Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 138 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    En die ontwikkelingen zijn als volgt: Geen Box

    Kreeg net een mailtje dat hij niet meer leverbaar was...


  2. #52

    Standaard

    Beste Robert,

    Naar aanleiding van je bestelling op onze site hebben wij een teleurstellende mededeling.

    Het door jou bestelde produkt is helaas niet langer leverbaar en bleek ten onrechte nog te koop te staan op onze site.

    * Silence of the lambs box

    Deze wijziging is overigens direct doorgevoerd op de site om een soortgelijk probleem in de toekomst te voorkomen.
    Robert.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Beste Robert,

    Naar aanleiding van je bestelling op onze site hebben wij een teleurstellende mededeling.

    Het door jou bestelde produkt is helaas niet langer leverbaar en bleek ten onrechte nog te koop te staan op onze site.

    * Silence of the lambs box

    Deze wijziging is overigens direct doorgevoerd op de site om een soortgelijk probleem in de toekomst te voorkomen.
    ik kreeg net ook dit berichtje. balen zeg! Dit kan eigenlijk gewoon niet! ik ga daarom ook kijken of ik niet op de een of andere manier de FRS toch aan de gemaakte overeenkomst kan houden. Heeft iemand misshien suggesties?

  4. #54

    Standaard

    Ach, het is toch begrijpelijk dat je de DVD's niet krijgt. Eerst sneaky gebruik maken van een foutje op de site, waarvan je al snapt dat het niet klopt en dan zeuren alsie niet geleverd kan worden. Als je geluk had kwamen ze wel, zo niet, dan pech. Ik snap wel dat je de DVD's graag gratis kreeg, maar je kon van te voren bedenken dat het wel eens niet door zou kunnen gaan toch?

    Sorry voor de offtopic BTW..

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Ach, het is toch begrijpelijk dat je de DVD's niet krijgt. Eerst sneaky gebruik maken van een foutje op de site, waarvan je al snapt dat het niet klopt en dan zeuren alsie niet geleverd kan worden. Als je geluk had kwamen ze wel, zo niet, dan pech. Ik snap wel dat je de DVD's graag gratis kreeg, maar je kon van te voren bedenken dat het wel eens niet door zou kunnen gaan toch?

    Sorry voor de offtopic BTW..
    ben ik niet met je eens. ten eerste is een overeenkomst een overeenkomst. als ik naar de supermarkt ga en een potje jam is verkeerd geprijsd krijg ik het ook voor die prijs mee. ten tweede, als ik naar die discussie van de Friends-box van de FRS kijk zie ik dat bepaalde mensen de box wel tegen een laag tarief ontvangen en anderen niet. vind je dat ook ok, of vind je dat hier ook gezeurd wordt? we hebben het hier trouwens ook weer over de FRS. ten derde, als het zo sneaky is om gebruik te maken van een fout, vraag ik mij af waarom jij hier in een eerder bericht zeurt dat het niet eerlijk is.

  6. #56

    Standaard

    mijn excuses voor het off-topic onderwerp, maar ik moet dit wel even kwijt.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    ben ik niet met je eens. ten eerste is een overeenkomst een overeenkomst. als ik naar de supermarkt ga en een potje jam is verkeerd geprijsd krijg ik het ook voor die prijs mee. ten tweede, als ik naar die discussie van de Friends-box van de FRS kijk zie ik dat bepaalde mensen de box wel tegen een laag tarief ontvangen en anderen niet. vind je dat ook ok, of vind je dat hier ook gezeurd wordt? we hebben het hier trouwens ook weer over de FRS. ten derde, als het zo sneaky is om gebruik te maken van een fout, vraag ik mij af waarom jij hier in een eerder bericht zeurt dat het niet eerlijk is.
    Ik vind het sneaky, maar daarom zeg ik nog niet dat ik het niet zou doen :P Ik ben ook sneaky Maar ik zou er niet moeilijk over gaan doen als ik de DVD's niet kreeg. Jij zou er in de winkel bij het potje jam ook alles aan doen om het wel voor de verkeerde prijs mee te krijgen als de vrouw achter de kassa zei dat het een foutje was en dat je toch onmogelijk het potje jam gratis zou krijgen? Ergens ooit een prijsje in de supermarkt net EURO 0,00 erop gezien? :wink:

    Maar we dwalen verder af...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Ach, het is toch begrijpelijk dat je de DVD's niet krijgt. Eerst sneaky gebruik maken van een foutje op de site, waarvan je al snapt dat het niet klopt en dan zeuren alsie niet geleverd kan worden. Als je geluk had kwamen ze wel, zo niet, dan pech. Ik snap wel dat je de DVD's graag gratis kreeg, maar je kon van te voren bedenken dat het wel eens niet door zou kunnen gaan toch?

    Sorry voor de offtopic BTW..
    Ben ik het niet mee eens. Een tijdje geleden stond de UK versie van The Sweetest Thing bij hun op de site voor 14.99 Euro. Dit bleek ook een fout te zijn en niet leverbaar, maar ik kon dus wel gewoon de NL versie voor 14.99 Euro ophalen. Dus het zou wel zo netjes zijn als ze een alternatief zouden hebben voor de door hun gemaakte fout!!!
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #59

    Standaard

    In de algemene voorwaarden staat

    3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.


    Iets dat gratis is, is een evidente onjuistheid.
    Bij de Friends box gaat het om een verschil van 13 euro, maar de box was niet gratis.
    Ik vind leuk om het te proberen maar niet klagen als het niet lukt.

  10. #60

    Standaard

    Hallo allemaal. Hier zijn wettelijke regels voor. Als je ergens een produkt ziet die voor een bepaalde prijs wordt aangeboden, is de verkoper verplicht het je te verkopen voor de genoemde prijs.
    Maar......Dit gaat niet op wanneer (nu komt het vage gedeelte) het voor iedereen in te schatten is, dat de vermelde prijs onrealistisch is en het onmogelijk is dat het product voor deze prijs te koop is.

    Dit gaat bijvoorbeeld ook op als je op het station een splinternieuwe fiets koopt voor 25 euro. Volgens de politie ben je dan medeplichtig aan diefstal.

    Wat ik overigens ook niet begrijp. Wanneer je op dit forum maar suggereert dat je een divx hebt van een bepaalde titel, wordt je voor alles en nog wat uitgemaakt. Omdat het zogenaamd niet eerlijk is enz. Maar wanneer er zoiets als dit gebeurt, staan er ineens mensen in de rij om er "gebruik" van te maken, ipv de FRS inlichten.

  11. #61

    Standaard

    Huh? Nu kan je het wel weer in het mandje plaatsen? Dan maar proberen om een willekeurige titel erbij te bestellen om de order er doorheen te drukken.....

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Huh? Nu kan je het wel weer in het mandje plaatsen? Dan maar proberen om een willekeurige titel erbij te bestellen om de order er doorheen te drukken.....
    Heb er 1 kunnen bestellen. Heb ook een ordernummer gekregen. Nou maar hopen dat ze het opsturen Denk dat ik geluk heb, want nu kan je weer niet in je mandje leggen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #63

    Standaard

    Lukt mij ook niet Vis geloof ik een beetje telkens achter het net, ook al bij Fame

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Lukt mij ook niet Vis geloof ik een beetje telkens achter het net, ook al bij Fame
    Jammer Jelger,

    Als het lukt en ik de box binnen krijg, vergelijk ik het eerst met de afzonderlijke versies die ik heb. Naar gelang ik besluit welke te houden, kun je die andere(n) wel van me overnemen.

    Grtz.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Lukt mij ook niet Vis geloof ik een beetje telkens achter het net, ook al bij Fame
    Ik ook vanmiddag bij Fame. Zet ik het neer hier, kan ik zelf niet meer bestellen, omdat de site van fame zo traag liep en toen ik eindelijk erop kwam, was de 3 disc van E.T. al op Maar nu heb ik mazzel als het goed is want ik heb al een bevestiging en ordernummer gekregen. Nou maar hopen dat ze het opsturen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Lukt mij ook niet Vis geloof ik een beetje telkens achter het net, ook al bij Fame
    Jammer Jelger,

    Als het lukt en ik de box binnen krijg, vergelijk ik het eerst met de afzonderlijke versies die ik heb. Naar gelang ik besluit welke te houden, kun je die andere(n) wel van me overnemen.

    Grtz.
    Jelger gewoon regelmatig op de site van Fame en FRS blijven kijken, want er zijn de laatste dagen behoorlijk wat leuke foutjes gemaakt door hun
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Jammer Jelger,

    Als het lukt en ik de box binnen krijg, vergelijk ik het eerst met de afzonderlijke versies die ik heb. Naar gelang ik besluit welke te houden, kun je die andere(n) wel van me overnemen.

    Grtz.
    Prima, hoor ik het graag als je ze binnen hebt hoeveel je ervoor wilt hebben

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Jelger gewoon regelmatig op de site van Fame en FRS blijven kijken, want er zijn de laatste dagen behoorlijk wat leuke foutjes gemaakt door hun
    Ik kijk er vrij regelmatig op, maar was met Donnie Darko, Hannibal en met die Fame blunders steeds net te laat Alleen die fout van friends was ook op tijd bij, maar dat was niet zo'n hele spectaculaire korting

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Jelger gewoon regelmatig op de site van Fame en FRS blijven kijken, want er zijn de laatste dagen behoorlijk wat leuke foutjes gemaakt door hun
    Ik kijk er vrij regelmatig op, maar was met Donnie Darko, Hannibal en met die Fame blunders steeds net te laat Alleen die fout van friends was ook op tijd bij, maar dat was niet zo'n hele spectaculaire korting

    nou nou, die 10EURO kortingsbon gaat er bij mij wel in.

  20. #70

    Standaard

    Hij staat er weer :wink:. http://www.freerecordshop.nl/pages/m...nid=723&page=1
    En nu wel er snel bij zijn hoor!!!

    Om te voorkomen dat je een foutmelding krijgt door "zero-value-order", plaats dan een andere titel erbij in je mandje.

    Grtz.

  21. #71

    Standaard

    Bedankt, maar als ik 'm in me mandje wil plaatsen lukt dat. Maar kijk ik naar inhoud van mandje issie leeg. Heb ook al eerst een andere titel proberen te selecteren, maar dat helpt niet HELP

  22. #72

    Standaard

    de omschrijving werkt wel maar hij voegt em niet toe aan je mandje hoor,klote!

    niels
    T2: I'll Be Back!

  23. #73

    Standaard

    Dit is al de 2e "aanbieding" die ik mis van fame/frs!!!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamps
    Bedankt, maar als ik 'm in me mandje wil plaatsen lukt dat. Maar kijk ik naar inhoud van mandje issie leeg. Heb ook al eerst een andere titel proberen te selecteren, maar dat helpt niet HELP
    Ik zie het Dan hebben ze het ook weer opgemerkt. Ik heb wel (weer) een order kunnen plaatsen, maar nu voor 5 boxen . 'k Laat wel op het forum weten als ik ze krijg en doe ze dan in de verkoop.

    Grtz.

  25. #75

    Standaard

    Ik hoop voor je dat je met creditcard heb betaald ofzo? Anders gaan ze straks weer zeiken dat ze ze niet kunnen leveren

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •