De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Pluto Nash

  1. #1

    Standaard Pluto Nash

    Makro € 21,42.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Is deze film wat?
    Zag toevallig vandaag een voorstukje bij ee zender. Is met Eddie Murphy, toch?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lester Burnham
    Is deze film wat?
    Zag toevallig vandaag een voorstukje bij ee zender. Is met Eddie Murphy, toch?
    als je de recensie van geloof ik Veronica moet geloven wel heel SLECHT....zelfs zo negatief dat ze E Murphy definitief een acteur vinden van slechte films de laatste tijd of iets in de richting...ik weet het niet heb de dilm zelf ook nog niet gezien, maar is niet eens in de bios uitgekomen (NL) wat soms wel wat zegt...

    oh ja het was ook nog een enorme FLOP in de bios in USA, wat opbrengst betreft gezien het budget van de film

  5. #5

    Standaard

    MM alexandrium € 4.99

    (ben benieuwd voor dat geld)
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  6. #6

    Standaard

    Ik vind het een erg leuke film, en begrijp niet dat hij zo geflopt is

    Zoekfunktie hier gebruikt om eens te kijken of er wat over deze film geschreven is, maar buiten deze pricewatch niet dus.....

    Ik ben al jaren op zoek naar de muziek van deze film (niet de titelsong of andere nummers, maar de theme muziek dor de film heen) ijzersterk..... helaas is deze nooit uitgegeven:sad:
    Samsung 6000 led tv 102cm, Samsung 5.1/dvd/tuner set Ht-Tz225, Playstation 3

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan C Bekijk bericht
    Ik vind het een erg leuke film, en begrijp niet dat hij zo geflopt is

    Zoekfunktie hier gebruikt om eens te kijken of er wat over deze film geschreven is, maar buiten deze pricewatch niet dus.....

    Ik ben al jaren op zoek naar de muziek van deze film (niet de titelsong of andere nummers, maar de theme muziek dor de film heen) ijzersterk..... helaas is deze nooit uitgegeven:sad:
    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1042

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •