De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Poeh, mooie extra's!!!

    Ik heb net de DVD gekocht van Het Grote Verhaal van Winnie de Poeh en het viel me op dat er geweldige extra's opstaan! Daar kan de Speciale Editie van Pinokkio nog eens iets van leren!
    Zo is er "Een dag voor Iejoor" (tekenfilm uit dezelfde periode, hoort eigenlijk bij de Classic, 25 minuten), een making of van 25 minuten, een begeleide 'tocht' door het plakboek (erg mooi gedaan, nu is het veel leuker om alle schetsen te bekijken, 9 minuten) verhalenboek, singalongsong, muziekvideo en nog wat dingetjes! Ik vind dat de extra's op deze DVD echt erg goed zijn!

    Jammer dat de beeldkwaliteit matig tot slecht is, die had veel en veel beter kunnen zijn!

    Maar al met al vind ik het een erg mooie release! Kopen

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Poeh, mooie extra's!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Ik vind dat de extra's op deze DVD echt erg goed zijn!

    Jammer dat de beeldkwaliteit matig tot slecht is, die had veel en veel beter kunnen zijn!
    Het is maar waar je meer belang aan hecht ...

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem zojuist ook even getest, en ik vind de beeldkwaliteit best oké. De kleuren horen niet zo vel te zijn, het moet in de stijl van een boek verhaal zijn. Ik vind het wel passen.

    Vandaag ook Vrij en Vrolijk en Heksen en Bezemstelen aangeschaft, zien er ook OK uit, in verhouding vooral Vrij en Vrolijk (Fun and Fancy Free) Hebben er alleen wel weinig extra's opzitten, Vrij en vrolijk zelfs maar ééntje! Alleen is die wel goed; mooi making off. H&B heeft twee shorts en een soort van making off van zo'n een 12 minuten.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Klinkt goed! Ik ga mijn aankopen van deze nieuwe 'batch' een beetje spreiden, maar deze wordt dan waarschijnlijk wel de eerste van het lijstje die ik aanschaf.

  5. #5
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Misschien zij er gewoon van deze classics gewoon niet veel extra's beschikbaar ...toen was het nog niet zoals men dat nu doet nl. een speciale cameraploeg tijdens de productie enkel en alleen om DVD materiaal te filmen en interviews uit te voeren ... en als je je extra's 50 jaar of langer na de feiten moet gaan opnemen durft dat nogal eens onecht overkomen vind ik ... bij de Disney's vind ik het toch wel echt heel belangrijk dat ze een excellente beeld en geluidskwaliteit hebben ... extra's zijn leuk maar het blijft tenslotte maar een animatiefilm vind ik ... en iedere keer als ik een extra bekijk van dergelijk soort films vind ik dat men in herhaling valt ... zeker wat betreft de oudere films ... want zoals ik al zei gaat men bij de nieuwere producties rekening houden met het feit dat men nadien een DVD'tje "moet" op de markt gooien met een hoop extra's ...

    Ik wacht in ieder geval op de speciale uitvoeringen in de komende jaren van Bambi, Alladin & Cinderella ... en natuurlijk dit jaar The Lion King ook ... aangezien deze maar voor het eerst op DVD verschijnen ... de andere zal ik waarschijnlijk ook wel kopen maar die heb ik voor het moment al op DVD (Jungle Book, Lady & The Tramp, 101 Dalmations, Little Mermaid, ), het zei dan wel een oudere release maar ik vind dat die er toch ook al mocht wezen qua beeld en geluidskwaliteit voor die tijd ...

  6. #6

    Standaard

    Meningen verschillen gelukkig. Ik vind extra's, zoals making off's van tekenfilms juist altijd erg interessant om naar te kijken. Maar beeld en geluid zijn natuurlijk altijd het belangrijkste.
    Mijn DVD's
    StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •