Pagina 3 van 58 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1443 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    Trilogie ligt ook lekkerder in de mond dan een quadrologie.
    Betreffende de film: als ze echt gaan wachten tot 2006 wordt het waarschijnlijk "Indiana Jones in his Wheelchair of Doom"...
    Whahaha, dies leuk

    Maar als Indiana Jones deel 4 op DVd wordt uitgebracht zoals het er nu voor ligt wordt het 2006-2007. Dat heb ik ergens gelezen. Als het dan op DVD komt in een box met alle 4 de films ben je 2-3 jaar verder.

  2. #52

    Standaard

    Het script van Frank Darabont wordt herschreven door Stuart Beattie, co-writer van Pirates of the Caribbean. Film staat waarschijnlijk toch nog gepland voor een zomer 2005 release!:

    http://www.comingsoon.net/news.php?id=4080

  3. #53

    Standaard

    Indiana Jones meets the Pirates of the Carabian:The curse of Doom
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Hier weer wat "nieuwe" feiten:

    Indiana Jones nog steeds werkloos

    23-4-2004, (filmfocus) - In tegenstelling tot eerdere berichten laat de langverwachte vierde Indiana Jones film nog even op zich wachten. Het script voor 'Indy 4' was af, maar producent George Lucas vond het verhaal niet goed genoeg voor de Indiana Jones reeks. Hij heeft een andere scriptschrijver benaderd om het scenario te herschrijven. Harrison Ford en Steven Spielberg waren wél tevreden, maar het trio had de afspraak gemaakt dat ze het script alledrie goed moesten keuren voordat de productie van start kon gaan.

    Nadat 'K-19: The Widowmaker' een flop werd en zijn laatste film 'Hollywood Homicide' de Nederlandse bioscopen niet eens haalde, blijft de acteercarrière van Harrison Ford stroef verlopen. Wel is hij bezig met de voorbereidingen op de thriller 'The Wrong Element'. Hierin zal Ford een veiligheidsagent van een bank spelen, wiens gezin wordt gekidnapt. Om ze weer heelhuids terug te krijgen moet hij zijn eigen bank beroven van 37 miljoen dollar. Wie dit project gaat regisseren is nog niet bekend, maar misschien wordt het weer zijn eerste grotere succes sinds 'What Lies Beneath'.


    Bron: http://www.filmfocus.com/nieuws/nieu...7d9d08a50e5a5a

    Tja en zo wordt het wel héél lang wachten...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #56

    Standaard

    Harrison Ford schijnt het wachten op Spielberg en Lucas meer dan zat te zijn en begint maar aan een ander project: de misdaadthriller "The Wrong Element". Misschien eindelijk weer eens een Ford waardige film?

    Vraag me toch af of Indy 4 uberhaupt er nog ooit van gaat komen? Alle betrokkenen blijven maar door gaan met andere projecten en Indy 4 wordt maar steeds verschoven en verschoven...

    Nu Indiana Jones 4 steeds verder verschoven wordt op de planning van Spielberg, Lucas en Ford is het niet gek dat Harrison Ford in de tussentijd naar ander werk zoekt.
    De meest succesvolle filmster aller tijden, Harrison Ford, was het wachten op Spielberg en Lucas een beetje zat. De twee meest succesvolle filmmakers aller tijden waren niet onder de indruk van het script voor Indy 4. Dus moet Ford ook maar wachten tot er een nieuw scenario is dat de goedkeuring van de heren wel kan wegdragen. In de tussentijd heeft Ford besloten om de zweep te ruilen voor een walkie talkie: hij gaat de hoofdrol spelen in de misdaadthriller The Wrong Element.

    In The Wrong Element is Ford het hoofd beveiliging bij een bank wiens familie wordt ontvoerd. Om zijn gezin levend terug te zien moet hij zijn eigen onfeilbare beveiliging kraken en $37 miljoen stelen. Mark Pellington zal regisseren. Eerder maakte hij de effectieve thriller Arlington Road, dus dat geeft goede hoop voor The Wrong Element, die nu al wordt omschreven als ‘Sneakers meets Ransom’.


    Bron: Planet.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  7. #57

    Standaard

    Verontrustend nieuws op AICN...

    Lucas writing INDY 4 his own self? God help our favorite archeologist!
    ....

    "I was talking to Steven Spielberg the other day ... we discussed a fourth one," said Rhys-Davies, who is in Australia for a science fiction convention due to his role as Gimli in The Lord of the Rings trilogy.

    "We're in with the chance of making something absolutely extraordinary," he added.

    It was rumoured that Indiana Jones co-writer and producer George Star Wars Lucas had shelved the project earlier this year, which Rhys-Davies confirmed.

    "George Lucas had reservations about the script and he said, 'The only way I can express my reservations is making another pass at the script myself', so it's gone back at least a year.

    "It is the intention of these three great filmmakers [Lucas, Spielberg and Ford] to make another one."

    ....
    Zie http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=18271 voor het complete artikel. Laat Lucas in vredesnaam hier vanaf blijven! :x

  8. #58

    Standaard

    waarom is dat nou weer verkeerd?
    de trilogie was ook van zijn hand, en alleen omdat Episode I en II tegen vallen is iedereen bang dat dit ook een mislukking wordt.
    Ik vind het eigenlijk een goed teken dat ze het niet te veel haasten, maar nu al naar perfectie streven. Het enige nadeel hiervan is dat Ford alsmaar ouder wordt (net als John Williams , daarvoor vrees ik t ergste eigenlijk) .. maja .. liever een oudere Ford dan een slecht script.
    Maar reken maar dat we over een paar jaar in de bios zitten en dan zonder dat we het verwachten bij de trailers de Indy-mars horen, Ford met zn zweep voorbij zien komen en dat er dan een zwart scherm met 'coming soon' verschijnt

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    waarom is dat nou weer verkeerd?
    de trilogie was ook van zijn hand, en alleen omdat Episode I en II tegen vallen is iedereen bang dat dit ook een mislukking wordt.
    Het hangt er van af of hij de volledige screenplay schrijft, of enkel het verhaal zal schrijven. Bij de trilogie had hij wel de verhalen en personages uitgevonden, maar hij had niet aan de screenplay gewerkt.
    Bij episode I en II heeft Lucas wel gewerkt aan de screenplay, met als gevolg slechte dialogen en slechte acteerprestaties.

    Dus ik hoop toch wel dat hij van de screenplay afblijft.

  10. #60

    Standaard

    wat ik van andere sites begreep ging t alleen om t verhaal .. vandaar ..
    naja .. we zien wel joh ..

  11. #61

    Standaard

    Steven Spielberg talks about a possible special edition of Raiders of the Lost Ark
    Wednesday, September 8th, 2004

    Raiders of the Lost Ark: The recent issue of Total Film contains an interview with writer / director Steven Spielberg where various elements of Indiana Jones 4 are discussed as well as the looming possibility of a special edition DVD of Raiders of the Lost Ark on his plate....

    Total Film: "So why embrace Indy 4? Surely you could knock that out in
    your sleep?"

    Spielberg: "It's not for money or success. It's for good times. I've always
    said that I had the most fun in my life making those three movies with
    George (Lucas) and Harrison (Ford)."

    Total Film: "It's been a fair old wait."

    Spielberg: "It's a very good story. It's worth living that long to see."

    In Total Film's review of Raiders, they included a quick paragraph about Raiders of the Lost Ark: The Adaptation possibly being included on a Special Edition DVD of Raiders of the Lost Ark. Keep in mind this is a quote from the magazine, NOT from Spielberg: "The ultimate compliment still awaits. Paramount is considering including their homage on a Raiders DVD Special Edition. Brings a whole new meaning to the phrase Indy-pendent cinema."

    A Raiders Special Edition DVD? Believe it or not this isn't the first time we've heard this. Back in February of 2002, Dreamworks Fansite spoke with Frank Marshall after a screening of the Special Edition of E.T. where he had this to say: "We're thinking about doing this with Indy [Marshall] said, bringing it back out and spiffing up the effects." As you know, the special edition of E.T. which included new scenes and improved special effects was released on DVD a few years back. Could they be doing the same for Indy?
    http://www.movieweb.com/dvd/news/news.php?id=5143

  12. #62

    Standaard

    een SE dvd van Raiders .. ben benieuwd ..
    en uit de reactie van Spielberg krijg ik toch wel t vermoeden dat, wat er ook gezecht mag worden over volle agenda's en blabla, dat Indy 4 er gewoon komt hoor

  13. #63

    Standaard

    En dus gaan we allemaal de 3dvd box over een paar jaar verkopen om weer een 4 dvd box te bemachtigen en zo houden we onszelf bezig!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron Smeets
    En dus gaan we allemaal de 3dvd box over een paar jaar verkopen om weer een 4 dvd box te bemachtigen en zo houden we onszelf bezig!
    Nee hoor, de box voldoet en als er ooit een 4 komt. Gewoon erbij kopen. Tja ik blijf niet bezig....... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #65

    Standaard

    idd, hoogstens een re-design cover voor deel 4 zodat-ie mooi aansluit bij de box 8)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Ik hoop dat deel 4 niet doorgaat. De 3 delen die er nu zijn zijn heel vermakelijk, en dat moeten ze niet met een 4de deel verkrachten. Trilogie ligt ook lekkerder in de mond dan een quadrologie.
    Ik hoop ook dat deel 4 niet doorgaat. Er zijn nou 3 mooie Indy films en er is zelfs een mooie dvd box van te koop. Zit gewoonweg teveel tijd tussen de laatste film en deze nieuwe. De film kan nooit dezelfde sfeer uitademen als toen...
    Four-Star Trader (236)

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Lucas added that he hopes to start shooting Indiana Jones within a year.
    http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=6331

  19. #69

    Standaard opnames Indy 4 starten begin 2005!!!!

    Goed nieuws:

    Steven Spielberg gaat volgens deze bron direct na de opnames van War of the Worlds starten met Indy 4. Het zal begin 2005 worden!

    http://www.darkhorizons.com/news04/041004m.php

  20. #70

    Standaard

    jaja... ik had het ook al eens eerder ergens anders gelezen
    erg goed nieuws

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik hoop ook dat deel 4 niet doorgaat. Er zijn nou 3 mooie Indy films en er is zelfs een mooie dvd box van te koop. Zit gewoonweg teveel tijd tussen de laatste film en deze nieuwe. De film kan nooit dezelfde sfeer uitademen als toen...
    Kan niet?? ik heb veel vertrouwen in Lucas, Spielberg en Ford.
    Ik heb geen zin / het heeft geen zin om nu een uitgebreide discussie te gaan voeren of dat kan of niet. Toen leek een goede film in de sfeer van (toen) oude B-films ook niet mogelijk. laten we gewoon afwachten wat ze straks neerleggen, ik ben reuze benieuwd!

    @Caledonians: je hoeft natuurlijk niet te kijken naar deel 4

    PS gisteren keek ik naar de extra's van de StarWars trilogy. Daarin werd kort even Indiana Jones genoemd, in beeld was een krantenartikel uit de tijd vlak voor de release van Indiana Jones waarin melding werd gemaakt van een indiana jones film die op stapel stond 'met four sequels'. Wie weet komt er ook nog een Indiana Jones VI.
    Can't wait!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik hoop ook dat deel 4 niet doorgaat. Er zijn nou 3 mooie Indy films en er is zelfs een mooie dvd box van te koop. Zit gewoonweg teveel tijd tussen de laatste film en deze nieuwe. De film kan nooit dezelfde sfeer uitademen als toen...
    Kan niet?? ik heb veel vertrouwen in Lucas, Spielberg en Ford.
    Ik heb geen zin / het heeft geen zin om nu een uitgebreide discussie te gaan voeren of dat kan of niet. Toen leek een goede film in de sfeer van (toen) oude B-films ook niet mogelijk. laten we gewoon afwachten wat ze straks neerleggen, ik ben reuze benieuwd!

    @Caledonians: je hoeft natuurlijk niet te kijken naar deel 4!
    Mijn punt is ook meer waarom ze in Hollywood het eeuwige sequels en prequels uit moeten brengen. Het is gewoon een feit dat die bijna altijd slechter zijn dan de originele film op enkele na dan. Misschien wordt Indiana Jones 4 wel zn uitzondering. We zullen het inderdaad vanzelf zien...
    Four-Star Trader (236)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Mijn punt is ook meer waarom ze in Hollywood het eeuwige sequels en prequels uit moeten brengen. Het is gewoon een feit dat die bijna altijd slechter zijn dan de originele film op enkele na dan. Misschien wordt Indiana Jones 4 wel zn uitzondering. We zullen het inderdaad vanzelf zien...
    Een originele film is absoluut geen garantie voor een betere film. En een vervolgfilm die iets minder is dan het origineel hoeft nog geen slechte film te zijn.

    Wat mij betreft: Laat maar komen. Ik oordeel achteraf wel.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #74

    Standaard

    Waren er eerder berichten dat Spielberg direct na War of the Worlds met Indy 4 zou beginnen wordt nu bekend gemaakt dat hij eerst nog Vengeance zal gaan filmen.

    Nathanson herschrijft Indy 4

    George Lucas en Steven Spielberg hebben Jeff Nathanson ingehuurd om het script van de vierde Indiana Jones te herschrijven. Nathanson schreef onder andere de Rush Hour films, en werkte voor Spielberg ook aan Catch Me If You Can en The Terminal.

    Spielberg zal voorlopig nog niet aan de slag gaan met Indiana Jones 4; hij werkt momenteel met Tom Cruise aan The War Of The Worlds en zal daarna Vengeance filmen, over de terroristische aanslag tijdens de Olympische Spelen van 1972 in München.




    Bron: Filmtotaal.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  25. #75

    Standaard

    Gewoon stoppen ermee. 3 indy films is genoeg, en Harrison Ford wordt toch veel te oud.
    Turn around and feel the vibe.....

Pagina 3 van 58 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •