Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 274 worden weergegeven.

Discussie: Schindler's List

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    dat lijkt mij ook !

    Blijft natuurlijk erg vreemd dat er veel verschillende dingen over deze release naar buiten komen die elkaar telkens weer tegenspreken ...
    Dat valt wel mee. Op de site van Schindlers List zelf staat dat ie captions heeft en op de site van DVDTimes ook. Staar je niet blind op de enkele shop die het er niet bij heeft staan, want die zijn vaak gewoon lui of laks. Wat mij betreft is ie gewoon voorzien van subs.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #52

    Standaard

    Ok, das duidelijk.
    Ik wens in ieder geval iedereen die hem op R1 gaat kopen al vast heel veel plezier ermee !

    Ik wacht op de NL R 2 editie !

  3. #53

    Standaard Re: Giftset

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    bron: www.schindlerslist.com

    English Dolby Digital 5.1 Surround
    French Dolby Digital 5.1 Surround
    Spanish Dolby Digital 5.1 Surround
    English DTS 5.1 Surround
    Captions: English
    Subtitles: French, Spanish
    Picture: Anamorphic Widescreen (1.85:1)
    B&W with Color Sequences
    ?! [edit] zie nu dat Mike het ook al had gezien....[/edit]


  4. #54

    Standaard

    Ik denk dat 'captions' 'subtitles voor slechthorenden' zijn, of heb ik 't mis?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #55

    Standaard

    ja maar volgens mij zijn het wel subs


  6. #56

    Standaard

    nog een maandje geduld en .... dan weten we het 100 % zeker !

  7. #57

    Standaard

    Hier nog een link met wat extra info en screenshots,menu screens en art van de DVD release (9 maart).

    http://www.dvdtown.com/announcement/...indlers_L/270/

    Het zou geen gek idee zijn misschien om bij de verplichte boekenlijst op school deze film ook als verplichte kost (op dvd/vhs ) in te voeren.

    De SE van deze film lijkt me wel wat omdat ik de soundtrack nog niet niet heb.

    @Ed,
    Ik ga ervan uit dat Captions in dit geval CC betekent (aangezien het de US versie betreft) en de Subs gewoon echte subs zijn.

    Is de release niet wereldwijd??
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Volgens Universal zelf is ie alleen english captioned. Wat dus betekend dan ie geen subs voor the deaf and hearing impared heeft,oftewel GEEN engelse subs!!!
    Closed Captions kun je alleen met een apart apparaatje bekijken....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Volgens Universal zelf is ie alleen english captioned. Wat dus betekend dan ie geen subs voor the deaf and hearing impared heeft,oftewel GEEN engelse subs!!!
    Closed Captions kun je alleen met een apart apparaatje bekijken....
    Voor zover ik weet was het vroeger met VHS tapes zo dat je CC alleen met een decoder kon zien maar met DVD is dat niet zo....omdat je met dvd meerdere subs kan kiezen, iets wat met VHS niet mogelijk was.
    Ik kan er naast zitten natuurlijk.

    Ik heb net ff gekeken op een paar R1 dvd's met CC en die CC's kan je gewoon afspelen. Deze zijn ook herkenbaar aan voor doven en slechthorenden bijgevoegde extra's zoals : Dog is barking...Music is playing etc....dit zijn CC's.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Volgens Universal zelf is ie alleen english captioned. Wat dus betekend dan ie geen subs voor the deaf and hearing impared heeft,oftewel GEEN engelse subs!!!
    Closed Captions kun je alleen met een apart apparaatje bekijken....
    Voor zover ik weet was het vroeger met VHS tapes zo dat je CC alleen met een decoder kon zien maar met DVD is dat niet zo....omdat je met dvd meerdere subs kan kiezen, iets wat met VHS niet mogelijk was.
    Ik kan er naast zitten natuurlijk.

    Ik heb net ff gekeken op een paar R1 dvd's met CC en die CC's kan je gewoon afspelen. Deze zijn ook herkenbaar aan voor doven en slechthorenden bijgevoegde extra's zoals : Dog is barking...Music is playing etc....dit zijn CC's.
    dat zijn juist GEEN closed captions!!!!
    dat zijn dus subs for the deaf and hearing impared!!

    closed captions ( cc ) zijn alleen maar met een decoder te bekijken...

    Maar wat staat er nu op de dvd van Schindler's List....??
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #62

    Standaard

    Op al mijn R1 dvds (zijn er niet zoveel , maar toch) staat caption: english. Andere talen gebruiken ze subtitels voor. Volgens mij is het gewoon een andere benaming dan subtitles, want ik heb geen decoder, en ik kan die captions wel zien.

  13. #63

    Standaard

    Echte closed captions kunnen inderdaad alleen met een speciale decoder weergegeven worden. Vaak worden subs voor doven en slechthorenden door de fabrikant echter ook als captions aangeduid, waardoor verwarring ontstaat. (Dacht ik tenminste)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Echte closed captions kunnen inderdaad alleen met een speciale decoder weergegeven worden. Vaak worden subs voor doven en slechthorenden door de fabrikant echter ook als captions aangeduid, waardoor verwarring ontstaat. (Dacht ik tenminste)
    Zoiets zal het wel zijn want ik heb ook enkele DVD's waar je English Captions en English Subtitles kunt kiezen. De eerste resulteert dan in ondertiteling voor doven en slechthorenden en de tweede de gewone ondertiteling.
    Dus is Schindler's List dan met ondertiteling voor doven en slechthorenden. We zullen zien.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dus is Schindler's List dan met ondertiteling voor doven en slechthorenden. We zullen zien.
    Niet als het echte closed captions zijn.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dus is Schindler's List dan met ondertiteling voor doven en slechthorenden. We zullen zien.
    Niet als het echte closed captions zijn.
    Oftewel....de discussie begint hier weer opnieuw!!! :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #67

    Standaard

    Dat dacht ik dus ook ....

    is het niet mogelijk dat iemand van de crew de threads over deze film samenvoegt, want volgens mij zijn er nog een aantal (pricewatch natuurlijk WEL apart houden)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dus is Schindler's List dan met ondertiteling voor doven en slechthorenden. We zullen zien.
    Niet als het echte closed captions zijn.
    Ik betwijfel het en verwacht dan ook niet dat het 'echte' CC zijn.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Dus is Schindler's List dan met ondertiteling voor doven en slechthorenden. We zullen zien.
    Niet als het echte closed captions zijn.
    Ik betwijfel het en verwacht dan ook niet dat het 'echte' CC zijn.
    volgens mij word dit de laatste jaren ook niet meer echt toegepast dat cc.
    artisan bv heeft het nog wel,maar andere maatschappijen zijn volgens mij allemaal overgestapt naar gewone ondertitels voor doven en slechthorenden.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #70

    Standaard

    Ik zag in een advertentie van Universal dat ook in Nederland de Special Edition én de Collectors Edition worden uitgebracht! Vanaf 8 april:

    Special Edition:


    Collecor's Edition:


    Op de website van Universal NL staat echter niets over deze uitgaves.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #71

    Standaard

    Dat zijn de dingen waar we het voor doen !

    Bedankt voor de foto's !!


  22. #72

    Standaard

    De gift set is packing gegaan bij DVDSoon.
    Maar als ie bij de douane blijft liggen kan het wel 3 weken duren.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik zag in een advertentie van Universal dat ook in Nederland de Special Edition én de Collectors Edition worden uitgebracht! Vanaf 8 april:

    Special Edition:


    Collecor's Edition:


    Op de website van Universal NL staat echter niets over deze uitgaves.
    staat ook in de releaselijst van dvd-home dat er 2 versies van zullen komen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  24. #74

    Standaard

    Mijn gift set is opgestuurd met DHL!!!!! Dus hopelijk maandag of dinsdag binnen!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #75

    Standaard

    Ik heb vandaag de "normale" versie binnen gekregen, dit is een flipper in plaats van 2 disks en ik vind de verpakking van de collector's edition wat mooier. Misschien dat ik deze ook nog wel ga bestellen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •