Pagina 2 van 58 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1443 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Op Empire Online stond deze week ook een interessant artikel m.b.t. Indy 4:

    Exclusive: B-Movie Feel For Indy IV
    Adventure sequel opts for retro look

    If you've watched the Indiana Jones films recently, you may have noted, with a certain amount of nostalgic relish, how real it all feels. That's not to say you truly believe Harrison Ford is facing off against a king cobra (the reflection in the glass separating them is something of a giveaway) but the fact remains that it's a real snake and not some CG jiggery-pokery. Speaking to Indiana Jones 4 producer Frank Marshall, Empire Online enquired whether the fourth instalment will retain its forbears' penchant for good old-fashioned stunt work or embrace the technological revolution.

    "One of the things I enjoy about these movies is that they do recall the old cliffhanger serials of the thirties and forties," said Marshall. "We didn't have computer effects in those days, we couldn’t easily erase things and I think one of the unfortunate by-products of the computer age is that it makes filmmakers lazy. You become more creative when you have to hide ramps with a tree rather than erase it later as you can today.

    "In Raiders, that's a real ball rolling behind him so Harrison really is in some danger running in front of that; these are real situations and that adds to the excitement and the creative energy on the set."

    All well and good but will the fourth instalment, like Die Another Day before it, sell out on traditional action and opt for ropey CG instead? "We're not done with the script on Indy 4 but I think we're going to try and rely, like the first two movies, on realism and not try to do too many things with the computer." Yes, yes, something we've heard many times before but Marshall seems quite earnest on maintaining the purity of the franchise. "When you start getting into computers you get fantastical situations like in the Matrix or movies like that. We don't want that, we want exciting heroism, we want seat-of-your-pants, skin-of-your-teeth action. We didn't have all the money in the world on the first films and we want to keep that B-Movie feel. We want to make Indy 4 like we made the first three."

    And we're glad to hear it.
    Zie http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?5012 voor het originele artikel.
    Euhm Richard, dat is hetzelfde wat Stiebolt hierboven ergens al schreef maar dan in het Nederelands. :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Euhm Richard, dat is hetzelfde wat Stiebolt hierboven ergens al schreef maar dan in het Nederelands. :wink:
    Err... ja.... ok... maar dit is het ORIGINELE artikel!!

  3. #28

    Standaard

    Werd er laatst bericht dat er zo goed als géén CGI in Indy 4 zou komen om zo het "oude" gevoel te houden spreekt Spielberg himself dit weer doodleuk tegen:

    In een recent interview met het Premiere magazine laat Steven Spielberg, de waarschijnlijke regisseur van het vierde Indiana Jones-verhaal, weten graag computer effecten te gebruiken om de stunts in de film te volbrengen.

    “Ik vind het geweldig dat de vorige films op de oude manier gefilmd waren,” zo vertelde Spielberg tegen Premiere. “Digital effects waren toen nog niet uitgevonden en alle stunts waren dus net als in de eerste producties. Het waren stunts zoals in de traditionele Hollywood films. Maar, ik denk dat de vierde film meer digitale stunts zal bevatten, omdat ik niemand in gevaar wil brengen. Verder zullen enkele erg spectaculaire stunts digitaal verwezenlijkt worden, om zo de Joneses bij te houden, bij wijze van spreken.”

    Indiana Jones 4 staat gepland om begin juli 2005 in Amerika de bioscoop te veroveren.


    Bron: Filmfan
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #29

    Standaard

    Tja, het script is helaas nog steeds niet af. Echter Spielberg staat wel onder contract en volgens mij kan dat alleen maar betekenen dat hij dus weldegelijk de regie op zich neemt. Over Connery wordt helaas nog met geen woord gerept.

    Lucasfilm reageert op geruchten rondom Indy 4
    Gepost door: Leo Oorschot - Dinsdag 28 Oct 2003


    Lucasfilm, de productiemaatschappij van Star Wars-regisseur George Lucas, heeft een einde gemaakt aan alle geruchten rondom de vierde Indiana Jones-film. Men deed dat door een kort persbericht naar buiten te brengen met de release van de eerste drie films op DVD.

    Volgens Lucasfilm wordt er momenteel nog hard gewerkt aan een definitief script. Als dat af is en door iedereen is goedgekeurd kan er, als er een geschikte datum wordt gevonden, een begin worden gemaakt met de opnamen voor het langverwachtte vervolg. Harrison Ford, George Lucas en regisseur Steven Spielberg staan allemaal al onder contract voor de film. Over andere personages (zoals de door John Rhys-Davies gespeelde Sallah) of het plot van de film is nog niks bekend.


    Bron: filmfan.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Een geluk trouwens dat Tom Selleck destijds de rol heeft afgewezen vanwege z`n verplichtingen aan Magnum. Moet er niet aan denken als hij die rol gespeeld had!
    Zijn auditie voor Indy staat nog ergens op de extra's DVD van de nieuwe boxset. Vreemde gewaarwording om iemand anders Indy te zien spelen. Kan me nu niemand anders voorstellen dan Harrison Ford.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Een geluk trouwens dat Tom Selleck destijds de rol heeft afgewezen vanwege z`n verplichtingen aan Magnum. Moet er niet aan denken als hij die rol gespeeld had!
    Zijn auditie voor Indy staat nog ergens op de extra's DVD van de nieuwe boxset. Vreemde gewaarwording om iemand anders Indy te zien spelen. Kan me nu niemand anders voorstellen dan Harrison Ford.
    Idd Lex! Jij hebt de extra`s al bekeken? 8) Heb hem me ook al aangeschaft vandaag maar heb helaas nog niks kunnen zien...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Een geluk trouwens dat Tom Selleck destijds de rol heeft afgewezen vanwege z`n verplichtingen aan Magnum. Moet er niet aan denken als hij die rol gespeeld had!
    Zijn auditie voor Indy staat nog ergens op de extra's DVD van de nieuwe boxset. Vreemde gewaarwording om iemand anders Indy te zien spelen. Kan me nu niemand anders voorstellen dan Harrison Ford.
    Idd Lex! Jij hebt de extra`s al bekeken? 8) Heb hem me ook al aangeschaft vandaag maar heb helaas nog niks kunnen zien...
    Tja, ik heb 'm al wat langer in huis, ik heb de R1 die iets eerder uitkwam Extra's zijn leuk en informatief.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Een geluk trouwens dat Tom Selleck destijds de rol heeft afgewezen vanwege z`n verplichtingen aan Magnum. Moet er niet aan denken als hij die rol gespeeld had!
    Zijn auditie voor Indy staat nog ergens op de extra's DVD van de nieuwe boxset. Vreemde gewaarwording om iemand anders Indy te zien spelen. Kan me nu niemand anders voorstellen dan Harrison Ford.
    Hij heeft nog geprobeerd om op het succes van Raiders in te haken met een rol in High Road to China wat natuurlijk niet in de buurt van Indiana Jones kwam.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  9. #34

    Standaard

    Misschien dit nog handig (ik weet niet of er iets opstaat wat niet op de andere sites staat):

    http://movies.yahoo.com/shop?d=hp&cf...404509&intl=us

  10. #35

    Standaard

    TIE.c's Indiana Jones IV Updates! -

    11-25-03 - Posted by Aaron

    We've just received a list of Indiana Jones IV reports from a very reliable source about the film's current status. It seems that there has been a lot of buzz about Indy IV in Hollywood, and we have an inside scoop on what is going on:

    The current rumor going around is that pre-production has indeed begun on the 4th Indiana Jones film.

    Artists have begun work on story boards and concept artwork for Indy IV.

    Vic Armstrong has been contacted about Indy IV, but so far no word on if he has taken a job on the film or not.

    Harrison Ford is going to begin training for Indiana Jones IV at the beginning of 2004.

    Ford has also been very anxious to begin work on Indy IV. (Wonderful to hear!)

    Filming of Indy IV will begin sometime in 2004, either in June or late summer.

    And finally, the latest word on the release date of Indy IV has it set to release between May of 2005 - December of 2005.

    So far everything seems to be falling into place. The release date has been something that has always troubled me, how would they get it done in time? So I asked our source if they were going to be able to finish the film in time, and everything seems to be pointing to a December 2005 release date, as of now.

    Please note: everything listed above must be taken as RUMOR ONLY! Unless it is an official press release from Lucasfilm, nothing is set in stone. But this is our most reliable source for information and they have supplied us with good information in the past. Stay tuned!

    http://www.theindyexperience.com/nov....shtml#0000189

  11. #36

    Standaard

    George Lucas krijgt het ook nog ongelooflijk druk dan! Vraag me ook idd af of dit project dan wel zo gelegen komt voor hem gezien hij ook nog zowat bij alles betrokken is bij Star Wars: Episode III. Hopelijk komt dit dan niet ten ongunste van Indy IV. Na de release van de Indy box ben ik weer helemaal in de stemming en kijk ik hier ontzettend naar uit! 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  12. #37

    Standaard

    Te lezen op http://spielbergfilms.com:

    INDIANA JONES 4 on hold, 2005 release date now looks very unlikely
    Source: Variety, thanks to Kostas
    After the news of writer Frank Darabont turning in his final draft for the INDIANA JONES 4 earlier this week, new information has come to light, and it's not going to make many people happy.

    The production for INDIANA JONES 4, which was slated to begin this summer for the film's proposed July 2005 release date, has been put on hold. Variety reports that "[George] Lucas wasn't happy with the draft" that Darabont turned in and "they will now bring aboard another screenwriter to rewrite Darabont's script." Steven Spielberg had not comment on Darabont's draft.

    Obviously this poses a huge problem to begin production in the next few months, so don't expect the touted July 2005 release date at this point. Variety surmises that "it is now looking like a 2005 production start at the earliest" which obviously would push the film back to a 2006 or 2007 release date!

    For my two cents on the situation, its very heartening to see that the production doesn't just want to shoot anything to serve us up another very belated INDIANA JONES chapter, but at the same time, fans have been waiting for years and years on delay after delay, so I'm sure this story will start a firestorm on the Internet today...

    Regarding Steven Spielberg's work in the interim, it looks more and more likely that his schedule will indeed be open to begin shooting THE RIVALS this October as his follow-up to THE TERMINAL now that INDIANA JONES 4 is back to the drawing board.
    Stay tuned for more info as it develops.

  13. #38

    Standaard

    Van uistel komt afstel! Krijg toch steeds meer het gevoel dat dit voor Indy4 ook langzaam gaat gelden.
    Harrison Ford wordt er ook niet jonger en fitter op...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #39

    Standaard

    Opnieuw tegenslag!!

    http://movieguide.lycos.nl/homepage....99&itemid=2059

    Het gaat nog even duren voordat Indiana Jones 4 uitkomt...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Opnieuw tegenslag!!

    http://movieguide.lycos.nl/homepage....99&itemid=2059

    Het gaat nog even duren voordat Indiana Jones 4 uitkomt...
    Ahum, dat stond hierboven ook al. :wink:

    Vind het wel vreemd ja. Eerst wordt er overal en door iedereen geroepen en bevestigd dat men tijd voor Indy4 heeft vrijgemaakt en er ontzettend veel zin in heeft en vervolgens heeft weer iedereen het te druk met andere projecten! Slaat toch nergens op? Alsof het alleen maar van dat scenario afhangt, dat had al éééúwen geleden af kunnen zijn als het echt moest. Daar wordt nu al meer dan 2 jaar over gezeurd, erg onwaarschijnlijk als je het mij vraagt.

    Ik krijg toch langzaam het vermoeden, wat ik hierboven ook al zei, dat het er gewoon niet meer van komt. Want op een Indy met een ouwe kop vol groeven en zo stijf als een plank zit natuurlijk ook niemand te wachten. Em men verzint nu maar van allerlei smoesjes om het niet meer te doen en om er maar van af te komen zonder af te gaan als een gieter...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Opnieuw tegenslag!!

    http://movieguide.lycos.nl/homepage....99&itemid=2059

    Het gaat nog even duren voordat Indiana Jones 4 uitkomt...
    Ahum, dat stond hierboven ook al. :wink:

    Vind het wel vreemd ja. Eerst wordt er overal en door iedereen geroepen en bevestigd dat men tijd voor Indy4 heeft vrijgemaakt en er ontzettend veel zin in heeft en vervolgens heeft weer iedereen het te druk met andere projecten! Slaat toch nergens op? Alsof het alleen maar van dat scenario afhangt, dat had al éééúwen geleden af kunnen zijn als het echt moest. Daar wordt nu al meer dan 2 jaar over gezeurd, erg onwaarschijnlijk als je het mij vraagt.

    Ik krijg toch langzaam het vermoeden, wat ik hierboven ook al zei, dat het er gewoon niet meer van komt. Want op een Indy met een ouwe kop vol groeven en zo stijf als een plank zit natuurlijk ook niemand te wachten. Em men verzint nu maar van allerlei smoesjes om het niet meer te doen en om er maar van af te komen zonder af te gaan als een gieter...
    JA ja het staat hierboven al een keer.... hamer er nog even op ja..... (kan merken dat ik de griep heb... zucht!)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    JA ja het staat hierboven al een keer.... hamer er nog even op ja..... (kan merken dat ik de griep heb... zucht!)
    Hehe LOL 8)
    Beterschap dan! Ik heb hem 2 weken geleden gehad. :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    JA ja het staat hierboven al een keer.... hamer er nog even op ja..... (kan merken dat ik de griep heb... zucht!)
    Hehe LOL 8)
    Beterschap dan! Ik heb hem 2 weken geleden gehad. :wink:
    Hmmm, rond die tijd ben ik ook wel op dit forum geweest...!?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    JA ja het staat hierboven al een keer.... hamer er nog even op ja..... (kan merken dat ik de griep heb... zucht!)
    Hehe LOL 8)
    Beterschap dan! Ik heb hem 2 weken geleden gehad. :wink:
    Hmmm, rond die tijd ben ik ook wel op dit forum geweest...!?
    beterschap lotgenoot . Ken het helemaal. (nu ziek, en anderhalve maand geleden ook al ziek).
    Het zou overigens wel erg jammer zijn als Indi 4 niet zou komen. Ben nu net bezig met de echte drie te kijken (voor het eerst in mijn leven ) en die bevallen me toch heel goed. En daardoor had ik wel zin in een deeltje 4.
    Maarja, aan de andere kant: een oude hoofdrolspeler die niet veel meer kan tov de oorspronkelijke films? Ik weet het niet.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    JA ja het staat hierboven al een keer.... hamer er nog even op ja..... (kan merken dat ik de griep heb... zucht!)
    Hehe LOL 8)
    Beterschap dan! Ik heb hem 2 weken geleden gehad. :wink:
    Hmmm, rond die tijd ben ik ook wel op dit forum geweest...!?
    beterschap lotgenoot . Ken het helemaal. (nu ziek, en anderhalve maand geleden ook al ziek).
    Het zou overigens wel erg jammer zijn als Indi 4 niet zou komen. Ben nu net bezig met de echte drie te kijken (voor het eerst in mijn leven ) en die bevallen me toch heel goed. En daardoor had ik wel zin in een deeltje 4.
    Maarja, aan de andere kant: een oude hoofdrolspeler die niet veel meer kan tov de oorspronkelijke films? Ik weet het niet.
    Ach joh, Arnie zag er ook nog zo zo uit in T3 dan lukt het vast wel om Ford in een Fordje om te toveren....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #46

    Standaard

    Ik hoop dat deel 4 niet doorgaat. De 3 delen die er nu zijn zijn heel vermakelijk, en dat moeten ze niet met een 4de deel verkrachten. Trilogie ligt ook lekkerder in de mond dan een quadrologie.

    Als deze film niet doorgaat, ren ik naar de winkel om de box te kopen. Want de komst van een 4de deel heeft mij ervan weerhouden om de films op. DVD te kopen. Gelukkig heb ik de films op video.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Ik hoop dat deel 4 niet doorgaat. De 3 delen die er nu zijn zijn heel vermakelijk, en dat moeten ze niet met een 4de deel verkrachten. Trilogie ligt ook lekkerder in de mond dan een quadrologie.

    Als deze film niet doorgaat, ren ik naar de winkel om de box te kopen. Want de komst van een 4de deel heeft mij ervan weerhouden om de films op. DVD te kopen. Gelukkig heb ik de films op video.
    Loop je niet een beetje te hard van stapel: deel vier kan misschien wel de beste uit de reeks worden.. je weet het maar nooit! (zo'n fout als met deel twee maakt Spielberg echt niet weer). Koop die box nou gewoon.. je weet niet wat je hoort en ziet... kan geen videoband aan tippen!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Ik hoop dat deel 4 niet doorgaat. De 3 delen die er nu zijn zijn heel vermakelijk, en dat moeten ze niet met een 4de deel verkrachten. Trilogie ligt ook lekkerder in de mond dan een quadrologie.

    Als deze film niet doorgaat, ren ik naar de winkel om de box te kopen. Want de komst van een 4de deel heeft mij ervan weerhouden om de films op. DVD te kopen. Gelukkig heb ik de films op video.
    Loop je niet een beetje te hard van stapel: deel vier kan misschien wel de beste uit de reeks worden.. je weet het maar nooit! (zo'n fout als met deel twee maakt Spielberg echt niet weer). Koop die box nou gewoon.. je weet niet wat je hoort en ziet... kan geen videoband aan tippen!!
    Nope, want als er een deel 4 komt dan ga ik nu dus echt niet de box kopen, zou wel gek zijn. Dan wacht ik wel 2-3 jaar voor de boxmet alle 4 de delen. en als 4 niet goed is en de box met de 3 delen is niet te vinden, dan wordt het kopieren.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Ik hoop dat deel 4 niet doorgaat. De 3 delen die er nu zijn zijn heel vermakelijk, en dat moeten ze niet met een 4de deel verkrachten. Trilogie ligt ook lekkerder in de mond dan een quadrologie.

    Als deze film niet doorgaat, ren ik naar de winkel om de box te kopen. Want de komst van een 4de deel heeft mij ervan weerhouden om de films op. DVD te kopen. Gelukkig heb ik de films op video.
    Loop je niet een beetje te hard van stapel: deel vier kan misschien wel de beste uit de reeks worden.. je weet het maar nooit! (zo'n fout als met deel twee maakt Spielberg echt niet weer). Koop die box nou gewoon.. je weet niet wat je hoort en ziet... kan geen videoband aan tippen!!
    Nope, want als er een deel 4 komt dan ga ik nu dus echt niet de box kopen, zou wel gek zijn. Dan wacht ik wel 2-3 jaar voor de boxmet alle 4 de delen. en als 4 niet goed is en de box met de 3 delen is niet te vinden, dan wordt het kopieren.
    2 - 3 jaar wachten op indy op dvd??? wie is er nou gek?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #50

    Standaard

    Trilogie ligt ook lekkerder in de mond dan een quadrologie.
    Om toch even een misverstand uit de wereld te helpen: een driedelige reeks is een trilogie, een vierdelige reeks is geen quadrilogie maar een tetralogie. Het klinkt natuurlijk niet zo lekker en daarom gebruikt men eigenlijk ten onrechte een woord dat zijn oorsprong waarschijnlijk uit de autowereld te danken heeft (de trike's en de quad's)

    Betreffende de film: als ze echt gaan wachten tot 2006 wordt het waarschijnlijk "Indiana Jones in his Wheelchair of Doom"...

Pagina 2 van 58 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •