gekomen... Want het lukt niet meer. (ik denk: ik check het even voor mijn mede-forummers) Nu mijn vingertjes gekruist voor de box die ik besteld heb
    ik lees net in de bevestiging van mijn bestelling dat de dvd pas toegestuurd wordt als het geld overgemaakt en ontvangen is. Iemand enig idee, hoe je dat geld overmaakt?
    Dat had ik bij Donnie Darko ook, gewoon wachten tot je een mailtje krijgt dat ie verzonden is!!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Dat had ik bij Donnie Darko ook, gewoon wachten tot je een mailtje krijgt dat ie verzonden is!!
    Ik hoop het


  23. #48

    Standaard

    hij is allang niet meer gratis dus dit topic is niet echt meer actueel behalve voor diegene die hier kletsen over hun bestelling.

    (kan dus imo dicht)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    hij is allang niet meer gratis dus dit topic is niet echt meer actueel behalve voor diegene die hier kletsen over hun bestelling.

    (kan dus imo dicht)
    Ze kunnen ook een nieuwe thread starten om hun ontwikkelingen te melden, maar vind het in deze thread net zo gemakkelijk!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    hij is allang niet meer gratis dus dit topic is niet echt meer actueel behalve voor diegene die hier kletsen over hun bestelling.

    (kan dus imo dicht)
    Ze kunnen ook een nieuwe thread starten om hun ontwikkelingen te melden, maar vind het in deze thread net zo gemakkelijk!
    ben ik het helemaal mee eens tommy! ik blijf graag op de hoogte van de ontwikkelingen!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •