De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Band of Brothers Tin Box (6 DVD's) - UK

    Wie heeft deze box uit Engeland? Het gaat mij om de Engelse (rode) leeftijdsindicators die vaak op de verpakking staan. Staat er ook zo'n 'logo' op de tinnen box?

    Wie kan mij helpen?

  2. #2

    Standaard

    Dinsdag ga ik naar Londen dus zal ik ff kijken voor je bij Harrods..
    en ik moet kijken op rode leeftijdsplaatje???
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  3. #3

    Standaard

    Dinsdag ga ik naar Londen dus zal ik ff kijken voor je bij Harrods..
    en ik moet kijken op rode leeftijdsplaatje???

    PM me voor de zekerheid
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  4. #4

    Standaard

    Als je wil mag je even checken waar op de box (tin) de leeftijdsindicatoren zitten (inderdaad de rode logo's) en op het kartonnetje eromheen...

    Alvast bedankt

  5. #5

    Standaard

    op de tinnenbox zit geen leeftijdsindicator alleen op het kartonnetje eromheen.

  6. #6

    Standaard

    die is toch niet meer te krijgen net als in nl? enkel in een kartonnen verpakking nog?

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    op de tinnenbox zit geen leeftijdsindicator alleen op het kartonnetje eromheen.
    Top!
    Bedankt voor de info!

  9. #9

    Standaard

    We waren laast op zoek naar de 6-disc editie in de UK. En nadat we bestelnummers hebben vegeleken kwamen we tot de volgende conclusie. Namelijk dat de tin box niet meer leverbaar is en dat de 6-disc versie nog wel te krijgen is in maar dan in een kartonnen doos. Dus de Tin kun je vergeten of je moet em uit de VS halen, dat heb ik ook laats gedaan (iets van een maand geleden) heb je ook nog DTS (zeer aan te raden) en een field guide erbij.

    In NL is de enige mogelijke versie die je nog kan krijgen de 5 disc editie. Ik heb de Tin versie die wij hadden staan net afgelopen week weggedaan.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    We waren laast op zoek naar de 6-disc editie in de UK. En nadat we bestelnummers hebben vegeleken kwamen we tot de volgende conclusie. Namelijk dat de tin box niet meer leverbaar is en dat de 6-disc versie nog wel te krijgen is in maar dan in een kartonnen doos. Dus de Tin kun je vergeten of je moet em uit de VS halen, dat heb ik ook laats gedaan (iets van een maand geleden) heb je ook nog DTS (zeer aan te raden) en een field guide erbij.

    In NL is de enige mogelijke versie die je nog kan krijgen de 5 disc editie. Ik heb de Tin versie die wij hadden staan net afgelopen week weggedaan.
    Nou, met een beetje zoeken kom je de TIN box nog wel ergens tegen, zij het voor een hoge prijs (rond de €125,-). Tenminste, ik zie 'm nog regelmatig in de winkels staan.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    In NL is de enige mogelijke versie die je nog kan krijgen de 5 disc editie. Ik heb de Tin versie die wij hadden staan net afgelopen week weggedaan.
    Laatst bij EZYDVD.COM de 6 disc editie R2 en NL subs besteld inc verzenden voor €63,50 had hem in 2 weken in huis (zonder tin box)
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    De Engelse versie heeft ook NL subs.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •