Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 274 van 274 worden weergegeven.

Discussie: Schindler's List

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Als ik er nou €20 voor had betaald had het anders gelegen... maar dat is helaas niet het geval
    Mja, al had ik er 50 cent voor betaald, ik wil natuurlijk graag een set zonder krassen, deuken, scheuren, barsten of wat dan ook...

    Nou ben ik de beroerdste ook niet, er lag een klein hoekje af en die heb ik er ondertussen redelijk netjes aan gekregen met superlijm... Dus die 7 dollar vind ik prima... ben ik ook niet ontevreden mee, en dat heb ik Amazon ook laten blijken..

    Maar, wat ik wel vind, is dat je wat dit soort dingen betreft als bedrijf een rechtlijnig beleid moet hebben. Dus waarom ik niet, maar een ander wel een nieuwe..? Dat heb ik ze even gevraagd, en toen kreeg ik bovenstaand mailtje terug

  2. #252

    Standaard

    Ik vind het raar dat Amazon.com nog steeds (vervang) boxen verstuurt, nadat ze mij gemaild hadden dat ze geen nieuwe wilden sturen omdat de kans op beschadiging te groot is...

  3. #253
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Zo, na twee beschadigde boxen van Amazon, had ik nu een besteld bij DVD Pacific. Vandaag was 'ie binnen, grote doos, veel airzakjes - redelijk verpakt ...maaaaarrrrrrrr, hij was wéér beschadigd .. godver... Ik ga maar weer eens mailen, en op naar # 4 ... to be continued

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Zo, na twee beschadigde boxen van Amazon, had ik nu een besteld bij DVD Pacific. Vandaag was 'ie binnen, grote doos, veel airzakjes - redelijk verpakt ...maaaaarrrrrrrr, hij was wéér beschadigd .. ******... Ik ga maar weer eens mailen, en op naar # 4 ... to be continued
    Ik heb er ook ééntje bij DVD PACIFIC besteld maar heb wel voor FedEx gekozen. Die doos was ook met veel airzakjes gevuld (veel meer dan bij dvdsoon). Mijn Giftset was gelukkig niet beschadigd. Die van DVDSOON die via de Post vertuurd werd is wel wat beschadigd.

  5. #255

    Standaard

    Heb vandaag mijn vervanging van Schindler's list gehad !!

    1 miniscuul barstje nou dat vind ik perfect !!....

    Ben echt tevreden nu thanx Amazon!!!
    Mijn DVD's
    Co-StarTrader

  6. #256

    Standaard

    Vandaag stond DHL aan de deur met m'n vervanging van Amazon.com. Ik moest 22.5 euro betalen en er was 1 hoek van de doos ingedeukt
    Dit heb ik dan maar gewiegerd want hij was dan waarschijnlijk nog kapot ook. Dit weet ik natuurlijk niet zeker maar m'n vorige was nog perfect van buiten maar had toch al 4 barsten.

    Ik snap niet waarom die nog met koerierdiesten werken, ik heb hem exact even snel dan m'n eerste met de post. En ze rekenen dan nog eens een bedrag aan dat hoger ligt dan de prijs van de giftset.

    Tom

  7. #257

    Standaard

    Heb ik weer: bestel ik voor het eerst van me leven iets op internet, bij Amazon.com weliswaar (dus wel een betrouwbare zaak zou je denken), is men Schindler's List Gifset nog steeds niet geleverd. Heb Expedit Shipping gekozen en hij zou tussen 14 en 21 april geleverd worden, maar heb nog steeds nix vernomen van men bestelling en begin me nou toch wel zorgen te maken. Iemand ervaring met niet-geleverde bestellingen van Amazon, of misschien een verklaring (zou het nog bij douane kunnen liggen en zoja, hoe lang duurt zoiets?). Alvast bedankt.
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door don-chris
    Heb ik weer: bestel ik voor het eerst van me leven iets op internet, bij Amazon.com weliswaar (dus wel een betrouwbare zaak zou je denken), is men Schindler's List Gifset nog steeds niet geleverd. Heb Expedit Shipping gekozen en hij zou tussen 14 en 21 april geleverd worden, maar heb nog steeds nix vernomen van men bestelling en begin me nou toch wel zorgen te maken. Iemand ervaring met niet-geleverde bestellingen van Amazon, of misschien een verklaring (zou het nog bij douane kunnen liggen en zoja, hoe lang duurt zoiets?). Alvast bedankt.
    Je krijgt bij je bestelling toch een DHL tracking nummer?
    Gewoon even inkloppen op www.dhl.nl en je kunt precies zien waar die is.
    Als ie al dagen op in amsterdam blijkt te liggen, moet je even bellen met DHL. Vorige keer bleven ze net zo lang wachten tot ik gebeld had, begreep niet goed waarom maar had iets met vrijgeven te maken ofzo.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door don-chris
    Heb ik weer: bestel ik voor het eerst van me leven iets op internet, bij Amazon.com weliswaar (dus wel een betrouwbare zaak zou je denken), is men Schindler's List Gifset nog steeds niet geleverd. Heb Expedit Shipping gekozen en hij zou tussen 14 en 21 april geleverd worden, maar heb nog steeds nix vernomen van men bestelling en begin me nou toch wel zorgen te maken. Iemand ervaring met niet-geleverde bestellingen van Amazon, of misschien een verklaring (zou het nog bij douane kunnen liggen en zoja, hoe lang duurt zoiets?). Alvast bedankt.
    Amazon.com, dvdsoon, dvdpacific, .... doen hun werk zeer goed. Als jou bestelling nog niet geleverd is, is het de schuld van de Post of de douane en niet van die websites. Amazone niet betrouwbaar??? Als er hier iemand is die je nooit mag vertrouwen is wel de Post en/of de douane.

  10. #260

    Standaard

    Genoemde winkels zijn inderdaad erg betrouwbaar. En al er 1 kwijt is krijg je in principe gewoon een replacement
    Zou me nog niet te druk maken. Wel kun je een beleefd emailtje sturen met de mededeling dat die nog niet is aangekomen

  11. #261

    Standaard

    Wel kun je een beleefd emailtje
    Emailtjes moeten altijd beleefd, tenzij je zeker weet dat je geen 'zaken' meer met ze wilt doen!

  12. #262

    Standaard

    Af en toe kom je wel eens gequote emails tegen waarin men dit soort dingen vraagt, en die alles behalve beleefd zijn
    Mensen die direct beginnen te vloeken en tieren.
    Niet dat ik zeg dat Don-Chris dat zou doen, maar het er even bij vermelden kan nooit kwaad

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Mensen die direct beginnen te vloeken en tieren.
    Niet dat ik zeg dat Don-Chris dat zou doen, maar het er even bij vermelden kan nooit kwaad
    En das dus precies wat je niet moet doen, als je wilt dat de ontvanger iets voor je doet... Je zou zeggen dat dat logisch is

  14. #264

    Standaard

    Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties. Ik heb net een nette mail gestuurd naar Amazon gestuurd, waarin ik duidelijk heb gemaakt dat ik nog nix ontvangen heb. Binnen 5(!) minuten kreeg ik een reactie waarin mij vriendelijk verzocht werd nog een week te wachten, voordat ze verdere stappen konden ondernemen. En tjah, als iets mij zo vriendelijk gevraagt wordt ben ik ook de slechtste niet, dus ik blijf nog even wachten. Ik laat jullie horen hoe het afloopt.
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  15. #265

    Standaard

    Heb em nu vanochtend eindelijk binnen gekregen. Helaas een aantal beschadigingen, vooral bij de pinnetjes. Erg jammer, vooral omdat het te wijten is aan de manier waarop ie verpakt was, wat ronduit bagger te noemen is, en dus voorkomen had kunnen worden. Moest trouwens ook nog 5,51 betalen, dus dat was ook nog een tegenvaller. Ben niet van plan om een nieuwe te vragen bij amazon, heb simpelweg even geen zin in nog meer gestress over beschadigingen, verzendkosten, etc. Ik ga nu even lekker van mijn film genieten want daar gaat het natuurlijk om. Je kunt zeggen wat je wil, maar Schindler's list is zeker 1 van de beste films ooit gemaakt. En tjah, die paar scheurtjes op de verpakking overleef ik wel.
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door don-chris
    Dit klinkt misschien heel stom maar is het nu niet erg makkelijk om ook als je tevreden bent over je ontvangen gift set (dus als er nix mis mee is of als de schade echt minimaal is) een mailtje te sturen naar Amazon en zo die 7 euro opstrijken of een gratis een 2de gift set ontvangen?

    Nou wil ik met deze opmerking geen mensen op hun teentjes trappen, was gewoon nieuwsgierig naar het moraalgevoel op dit forum hier. Heb em btw zelf ook besteld en krijg em als het goed is deze week binnen. Ik laat jullie weten hoe die is aangekomen...
    Tuurlijk voel ik me niet aangesproken. Amazon.com blijft voor mij de beste. Ik heb het volledige bedrag zelfs teruggekregen (verschil moet er zijn ). Ik heb toch de indruk dat ik een voorkeursbehandeling krijg aangezien ik al jaren klant ben en daar heel veel $$,$$$,- heb uitgegeven.

    Amazon is vaak duurder, maar daar kan je weer heel veel van terugverwachten in de vorm van service, mail beantwoording etc. Jammer dat de douane stelselmatig alle Amazon dozen eruit filtert.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  17. #267

    Standaard

    Jammer dat de douane stelselmatig alle Amazon dozen eruit filtert.
    Het wordt de douane dan ook niet erg moeilijk gemaakt deze dozen te herkennen

  18. #268

    Standaard

    Hallo allemaal,
    ik had laatst die schindlers list box set besteld via amazon.com. Ik dacht misschien weten jullie 't zit met die metalen pinnen, zitten 6 stuks op. Ik had laatst ff geprobeerd om ze eruit te halen en sommige kunnen er gewoon uit. Ik ga zo proberen om ze allemaal eruit te halen maar ik weet niet of dit hoort. Ik weet niet eens waar die dingen voor dienen. Staat lelijk, zonder staat ook niet geweldig maar wel wat mooier vind ik.. Misschien kan ik 'm zo ergens ophangen of zo..

    groetjesss
    '' w.n.e.w plays all the hits ! ''

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door duck walk
    Hallo allemaal,
    ik had laatst die schindlers list box set besteld via amazon.com. Ik dacht misschien weten jullie 't zit met die metalen pinnen, zitten 6 stuks op. Ik had laatst ff geprobeerd om ze eruit te halen en sommige kunnen er gewoon uit. Ik ga zo proberen om ze allemaal eruit te halen maar ik weet niet of dit hoort. Ik weet niet eens waar die dingen voor dienen. Staat lelijk, zonder staat ook niet geweldig maar wel wat mooier vind ik.. Misschien kan ik 'm zo ergens ophangen of zo..

    groetjesss
    Onbegrijpelijke vraag, die pinnen dienen toch juist om alles op zijn plaats te houden binnen de plexiglas box? Er is vast en zeker wel een plaatje van te vinden, wellicht binnen deze thread.
    Ik begrijp de vraag werkelijk niet, als je dat niet mooi vindt, waarom heb je hem dan aangeschaft?
    Ik neem aan dat je ook nog eens een onbeschadigde verpakking hebt, want daar hoor ik je niet over en dan is je vraag nog eens des te vreemder voor mij.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door duck walk
    Hallo allemaal,
    ik had laatst die schindlers list box set besteld via amazon.com. Ik dacht misschien weten jullie 't zit met die metalen pinnen, zitten 6 stuks op. Ik had laatst ff geprobeerd om ze eruit te halen en sommige kunnen er gewoon uit. Ik ga zo proberen om ze allemaal eruit te halen maar ik weet niet of dit hoort. Ik weet niet eens waar die dingen voor dienen. Staat lelijk, zonder staat ook niet geweldig maar wel wat mooier vind ik.. Misschien kan ik 'm zo ergens ophangen of zo..

    groetjesss
    Onbegrijpelijke vraag, die pinnen dienen toch juist om alles op zijn plaats te houden binnen de plexiglas box? Er is vast en zeker wel een plaatje van te vinden, wellicht binnen deze thread.
    Ik begrijp de vraag werkelijk niet, als je dat niet mooi vindt, waarom heb je hem dan aangeschaft?
    Ik neem aan dat je ook nog eens een onbeschadigde verpakking hebt, want daar hoor ik je niet over en dan is je vraag nog eens des te vreemder voor mij.
    Idd, beetje vreemde vraag. Die pinnen dienen inderdaad om het hoesje met daarin de dvd's, boekje enzovoort mooi 'zwevend' in het midden van de plexi glass box te houden. Er zijn zelfs gaatjes gemaakt in het hoesje om dat ding vast te klemmen als het ware.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  21. #271

    Standaard


    Ja dat is wel zo, (ik heb trouwens een onbeschadigde box binnen gehad)
    maar weet je 't is, ik vind die achterkant zo mooi met die namen erop, hadden ze maar zoiets gemaakt om optehangen of zo. Maar goed, ik heb ondertussen alle pinnen weer vastgezet en doosje erin gedaan. Zoals jij 't ook zei is het waarschijnlijk bedoeld om de boel mooi 'zwevend' in het midden van glas te houden en trouwens bonzo duck ik vind 'm nog steeds mooi hoor alleen soms heb ik gewoon geen gevoel/verstand van kunst..
    '' w.n.e.w plays all the hits ! ''

  22. #272

    Standaard

    Ik heb even een vraag. Misschien is die allang beantwoord maar is de Nederlandse giftset beter dan de Amerikaanse?

    Bij de Nederlandse zitten namelijk 3 disc's en bij de Amerikaanse slechts 2...of heeft dat te maken dat de Amerikaanse een flipper is?

    Zit er verder nog iets bij de Nederlandse, dat bij de Amerikaanse niet zit?

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Ik heb even een vraag. Misschien is die allang beantwoord maar is de Nederlandse giftset beter dan de Amerikaanse?

    Bij de Nederlandse zitten namelijk 3 disc's en bij de Amerikaanse slechts 2...of heeft dat te maken dat de Amerikaanse een flipper is?

    Zit er verder nog iets bij de Nederlandse, dat bij de Amerikaanse niet zit?
    De Amerikaanse DVD is inderdaad een flipper.

    De Gift Set is inhoudelijk hetzelfde als de Amerikaanse, alleen de verpakkig is (volledig) anders. De Nederlandse DVD heeft echter Frans DTS-geluid en mist twee extra's (tekstschermen met informatie over de cast en de crew en over Oskar Schindler).

  24. #274

    Standaard

    Ok, bedankt voor je antwoord!

    Toen ik een plaatje zag van de Nederlandse box, was ik ff bang dat ik de verkeerde had

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •